Vanlig Møllers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags omega 3 bruker dere? Brukte Triomar Ledd, men nå plutselig at det sto bakpå "bør ikke brukes av gravide"... Lurer egentlig på hvorfor det...? Men Møllers Dobbel blir det vel på meg nå...
Man kan godt ta de pakkene ja. Men! Det holder også i massevis å ta folat for seg og så drikke tran (eller få seg nok omega 3 fra fisk og nøtter). Pass på å spise godt med frukt og grønt i tillegg. Men - veldig enkelt med de pakkene da, bortsett fra at det er veldig dyrt! Jeg har i tidligere svangerskap kjøpt pakkene når jeg har blitt gravid, ikke før.
Ja, vel unntHelt sant det er jo billigere det men for meg så er det siste svangerskap så jeg skal unne meg noen pakker
Man kan godt ta de pakkene ja. Men! Det holder også i massevis å ta folat for seg og så drikke tran (eller få seg nok omega 3 fra fisk og nøtter). Pass på å spise godt med frukt og grønt i tillegg. Men - veldig enkelt med de pakkene da, bortsett fra at det er veldig dyrt! Jeg har i tidligere svangerskap kjøpt pakkene når jeg har blitt gravid, ikke før.
) Skjønner deg godt jeg!Bruker de pakkene jeg, for da vet jeg, jeg får det, jeg skal ha. Og så også mere fordi jeg kan ikke drikke tran om så livet mitt avhang av det. Fy da som det smaker...
Det lurer jeg også på. Jeg sliter med å finne på unnskyldninger for å ikke drikke et glass vin her og der da jeg vanligvis ALLTID gjør detDrikker alkohol i dpo land?
Ja, jeg tar meg et glass om det er i et festlig lag. Har ikke for vane å drikke alkohol som kos "alene", så jeg ser ikke noe poeng med å starte med det nå.Drikker alkohol i dpo land?
Tok meg et halvt glass vin i går hos svigers.Drikker alkohol i dpo land?
Æsj. Fikk ikveld en sånn skikkelig "du er ikke gravid" følelse. Magefølelsen min er noe som pleier å stemme og som jeg følger, så jeg kjente jeg ble kjempeskuffet, og det er jo egentlig bare tull for det er jo altfor tidlig å kunne si noe til eller fra! Men kjente jeg ble helt sånn "nei nei, prøve neste PP da."
Æsj. Fikk ikveld en sånn skikkelig "du er ikke gravid" følelse. Magefølelsen min er noe som pleier å stemme og som jeg følger, så jeg kjente jeg ble kjempeskuffet, og det er jo egentlig bare tull for det er jo altfor tidlig å kunne si noe til eller fra! Men kjente jeg ble helt sånn "nei nei, prøve neste PP da."
Drikk sjelden og bruke ikke ende på noe fyllakule heller, men JA, æ ville drukket hvis æ hadde følt før det før positiv testDrikker alkohol i dpo land?