Ønskerbaby
September 2013<3
første innlegg i denne tråden, håper jeg ikke rekker nok innlegg til skjult gruppe Ikke fordi dere ikke er hyggelig damer, men fordi jeg vil så gjerne inn i marsgruppen eller aprilgruppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er pergo ?Ganske ny her inne. Prøvd å bli gravid siden november. Begynt på første pergokur nå.
Har et barn fra før, som også ble til med hjelp av pergo.
Krysser fingrene for at det hjelper like bra nå!
"Slang" for Pergotime. En medisin for å stimulere eggløsning. ^^Hva er pergo ?
Har lest at grapefruktjuice er et kjerringråd for å bli gravid, men hvor i all verden kan jeg få kjøpt det..? Har ikke sett det på noen av butikkene jeg pleier å handle :-/
TakkBåde rema og coop har.. står gjerne i kjølen ved yoghurt.
Takk
Får prøve å se igjen da..
Her må ALT testes! ;-)
Denne pp er det conceive + og slimløsende hostesaft
Hostesaft smaker jo fysj og fei... så gleder meg til EL er over 8)
Hahaha, lite oppløftende!Grapefruktjuice er ikke særlig digg det heller....
Hahaha, lite oppløftende!
Kan nok fastslå at det neppe blir noen vinner for mine smaksløker da ja haha...Hehe. Helt sant da. Spørs selvsagt på smaken din (jeg er en søtmoms, så en bitter drikk er IKKE min greie)
Kan nok fastslå at det neppe blir noen vinner for mine smaksløker da ja haha...
Men men, blir det barn ut av det så får det bare våge seg ;-)
Da får det bli neste pp's prosjekt ;-)Hjelper på slimet da, i det minste. Så.. ikke helt ubrukelig!
Så bra! Da gleder jeg med til å teste! :-D ;-)Alle skal få en positiv test denne mnd det har nemlig jeg bestemt 13 dager til IKM her begynner nokk å teste om 10 dager
Så bra! Da gleder jeg med til å teste! :-D ;-)