Skravletråd for oss prøvere!

Happy! Tanta dukket ENDELIG opp på tirsdag! :D Første etter SA, så nå er jeg klar for EL gitt! :D Da kan vi endelig prøve igjen, hurra! :)

Wohooo... Gratulerer. Sjeldent man er så glad for å se hun heksen igjen som etter SA. Venter stadig på hun etter MA 9/8, så jeg får være tålmodig litt enda. :p

Så er det bare "hump i vei" etter en ukes tid nå da... Happy humping. ;)

Happy! Tanta dukket ENDELIG opp på tirsdag! :D Første etter SA, så nå er jeg klar for EL gitt! :D Da kan vi endelig prøve igjen, hurra! :)

Så braaa! 7 uker siden min MA og nå tror jeg tanta snart kommer her også. Kommer til å gråte av glede når den starter!! Så forstår gleden din!!

I dag kom tanta på besøk så nå bevilger jeg meg en pils og en pizza med spekeskinke. Jeg som omtreny er avholds Blir helt tussete av dette. Neste EL er på bursdagen min og jeg har kryssa av i kalenderen så mannen min vet hva vi skal holde på med den helga ;-) Håper dere har en fin kveld jenter :D

I dag kom tanta på besøk så nå bevilger jeg meg en pils og en pizza med spekeskinke. Jeg som omtreny er avholds Blir helt tussete av dette. Neste EL er på bursdagen min og jeg har kryssa av i kalenderen så mannen min vet hva vi skal holde på med den helga ;-) Håper dere har en fin kveld jenter :D
Kos deg med god samvittighet! :)

Wohooo... Gratulerer. Sjeldent man er så glad for å se hun heksen igjen som etter SA. Venter stadig på hun etter MA 9/8, så jeg får være tålmodig litt enda. :p

Så er det bare "hump i vei" etter en ukes tid nå da... Happy humping. ;)

Hehe, håper det er din tur snart :D Ferdig med heksa, og teller dager til EL, så humping på høyt plan, haha! :p

Så braaa! 7 uker siden min MA og nå tror jeg tanta snart kommer her også. Kommer til å gråte av glede når den starter!! Så forstår gleden din!!

Åh, håper hun kommer snart da! :D Eeeer så kjedelig å gå å vente, så forstår frustrasjonen din:) 7 uker er lenge også det gitt.. Krysser fingrene for deg! :)

Noen her som har opplevd blødning/brunlig utflod etter eggløsning? På DPO 20 idag å hatt dette i 3 døgn nå. Ikke mye men sånn litt etter dobesøkene så får jeg litt på papiret. Steintung i nedre del av magen.. Går og nyser og blitt tett.. Tror dere det kan være en festningsblødning? Aldri opplevd sånt midt i en syklus før ikke noe poeng i å ta en test så tidlig heller håper noen har erfaring med dette her

Hvordan tilbringer dere denne søndagen?:)

Her startet vi dagen med en tur og nå skal jeg finne frem strikke tøyet med god samvittighet :D

Frisøren min merket at jeg var gravid før jeg hadde noen aning sist gang. Jeg har opprinnelig helt rett hår. Den dagen hun skulle fikset håret mitt var d fult av krøller. Tenkte ik over det selv mn hun var skråsikker på at jeg var gravid :p idag er krøllene tilbake :o :D krysser alt her nå :)

Frisøren min merket at jeg var gravid før jeg hadde noen aning sist gang. Jeg har opprinnelig helt rett hår. Den dagen hun skulle fikset håret mitt var d fult av krøller. Tenkte ik over det selv mn hun var skråsikker på at jeg var gravid :p idag er krøllene tilbake :o :D krysser alt her nå :)
Oi! :)) Den kroppen altså! Det var jo et tydelig signal.

Frisøren min merket at jeg var gravid før jeg hadde noen aning sist gang. Jeg har opprinnelig helt rett hår. Den dagen hun skulle fikset håret mitt var d fult av krøller. Tenkte ik over det selv mn hun var skråsikker på at jeg var gravid :p idag er krøllene tilbake :eek: :D krysser alt her nå :)
Såå koselig! Krysser for deg :)

Back
Topp