Skravletråd for oktober

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ny måned, ny tråd :)
 
God morgen

Jeg har desverre vært mer eller mindre våken de siste par timene.

Våknet og ammet, den var jo grei. Men hun sovnet. Og jeg ikke. Mannen snorket. Sparket til ham til han sluttet. Tett i nesen. Irriterende. Tenke sove-tanker. Nei. Hodet hoppet over på alt mulig. Navlebrokket til mellomste. Kløen til eldste. Og mellomste. Lego City elektrisk tog. Hvor stor plass? Hvordan skal vi løse det med Lego og andre småting på lekerommet, når lillesøster går trapp? Legotepper. Br sitt 25% salg. Julegaver. Måtte bare sjekket noe på nett. Og en ting til. For å slutte å tenke på det. Men da tenker jeg på noe annet i stedet. Slumre litt. Lillesøster sparker meg. Snur henne. Ammer litt. Hun sover. Hun sparker. Snur. Hun klorer. Hun er våken nå. Klokka er litt over seks. Det er morgen.

Ammer. Hun klorer. Nå vil hun ikke ha mere melk. Kanskje den telefonen....

Jeg må nok stå opp.

Hoster fortsatt. Plagsomt.
 
God morgen

Jeg har desverre vært mer eller mindre våken de siste par timene.

Våknet og ammet, den var jo grei. Men hun sovnet. Og jeg ikke. Mannen snorket. Sparket til ham til han sluttet. Tett i nesen. Irriterende. Tenke sove-tanker. Nei. Hodet hoppet over på alt mulig. Navlebrokket til mellomste. Kløen til eldste. Og mellomste. Lego City elektrisk tog. Hvor stor plass? Hvordan skal vi løse det med Lego og andre småting på lekerommet, når lillesøster går trapp? Legotepper. Br sitt 25% salg. Julegaver. Måtte bare sjekket noe på nett. Og en ting til. For å slutte å tenke på det. Men da tenker jeg på noe annet i stedet. Slumre litt. Lillesøster sparker meg. Snur henne. Ammer litt. Hun sover. Hun sparker. Snur. Hun klorer. Hun er våken nå. Klokka er litt over seks. Det er morgen.

Ammer. Hun klorer. Nå vil hun ikke ha mere melk. Kanskje den telefonen....

Jeg må nok stå opp.

Hoster fortsatt. Plagsomt.
Håper du får slappet av i løpet av dagen ❤
 
Dette hadde jeg aldri trodd men er nå 38+0 men kan ikke føde enda :eek:

Snuppa har jo endelig fått besøk, vi har med andre ord leiligheten full, noe som er ganske koselig :) samt at det er tivoli i byen, noe som snuppa har gledet seg LENGE til, så blir morsomt å være med henne idag og se hva som skjer :)
 
Håper du får slappet av i løpet av dagen ❤
Med tre unger?
Ei som bør flyttes inn på rommet sitt (sov der i natt, men få inn igjen klær og bøker og leker og sånn)
Handletur
Trilletur om været tillater
Og hva var det mannen sa han burde få gjort i helga? Husker ikke.

Skal prøve å få tid til en dusj og en hvil på senga likevel...

Nå har jeg i alle fall tre barn i senga....
 
Med tre unger?
Ei som bør flyttes inn på rommet sitt (sov der i natt, men få inn igjen klær og bøker og leker og sånn)
Handletur
Trilletur om været tillater
Og hva var det mannen sa han burde få gjort i helga? Husker ikke.

Skal prøve å få tid til en dusj og en hvil på senga likevel...

Nå har jeg i alle fall tre barn i senga....
Ja selv med unger må man kunne slappe av, mannen syns nok det er greit at du er nogenlunde oppegående også ;)
 
Ja selv med unger må man kunne slappe av, mannen syns nok det er greit at du er nogenlunde oppegående også ;)
Mannen er den eneste som ligger enda ;-)

Mannen var også som vanlig desidert sist i seng. Men han tar kjøkkenet da etter at jeg har gitt meg for kvelden....

Jeg fikk en mistanke da de to eldste stakk av og påsto yngste stinker. Jeg er jo tett i nesen og har ikke luktesans... Men jada... Den bleia var full ja....

Klart man skal kunne slappe av uansett. Men tre unger, den yngste ammes, er ikke helt avslappende.
 
Last edited:
Dette hadde jeg aldri trodd men er nå 38+0 men kan ikke føde enda :eek:

Snuppa har jo endelig fått besøk, vi har med andre ord leiligheten full, noe som er ganske koselig :) samt at det er tivoli i byen, noe som snuppa har gledet seg LENGE til, så blir morsomt å være med henne idag og se hva som skjer :)
God morgen :) så koseli med besøk. Kos dere masse på tivoli. Jeg elsker tivoli. Tok med nevøen min på det i sommer, stakkars han ble sliten "tante det blir lenge til neste gang" haha.
 
God morgen

Jeg har desverre vært mer eller mindre våken de siste par timene.

Våknet og ammet, den var jo grei. Men hun sovnet. Og jeg ikke. Mannen snorket. Sparket til ham til han sluttet. Tett i nesen. Irriterende. Tenke sove-tanker. Nei. Hodet hoppet over på alt mulig. Navlebrokket til mellomste. Kløen til eldste. Og mellomste. Lego City elektrisk tog. Hvor stor plass? Hvordan skal vi løse det med Lego og andre småting på lekerommet, når lillesøster går trapp? Legotepper. Br sitt 25% salg. Julegaver. Måtte bare sjekket noe på nett. Og en ting til. For å slutte å tenke på det. Men da tenker jeg på noe annet i stedet. Slumre litt. Lillesøster sparker meg. Snur henne. Ammer litt. Hun sover. Hun sparker. Snur. Hun klorer. Hun er våken nå. Klokka er litt over seks. Det er morgen.

