Skravletråd for oss prøvere!

Herlighet, så fornøyd jeg er med at samboern og jeg jobber i nærområdet. Det gir jo muligheter til en runde mellom laknene FØR jobb! Og vi kan gå fornøyde på jobb begge to. :cool:

Spennende med krøllete hår som graviditetstegn. Kroppen er fascinerende!

Herlighet, så fornøyd jeg er med at samboern og jeg jobber i nærområdet. Det gir jo muligheter til en runde mellom laknene FØR jobb! Og vi kan gå fornøyde på jobb begge to. :cool:

Spennende med krøllete hår som graviditetstegn. Kroppen er fascinerende!

Haha... Så fantastisk. Ingen av oss som er såpass våkne på morgenen, at vi har mulighet for det da. :hilarious:

Men det ville helt sikkert gjøre noe ved dagen tenker jeg. ;)

Fikk max på cbfm i dag :D Lykke! Men, den viser nok max i morgen, og høy etter det, så ned på lav. El skjer vel etter den har vist max..? Eller hvordan er det? Tenker på når jeg skal begynne og telle dpo dager :)

Fikk max på cbfm i dag :D Lykke! Men, den viser nok max i morgen, og høy etter det, så ned på lav. El skjer vel etter den har vist max..? Eller hvordan er det? Tenker på når jeg skal begynne og telle dpo dager :)
1dpo er den dagen cbfm viser høy igjen. Dagen etter el :)

Inatt drømte jeg altså at jeg var gravid, og drømmen var såå ekte! Var så trist å våkne å ikke være gravid. Håper det var ett tegn på at eg kanskje er det :D Håpe tante rød holder seg borte!

Når du egentlig skal reise deg opp, men får dårlig samvittighet av det fordi en katt sover som bare det i fanget ....
Nuvel. Hun får sove senere

Back
Topp