Skravletråd for mai.

Jeg var først borte på sentret for vi trengte en kartong vin, det var halvveis på turen.
Var innom Kiwi før bakkene hjem, og sammen med kartongen gikk en 4-pk. Cola Zero i sekken. Med vekten av sekken og en åpnet 1/2 l cola zero blir det 10 kg.
I posene var det 4 pk. frokostblanding, 1 brød, 3 kinderegg, en pose surt godteri og en 3-pk med smurfepastiller.
Er umulig å sykle opp disse bakkene her så det gidder jeg ikke å prøve en gang.

Har ikke med meg antibak, men bruker en som står ved inngangen til butikkene og sentret.

Bruker bil på ukeshandling

Heldigvis ikke så mye bakker her. Eller altså, opp og ned men ikke ekstremt.

Antibac'en visste han ikke var der viste det seg. Men han fikk handlet en del da. Ukeshabdel ble tas med bil, men vi har en bil med piggdekk og en som har for slitne sommerdekk, vi må visst skaffe 6 nye sommerdekk fordelt på de to bilene over helga, sier mannen. Også kjøpte han seg sykkel forrige uke så han må bare bruke den.
 
Fant meg noen camping - grupper på fb da jeg søkte opp noen campingplasser der.

Fint det, men fortsatt aller mest vogn og mye fastboende vogn da.

Det er telt, på campingplass, som er aktuelt for meg. Internett driver stort sett med telt på fjellet og vogn på camping. Finn har fine telt som selges fordi man har kjøpt vogn etter en sesong.

Men jeg vet jo at mange telter år etter år, har lest om det her og der sånn litt.

Jeg vet enda ikke om det kommer til å skje for oss i det hele tatt. Vi får se
 
De lukter synes jeg
Altså, selvfølgelig lukter hønene :hilarious:, men lukten sprer seg ikke som jeg forventet :p det lukter av selve hønene og inne i hønsehuset, men ellers lukter det ikke særlig mye :)
 
Mm, det lukter godt... Mannen laget pizza og jeg er kjempesulten så jeg gleder meg veldig.

Slapp lørdag dette fra min side. Men det er litt godt det også. Og vi skal jo ikke så mye disse helgene, så når det i tillegg er vått og kaldt ute er det ikke fristende å finne på så mye.
 
Altså, selvfølgelig lukter hønene :hilarious:, men lukten sprer seg ikke som jeg forventet :p det lukter av selve hønene og inne i hønsehuset, men ellers lukter det ikke særlig mye :)
Jeg synes det :) men jeg har kanskje sart nese ;)
 
Mm, det lukter godt... Mannen laget pizza og jeg er kjempesulten så jeg gleder meg veldig.

Slapp lørdag dette fra min side. Men det er litt godt det også. Og vi skal jo ikke så mye disse helgene, så når det i tillegg er vått og kaldt ute er det ikke fristende å finne på så mye.
Her har vi vært på rundtur , på vei hjem nå. Fått tak i vanntett bag til klærne jeg skal ha med i reserve til uken , så nå får jeg testet ut det også
 
Her har vi vært på rundtur , på vei hjem nå. Fått tak i vanntett bag til klærne jeg skal ha med i reserve til uken , så nå får jeg testet ut det også
Smart å få teste ut
 
Jobbet en god økt i hagen og var så på sentret etter vitaminer og bursdagsgave - mange mennesker ute
 
Jeg synes det :) men jeg har kanskje sart nese ;)
Det burde jeg kanskje ta med, ja. Jeg har en jobb som gjør at jeg er vant til rare lukter :hilarious: men samboer syns ikke heller at det lukter noe særlig, faktisk:)
 
Det burde jeg kanskje ta med, ja. Jeg har en jobb som gjør at jeg er vant til rare lukter :hilarious: men samboer syns ikke heller at det lukter noe særlig, faktisk:)
Jeg kunne godt tenke meg høner selv, men mannen har lagt ned veto på grunn av lukten....
 
Endelig begynner jeg å få tilbake energien min :)
Selvfølgelig med det uheldige resultatet at det ikke skal noe til før jeg kjeder vettet av meg
 
Jeg kunne godt tenke meg høner selv, men mannen har lagt ned veto på grunn av lukten....

Veto /motvilje her ligger i hovedsak på at man må kunne nødslakte. Som han sier, joda, han hadde gjort det om ham måtte, men ser ingen grunn til å sette seg i en situasjon hvor der kan bli nødvendig.

Kusina mi har høner og i teorien kan vi kjøpe egg der. I praksis tørr vi ikke oppsøke dem pga risikogruppe på sånn ca hele familien der, i alle fall ungene, og reelt så husker vi aldri helt på det likevel. Også spiser vi stooooore mengder egg.
 
Endelig begynner jeg å få tilbake energien min :)
Selvfølgelig med det uheldige resultatet at det ikke skal noe til før jeg kjeder vettet av meg
Rastløs, kjeder meg, synes tiden går for sakte, vil det skal bli sommer. Vet ikke hvorfor, vet ikke hva vi kan gjøre da, så vil vel egentlig at det skal bli den tiden da vi får vite hva vi kan så vi kan planlegge. Rastløs. Irritert. Var bedre i går når jeg bare var trøtt og ikke i form, da gikk nå dagen..
 
Veto /motvilje her ligger i hovedsak på at man må kunne nødslakte. Som han sier, joda, han hadde gjort det om ham måtte, men ser ingen grunn til å sette seg i en situasjon hvor der kan bli nødvendig.

Kusina mi har høner og i teorien kan vi kjøpe egg der. I praksis tørr vi ikke oppsøke dem pga risikogruppe på sånn ca hele familien der, i alle fall ungene, og reelt så husker vi aldri helt på det likevel. Også spiser vi stooooore mengder egg.
Det måtte jeg ta opp med ham før vi fikk hønene, at han var klar for det. Så får vi håpe at han kan gjøre det da :shy:
 
Endelig begynner jeg å få tilbake energien min :)
Selvfølgelig med det uheldige resultatet at det ikke skal noe til før jeg kjeder vettet av meg
Åh, jeg vil også ha energi. Vondt i korsrygg, bekken og generelt så føler jeg meg energiløs. Ikke fått somlet meg til å sjekke om jeg kan få sjekket nivåer av vitaminer o.l:rolleyes:
Jeg tror egentlig jeg bare er påvirket av situasjonen vi er i :)
 
Det burde jeg kanskje ta med, ja. Jeg har en jobb som gjør at jeg er vant til rare lukter :hilarious: men samboer syns ikke heller at det lukter noe særlig, faktisk:)
Er jo vandt til diverse lukter jeg også men høner synes jeg lukter noe likevel.
 
Back
Topp