Bare 3 dager til ikm her!! Er så spent!
Er 3 dager over ikm, men bare negative g-tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe positiv test dukker opp helt plutselig! Krysser fingrene for deg!Er 3 dager over ikm, men bare negative g-tester
7 dager til ikm!!
Gratulere så myehurra!!Jeg lister meg stille over i april 2017. Er veldig glad, men tør ikke juble så mye, er så redd for MA igjen. Tenker at jeg skal takle en SA, men ikke en MA. Får bare krysse fingrene.
Ønsker alle dere flotte damer lykke til!! Håper vi sees i aprilforumet!
Gratulerer så mye. Håper alt går som det skal denne gangenJeg lister meg stille over i april 2017. Er veldig glad, men tør ikke juble så mye, er så redd for MA igjen. Tenker at jeg skal takle en SA, men ikke en MA. Får bare krysse fingrene.
Tusen takk!!Gratulere så myehurra!!
Tusen takk! Ja, får håpe det! Og at april-forumet fylles opp med damer herfra!Gratulerer så mye. Håper alt går som det skal denne gangen
Hoppet på tråden Vi prøver. Prøvde rundt 12-14 under el. Ikm om 10 dager! Måtte bare teste i dag tidlig, men er nok litt tidlig enda. Fikk negativ
Gratulerer!Jeg lister meg stille over i april 2017. Er veldig glad, men tør ikke juble så mye, er så redd for MA igjen. Tenker at jeg skal takle en SA, men ikke en MA. Får bare krysse fingrene.
Tusen takk!! :-DGratulerer!
Oi! Får håpe dere får god hjelp da ikke så lett med sånne sykluser!Legger igjen spor
Har ei jente fra før, men nå ønsker vi gjerne et tilskudd til familien!
Har sykluser fra 30-90 dager og ingen tydelig EL av meg selv, så nå venter jeg på at november skal komme slik at vi får kommet til gyn på utredning!
Oi! Får håpe dere får god hjelp da ikke så lett med sånne sykluser!
Legger igjen spor
Har ei jente fra før, men nå ønsker vi gjerne et tilskudd til familien!
Har sykluser fra 30-90 dager og ingen tydelig EL av meg selv, så nå venter jeg på at november skal komme slik at vi får kommet til gyn på utredning!
Spørsmål jenter!
Denne livmorstappen som det blir snakka om her inne på forumet! Hvordan kjenner jeg den haha og hvordan skal den kjennes ut? Myk, hard hva? Haha føler meg så dum nå men må bare spørre
Leste inne på en annen tråd at den føltes så hard ut så forventa mensen?
Jeg har fulgt med den gjennom snart en syklus og det tar tid å bli kjent med den Jeg bruker www.syklus.info som rettesnor og så undersøker jeg den hver dag til samme tid (den forandrer nemlig posisjon ila dagen). Jeg har ikke helt visst hva som betyr myk og hard, åpen eller lukket, høy eller lav før nå etter hvert. Men jeg får trolig mensen i morra, og i dag var den hard og jeg kunne kjenne at den var litt åpen (en liten sprekk i den). Har du født før har man en liten strek til åpning, og har du ikke er den rund.Spørsmål jenter!
Denne livmorstappen som det blir snakka om her inne på forumet! Hvordan kjenner jeg den haha og hvordan skal den kjennes ut? Myk, hard hva? Haha føler meg så dum nå men må bare spørre
Spørsmål jenter!