Skravletråd for oktober

Nææh :D kult. Kongsberg er jo bare en liten togtur unna :) har ei venninne som bor der. Har vært der ett par ganger.
Stjal ett ølglass på ett utested der back in the days ;)
Så nå må han bare bestemme seg for om han skal takke ja:). Hadde bare tlf intervju så han vil først bort å møte dem før han evt takker ja forsto jeg på han:).
 
Nå er vi tilbake etter å ha levert i bhg. Når mannen dro på jobb lot jeg de to som selvsagt var våkne se tv mens jeg og snuppa sov en halvtime før frokost.

Om en stund skal vi gå trilletur, lufte hunden og hun sove lenge. Deretter drar vi på shopping, vi må ha snop til i kveld og dessuten tomt for brød i fryseren (kjøper tre for to på obs, sånn seks eller ni i gangen og fryser. Det går sannelig en del brød på en familie på fem. Litt mindre nå som mannen jobber for han har ikke med matpakke. Og ikke spiste han frokost heller. Så det er fire skiver mindre for dagen det da. Men jeg måtte ha sju til frokost. Ei til meg, ei til hver av ungene og tre til matboksen til eldste)

Så skal vi organisere halloween, bestille pizza som trolig noen andre henter for oss, og finne ut når mannen kommer hjem og hente mellomste og aller helst ha alle tre ungene i bhg da, kle dem ut og stikke opp til min tante som er nabo med bhg. Inntil i fjor når ungene begynte med knask eller knep har vi feiret halloween der hvert år. I fjor var det lørdag og vi rakk begge deler så i år er første gang vi ikke skal. Hun sa vi gjerne kunne komme oppom og få Snop så jeg tenkte de kunne innlede knask eller knep der før vi drar og spiser middag og går runde etterpå.
Håper dere har hatt en koselig dag:D
 
Skjønner ikke at eldste klarer å bruke så lang tid i dusjen..
Han er like ille som jeg var på samme alder :rolleyes:
Jeg dusja knapt på den alderen (badet) mine også bader oftest, men fy søren når eldstemann er i dusjen, jeg sier han bør gå sist så vi er sikker på at det er varmt vann til noen andre.

Han syntes konseptet hørtes spennende ut. Så han vil prøve. Å dusje til det ikke er mer varmtvann igjen altså.
 
Og der var eldstemann også våken. En halvtime igjen før han er snudd (klokka), men jentene mangler altså hele timen enda så han har kommet lengst
 
Så nå må han bare bestemme seg for om han skal takke ja:). Hadde bare tlf intervju så han vil først bort å møte dem før han evt takker ja forsto jeg på han:).
Oii så spennende :D krysser fingerne for at han takker ja da :)
Hva med deg? Føler du deg klar for å flytte?
 
Oii så spennende :D krysser fingerne for at han takker ja da :)
Hva med deg? Føler du deg klar for å flytte?
Nja var det da. Er egentlig så fornøyd med bhg til storebror nå og etter en litt trøblete start med vanskelig å få til sove rutiner osv så går det bra nå. Men trenger virkelig at gubben også er i jobb og her er det så og si ingen jobber. De få som er har flere 100 søkere
 
Nja var det da. Er egentlig så fornøyd med bhg til storebror nå og etter en litt trøblete start med vanskelig å få til sove rutiner osv så går det bra nå. Men trenger virkelig at gubben også er i jobb og her er det så og si ingen jobber. De få som er har flere 100 søkere
Da er det kanskje greit å skifte beite hvis det er dårlig med jobber :) typisk at det skjer nå som bhg begynner å gå på skinner.
 
Da er det kanskje greit å skifte beite hvis det er dårlig med jobber :) typisk at det skjer nå som bhg begynner å gå på skinner.
Ja:). Her er det så dårlig med jobber nå pga oljen:-/. Har spurt han om han vurderer å omskolere seg men han er ikke helt motivert for skole. Men østlandet er ikke så gale å flytte til, og fly går det på under 1 time:). Samt tog (når de ikke streiker da:p)
 
Ja:). Her er det så dårlig med jobber nå pga oljen:-/. Har spurt han om han vurderer å omskolere seg men han er ikke helt motivert for skole. Men østlandet er ikke så gale å flytte til, og fly går det på under 1 time:). Samt tog (når de ikke streiker da:p)
Aah jaa stemmer det. Nei østlandet er ikke så ille, pluss at jeg bor jo her :D hihi
 
Crap! Skulle på venninne kveld nå til fredag, hadde ordnet barnevakt siden mannen skal på noe taekwondo greier. Men så skjer det fantastiske, svigermor sendte melding forrige uke å forutså at hun ble dårlig en uke i forveien å da forsvant barnevakten :(
 
Back
Topp