Håper du får en fin dag.God morgen
La meg tidlig , våken tidlig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en fin dag.God morgen
Enig..Når jeg fortsatt leser om folk i karantene som går på butikken, treningssenter og "ut blandt folk" som om de hadde FRI, ikke karantene, så er det jo ikke snakk om "en uvitende smittet" heller.
Det trengs bare en idiot!
Jeg er så enig med deg.Når jeg fortsatt leser om folk i karantene som går på butikken, treningssenter og "ut blandt folk" som om de hadde FRI, ikke karantene, så er det jo ikke snakk om "en uvitende smittet" heller.
Det trengs bare en idiot!
Lycke tilSnart tur til legen og så helsestasjonen for samtale der.
God morgen herligt med søvn. ha en fin dagGod morgen
God bedring til nr 2Mannen dro tidlig i dag (jobbreise som nesten ble kanselert pga korona) mulig han ikke kommer hjem før i morra så da får jeg og ungene klare oss uten! Nr2 er syk (vanlig bihulebetennelse tenker jeg) hun vil på skolen men vi tar i gen sjanser!
Førstår deg veldigt gott. Jeg sitter selv i risikogruppen og gruer meg før det er redan smittede i vår kommuneJeg er ikke bekymra for oss. Men for mamma. Og farmor
Og vet ikke om jeg skal la minstemor være hos mamma og pappa i morgen etter øyelegen. Og om to uker når det er planleggingsdag.
Om to uker tar jeg stilling til da.
Og helt reelt. Ingen i vår kommune er smittet som man vet. Jeg kjenner ingen i karantene. Vi har ikke symptomer (utover at flere i huset er snørrete da. Det er vinter)
Det er reelt ikke noe stor fare.
Førstår deg veldigt gott. Jeg sitter selv i risikogruppen og gruer meg før det er redan smittede i vår kommune![]()
Fått tatt vaksinen, var den siste han hadde. Føler meg litt tryggere nå. Hvertfall med tanke på lungekomplikasjoner dersom det skulle ramme meg med corona.
Ja, den. Jeg har svake lunger, astma, så syns det var lurt.Vaksine mot lungebetennelse? Om du er i risikogruppe for det er jo det lurt. Mamma tar også den. Hun har nå usnsett vært innlagt med lungebetennelse siden også da, men ikke så ille som det kunne blitt, visstnok. Elelr noe sånn.
Kjipt. Eller kanskje ikke. Hvis det reduserer smitte så er det verdt det.Og der var konferansen jeg skulle på kansellert..