Skravletråd for oss prøvere!

Da er det ikke lenge til :happy: Ser ut til at jeg får peak i dag, på CD23. På 1.22 nå. Gått med en del tester hehe
Veldig spennende å følge med, men litt skummelt også om ting ikke sitter da jeg ble gravid med første, så skjedde det så fort og samtidig som jeg gikk på prevensjon men så har jo ting skjedd der nede de senere årene med flere cyster osv‍♀️

føler jeg runder Google og forum tråder rundt el og dpo. Men nå har jeg oppriktig slutta å trykke på de kvinneguiden forum trådene. Jeg synes det er så mye frekke folk og dårlig stemning der? Helt sykt hvor forskjell det er fra det forumet der og babyverden. Folk spør de samme spørsmålene og blir jo halshugd for de minste ting på kvinneguiden.

Bare en liten refleksjon og takknemlighet for at det er så mye hyggeligere her hihi:Heartred

føler jeg runder Google og forum tråder rundt el og dpo. Men nå har jeg oppriktig slutta å trykke på de kvinneguiden forum trådene. Jeg synes det er så mye frekke folk og dårlig stemning der? Helt sykt hvor forskjell det er fra det forumet der og babyverden. Folk spør de samme spørsmålene og blir jo halshugd for de minste ting på kvinneguiden.

Bare en liten refleksjon og takknemlighet for at det er så mye hyggeligere her hihi:Heartred
Det har jeg også tenkt på mange ganger! Fatter ikke at man kan være så frekke og ufine med hverandre. Såå glad for at det ikke er sånn her på babyverden :Heartpink

Hang litt på kvinneguiden når jeg prøvde å bli gravid med førstemann, turte jo ikke å poste noen ting :laughing002 de var så avvisende og lite støttende om man var usikker på tester eller hadde det emosjonelt vanskelig. Anbefaler å holde seg her, eller lese på Reddit. Eventuelt Babycenter og WTE (what to expect) :happy:

Jeg har også tittet litt innimellom, og det er en veldig annen stemning der ja! Som @Ari ♡ skriver har jeg aldri turt å spørre om noe der.. Overrasker meg dersom noen av de faste (og sure :hilarious:) medlemmene der, er her også for å si det sånn :smiley-ashamed004

Jeg har også tittet litt innimellom, og det er en veldig annen stemning der ja! Som @Ari ♡ skriver har jeg aldri turt å spørre om noe der.. Overrasker meg dersom noen av de faste (og sure :hilarious:) medlemmene der, er her også for å si det sånn :smiley-ashamed004
Har også inntrykk av at det er mange som synser og mener mye i trådene om prøving - uten at de er prøvere selv? De skal bare blande seg liksom :laughing002 Pøse på med meninger og negativitet :rolleyes::wacky:

Back
Topp