Skravletråd for mai.

Hei alle sammen.
Er det helt feil av meg å ligge i sengen og vurdere å stå opp på denne tiden av døgnet :p
 
Jeg prøver å få orden på en overgrodd hage :p vi leier og de som var her før oss gjorde ingenting i flere år så gresset klatrer over i bed og det er litt høydeforskjell :p nå skal vi først. fixe frokost-terrassen, store stenfliser med mye vekst i mellom som jeg vil slippe! så fliser er merket (forskjellige fliser) vi skal rotrense alt før de legges tilbake på riktig plass og så setter vi fyllmasse! slipper mye jobb fremover og det vil se penere ut
Huff da
Ingen høydeforskjell her , kunne tenkt meg å lagt noen steinfliser dra gårdsplassen til terrassen faktisk
 
Huff da
Ingen høydeforskjell her , kunne tenkt meg å lagt noen steinfliser dra gårdsplassen til terrassen faktisk
Det er ikke mye, men nok til at være en irritasjon :p vi vil nok fjerne deler av plenen og så nytt gress :) Vi skal også mure og male noen vegger utvendig og muligens sette opp nytt gjerde
 
Så rakk vi neeeeeesten å ta inn teltet før det begynte å regne, de første dråpene kom mens jeg løsnet innerteltet.

Jaja. Det er tømt. Jeg får ta jobben med å rydde ting på plass. Soveposer og liggeunderlag tar plass. Vi skulle hatt et eget camping-rom. Fantaserer om å tømme den bitte lille boda innenfor matboda. Der er stort sett pant, plast, glass og metall, og annet rask uansett tror jeg. Trangt å komme seg dit med store ting til teltet er det eneste. Men teltet er stort og har ingen plass å være og har lagt dumt iveien siden i fjor.
 
Snør som bare det i dag:arghh: Har arbeidshelg. Godt betalt på kveldsvakt i dag:)
Skulle egentlig jobbe dagvakt idag, men hadde arbeidshelg forrige helg, så da ble det fri idag:rolleyes: hadde lett tatt min vakt idag altså:p
 
Så rakk vi neeeeeesten å ta inn teltet før det begynte å regne, de første dråpene kom mens jeg løsnet innerteltet.

Jaja. Det er tømt. Jeg får ta jobben med å rydde ting på plass. Soveposer og liggeunderlag tar plass. Vi skulle hatt et eget camping-rom. Fantaserer om å tømme den bitte lille boda innenfor matboda. Der er stort sett pant, plast, glass og metall, og annet rask uansett tror jeg. Trangt å komme seg dit med store ting til teltet er det eneste. Men teltet er stort og har ingen plass å være og har lagt dumt iveien siden i fjor.
Vi har nylig renset boden - så deilig når det er gjort
 
Så deilig med pysj på og meningsløs tv :p skal rydde rommet til minsten, bare gidder egentlig ikke
 
Det var fryktelig deilig å sove fryktelig lenge :)
Ja det skjønner jeg. Til uka skal jeg dra å formstøpe ørepropper i håp om å stenge lyd ute om natten. Klarer ikke de vanlige, de detter bare ut. Vanskelige ører. Jeg hører det om mannen åpner en boks i stua eller kjøkkenet fra soverommet liksom..
 
Jeg har ryddet litt utenfor , så ut som en gårdsplass hvor ingen bryr seg men sånn er det nårman driver å tømmer garasje å kjører ting på fyllinga. Stabler bilen full i dag så fpr vi levert første lass imorgen tidlig.
 
Vi har nylig renset boden - så deilig når det er gjort
Ja.
. Men det lar seg ikke gjøre i dag ser jeg.

Det er en defekt ovn som skal leveres på elretur. Det er et par sekker med pant.
Det er noe som skal som restavfall av størrelsen som må leveres på miljøstasjonen.
Og noe malepapp som er pappa sin.

Vel, alt er stengt i dag, jeg får ikke pantet, miljøstasjonen vil helst ikke ha folk dit de dagene de er åpent engang. Jeg ble motløs og ga opp og stappet liggeunderlag etc inn på rommet vårt hvor det er en del av det lasset som stenger for klesskapet vårt inntil videre.

