Lykke tilHei! Da var det på'an igjen; folat er kjøpt inn og spiralen tatt ut så da krysser vi fingre og tær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilHei! Da var det på'an igjen; folat er kjøpt inn og spiralen tatt ut så da krysser vi fingre og tær
Ja, det er den ene gangen man ønsker henne velkommen! Måtte en ny spirelire sitte fort!Happy! Tanta dukket ENDELIG opp på tirsdag! Første etter SA, så nå er jeg klar for EL gitt! Da kan vi endelig prøve igjen, hurra!
Happy! Tanta dukket ENDELIG opp på tirsdag! Første etter SA, så nå er jeg klar for EL gitt! Da kan vi endelig prøve igjen, hurra!
Happy! Tanta dukket ENDELIG opp på tirsdag! Første etter SA, så nå er jeg klar for EL gitt! Da kan vi endelig prøve igjen, hurra!
Kos deg med god samvittighet!I dag kom tanta på besøk så nå bevilger jeg meg en pils og en pizza med spekeskinke. Jeg som omtreny er avholds Blir helt tussete av dette. Neste EL er på bursdagen min og jeg har kryssa av i kalenderen så mannen min vet hva vi skal holde på med den helga ;-) Håper dere har en fin kveld jenter
Ja, det er den ene gangen man ønsker henne velkommen! Måtte en ny spirelire sitte fort!
Wohooo... Gratulerer. Sjeldent man er så glad for å se hun heksen igjen som etter SA. Venter stadig på hun etter MA 9/8, så jeg får være tålmodig litt enda.
Så er det bare "hump i vei" etter en ukes tid nå da... Happy humping.
Så braaa! 7 uker siden min MA og nå tror jeg tanta snart kommer her også. Kommer til å gråte av glede når den starter!! Så forstår gleden din!!
Et lite 5 min til kanskje jobb i morgen mn ble litt skjemt bort av sambo m sengekos digger tungepiercing (A)Noen våkne ??
Herlig ligger her å prøver å sove...men uten hell...Et lite 5 min til kanskje jobb i morgen mn ble litt skjemt bort av sambo m sengekos digger tungepiercing (A)
Hvordan tilbringer dere denne søndagen?
Her startet vi dagen med en tur og nå skal jeg finne frem strikke tøyet med god samvittighet
Ååå høres flott utVi tok oss en tur ut i marka. Snart middag med svigers. Deilig! Så har vi fått gjort litt hjemme i hagen i dag. Godt med alt en kan få ferdig
Oi! ) Den kroppen altså! Det var jo et tydelig signal.Frisøren min merket at jeg var gravid før jeg hadde noen aning sist gang. Jeg har opprinnelig helt rett hår. Den dagen hun skulle fikset håret mitt var d fult av krøller. Tenkte ik over det selv mn hun var skråsikker på at jeg var gravid idag er krøllene tilbake krysser alt her nå
Såå koselig! Krysser for degFrisøren min merket at jeg var gravid før jeg hadde noen aning sist gang. Jeg har opprinnelig helt rett hår. Den dagen hun skulle fikset håret mitt var d fult av krøller. Tenkte ik over det selv mn hun var skråsikker på at jeg var gravid idag er krøllene tilbake krysser alt her nå