Skravletråd for oss prøvere!

første innlegg i denne tråden, håper jeg ikke rekker nok innlegg til skjult gruppe :P Ikke fordi dere ikke er hyggelig damer, men fordi jeg vil så gjerne inn i marsgruppen eller aprilgruppen :)

Ganske ny her inne. Prøvd å bli gravid siden november. Begynt på første pergokur nå. :)
Har et barn fra før, som også ble til med hjelp av pergo.
Krysser fingrene for at det hjelper like bra nå! :)

Nå har vi vært prøvere siden i fjor sommer... prøvingen blir mer og mer tidkrevende for hver pp som går, for jeg prøver jo intenst å finne på nye triks som forhåpentligvis kan gjøre en stor forskjell :-P
Noen som har noen vidunderkur å komme me..? ;-)
(Info: 28 dagers syklus, påvist el ved test/temp/ul. Mannen har et barn fra før, men skal teste kvaliteten når klinikken åpner igjen etter sommerferien :-) )

Ny prøver her også. Har gått på p-piller, nesten uavbrutt, i gud vet hvor mange år, så nå er jeg spent på om kroppen fungerer og syklus kommer igang. Sluttet på piller i slutten av juni. Det bør være noe EL på gang i disse dager, så nå testes det for å se hvordan ting ligger an. Spennende...

Har lest at grapefruktjuice er et kjerringråd for å bli gravid, men hvor i all verden kan jeg få kjøpt det..? Har ikke sett det på noen av butikkene jeg pleier å handle :-/

Har lest at grapefruktjuice er et kjerringråd for å bli gravid, men hvor i all verden kan jeg få kjøpt det..? Har ikke sett det på noen av butikkene jeg pleier å handle :-/

Både rema og coop har.. står gjerne i kjølen ved yoghurt.

Takk :-)
Får prøve å se igjen da..
Her må ALT testes! ;-)

Denne pp er det conceive + og slimløsende hostesaft :-P
Hostesaft smaker jo fysj og fei... så gleder meg til EL er over 8)

Grapefruktjuice er ikke særlig digg det heller.... :p

Nå har jeg så høye forventninger til å bli gravid denne pp, at jeg blir kjempelei meg for hver ELtest som er negativ. :(

Alle skal få en positiv test denne mnd :D det har nemlig jeg bestemt ;) 13 dager til IKM her :) begynner nokk å teste om 10 dager xsmile9

Back
Topp