Ammer. Hun klorer. Nå vil hun ikke ha mere melk. Kanskje den telefonen....

Jeg må nok stå opp.

Hoster fortsatt. Plagsomt.
God morgen:). Tidlig på an her også. Storebror våknet kl 05.20:-/. Alt for tidlig for min del. Gubben er på jobb og startet kl 0600 så han kunne heller ikke stå opp med dem litt. Lillebror har heldigvis sovet en del da, ville bare ha litt pupp i 5 tiden når gubben sto opp:)
 
God morgen

Jeg har desverre vært mer eller mindre våken de siste par timene.

Våknet og ammet, den var jo grei. Men hun sovnet. Og jeg ikke. Mannen snorket. Sparket til ham til han sluttet. Tett i nesen. Irriterende. Tenke sove-tanker. Nei. Hodet hoppet over på alt mulig. Navlebrokket til mellomste. Kløen til eldste. Og mellomste. Lego City elektrisk tog. Hvor stor plass? Hvordan skal vi løse det med Lego og andre småting på lekerommet, når lillesøster går trapp? Legotepper. Br sitt 25% salg. Julegaver. Måtte bare sjekket noe på nett. Og en ting til. For å slutte å tenke på det. Men da tenker jeg på noe annet i stedet. Slumre litt. Lillesøster sparker meg. Snur henne. Ammer litt. Hun sover. Hun sparker. Snur. Hun klorer. Hun er våken nå. Klokka er litt over seks. Det er morgen.

Ammer. Hun klorer. Nå vil hun ikke ha mere melk. Kanskje den telefonen....

Jeg må nok stå opp.

Hoster fortsatt. Plagsomt.


God morgen :) håper du får en fin dag, selv om du er trøtt og har alt for mye du skal gjøre ;)
 
Dette hadde jeg aldri trodd men er nå 38+0 men kan ikke føde enda :eek:

Snuppa har jo endelig fått besøk, vi har med andre ord leiligheten full, noe som er ganske koselig :) samt at det er tivoli i byen, noe som snuppa har gledet seg LENGE til, så blir morsomt å være med henne idag og se hva som skjer :)

Du får føde en annen uke da :p dere må kose dere med besøk og tivoli :D
 
Dette hadde jeg aldri trodd men er nå 38+0 men kan ikke føde enda :eek:

Snuppa har jo endelig fått besøk, vi har med andre ord leiligheten full, noe som er ganske koselig :) samt at det er tivoli i byen, noe som snuppa har gledet seg LENGE til, så blir morsomt å være med henne idag og se hva som skjer :)
Så er det jo fortsatt mange dager til termin så du kan fint vente med å føde :)
 
Mannen er den eneste som ligger enda ;-)

Mannen var også som vanlig desidert sist i seng. Men han tar kjøkkenet da etter at jeg har gitt meg for kvelden....

Jeg fikk en mistanke da de to eldste stakk av og påsto yngste stinker. Jeg er jo tett i nesen og har ikke luktesans... Men jada... Den bleia var full ja....

Klart man skal kunne slappe av uansett. Men tre unger, den yngste ammes, er ikke helt avslappende.
Jaja greit å være såpass tett at du ikke lukter slike bleier da ;)
Nei avslappende med tre unger hvor yngste ammes er det nok ikke. Men om mannen tar en trille tur og de to eldste går til noen venner for eksempel, så hjelper jo det. :)
 
God morgen :) her har vi hvert oppe noen timer allerede. Godt i gang med ting og tang som må gjøres, men funderer på hva jeg skal gjøre med frøkna sitt rom. Det er totalt kaos og jeg klarer ikke å få noe system der. Så kanskje jeg skal rydde vekk alt som ikke er i bruk, da tenker jeg det blir god plass der inne :p
 
God morgen :) så koseli med besøk. Kos dere masse på tivoli. Jeg elsker tivoli. Tok med nevøen min på det i sommer, stakkars han ble sliten "tante det blir lenge til neste gang" haha.
Hehe kanskje du skulle gått med snuppa ;)
Antar hun vil være i fyr og flamme mesteparten av tiden!
Elsker også tivoli så passer seg dårlig å være høygravid :p
 
Så er det jo fortsatt mange dager til termin så du kan fint vente med å føde :)
Jaja 14 dager igjen, for i Sverige er vist en graviditet 40 uker.
Helt greit det altså men føler meg nesten de uke på overtid i forhold til når snuppa kom.
Men vente med å føde må jeg, ellers må vi overbevise familien om at de må bli igjen å dra snuppa med ut :p
 
God morgen :) her har vi hvert oppe noen timer allerede. Godt i gang med ting og tang som må gjøres, men funderer på hva jeg skal gjøre med frøkna sitt rom. Det er totalt kaos og jeg klarer ikke å få noe system der. Så kanskje jeg skal rydde vekk alt som ikke er i bruk, da tenker jeg det blir god plass der inne :p
Rydde vekk alt som ikke er i bruk høres jo generelt ut som en god ide, spørsmålet er bare hva hun vil synes om det?
 
Back
Topp