Blæ. Vi må røske opp hele huset.
 
Ja.
. Men det lar seg ikke gjøre i dag ser jeg.

Det er en defekt ovn som skal leveres på elretur. Det er et par sekker med pant.
Det er noe som skal som restavfall av størrelsen som må leveres på miljøstasjonen.
Og noe malepapp som er pappa sin.

Vel, alt er stengt i dag, jeg får ikke pantet, miljøstasjonen vil helst ikke ha folk dit de dagene de er åpent engang. Jeg ble motløs og ga opp og stappet liggeunderlag etc inn på rommet vårt hvor det er en del av det lasset som stenger for klesskapet vårt inntil videre.

Blæ. Vi må røske opp hele huset.
Jeg tok først og sorterte alt papp og plast, bokser og flasker og sånn - da var det preppa og klart når vi kunne kjøre det bort
 
Det meste er klart, det er bare å få gjort det

Får se hva jeg får til neste uke.
 
Tror jeg må lete opp alle camping - trådene mine fra i fjor vår jeg.

Fortsatt er vi på jakt etter soveposer. Muligens. En eller to eller kanskje tre. Minst to, tenker jeg. En til eldstemann og en til mellomste, så kan mannen få igjen sin som mellomste bruker. Og minstemor kan bruke en vi har. Juniorposer beregnet opp til 150-160cm kropper, de er 130+ og 140+ nå. Så får han voksen når han vokser ut av den og minstemor overtar Juniorposen?

Også et liggeunderlag og et lappesett, evt to liggeunderlag eller et dobbelt dersom lappingen ikke fungerer på det vanskelige stedet det er hull.

Jeg er også ute etter et bord og noe å sitte på for 5 stykker. Og en kjølebag som går på strøm.


Jeg har også lyst på teppet som hører til teltet og evt "footprint", presenning som passer under, isolerer mot bakken. Og beskytter teltet unnenfra. Etter å ha tømt det i dag, ruslet på sokkelesten inni teltet, konkluderer jeg med at det er gulvkaldt. Og jeg er redd for å tråkke på en pinne som stikker hull i teltet.

Jeg har innmari lyst å få familien på kortreist, men utenfor egen hage, camping i pinsa. Det er bare en måned til så jeg må finne ut av ting og tang så det blir en bra opplevelse. Gjennomføres bare dersom det er brukbart vær. Og vi må ut av kommunen for der finnes inne campingplass i vår kommune.
 
Tror jeg må lete opp alle camping - trådene mine fra i fjor vår jeg.

Fortsatt er vi på jakt etter soveposer. Muligens. En eller to eller kanskje tre. Minst to, tenker jeg. En til eldstemann og en til mellomste, så kan mannen få igjen sin som mellomste bruker. Og minstemor kan bruke en vi har. Juniorposer beregnet opp til 150-160cm kropper, de er 130+ og 140+ nå. Så får han voksen når han vokser ut av den og minstemor overtar Juniorposen?

Også et liggeunderlag og et lappesett, evt to liggeunderlag eller et dobbelt dersom lappingen ikke fungerer på det vanskelige stedet det er hull.

Jeg er også ute etter et bord og noe å sitte på for 5 stykker. Og en kjølebag som går på strøm.


Jeg har også lyst på teppet som hører til teltet og evt "footprint", presenning som passer under, isolerer mot bakken. Og beskytter teltet unnenfra. Etter å ha tømt det i dag, ruslet på sokkelesten inni teltet, konkluderer jeg med at det er gulvkaldt. Og jeg er redd for å tråkke på en pinne som stikker hull i teltet.

Jeg har innmari lyst å få familien på kortreist, men utenfor egen hage, camping i pinsa. Det er bare en måned til så jeg må finne ut av ting og tang så det blir en bra opplevelse. Gjennomføres bare dersom det er brukbart vær. Og vi må ut av kommunen for der finnes inne campingplass i vår kommune.
Vi har planer om å telte i hagen - mangler telt og soveposer :p
 
Back
Topp