Skravletråd for lag ROSA

Gratulere så masse med lykkelige omstendigheter UneMi :) så utrolig morsomt !
 
Gratulere så masse med lykkelige omstendigheter UneMi :) så utrolig morsomt !

TUSEN TAKK <3 Ikke helt forventet at dette skulle skje, men nå har det det og vi gleder oss masse (samtidig som vi selvsagt er litt småredde) :)
 
TUSEN TAKK <3 Ikke helt forventet at dette skulle skje, men nå har det det og vi gleder oss masse (samtidig som vi selvsagt er litt småredde) :)
Skjønner, var litt skremmende i starten husker jeg. Samtidig utrolig hærlig og spennende:) er du langt på vei?
 
Skjønner, var litt skremmende i starten husker jeg. Samtidig utrolig hærlig og spennende:) er du langt på vei?

Troooor jeg er i uke 8. Er veldig usikker, så skal bli godt å få det bekreftet med tidlig ul etterhvert:)
 
Åssen har det gått med alle i helga? Vi er jo ikke så mange igjen her nå..

Jeg har fått syk gutt i morsdagsgave :(
 
På fredag reiste lillemor til tanten og onkelen sin. Hun ville overnatte hos søskenbarnet sitt og denne dagen kunne ikke komme fort nok ;) Mannen og jeg slappet heeeeeelt av, koste oss med tv og litt snacks. På lørdagen hentet vi snuska, reiste for å mate endene, som var kjempe sultne. Koste oss masse ute i den friske luften. Hjemme lagde vi muffins og krydderostefylte kyllingfileter, salat, pasta og paprikasaus, koste oss med det og film før snuska skulle legge seg.

I dag sto mann og barn opp. Hun lagde gave til meg og etterpå lagde de frokost til meg. Hun kom og vekket meg med en rungende gratulerer med morsdagen, vi spiste frokost og koste oss. Lillemor og jeg lagde boller til svigerfar og kona kom en tur innom. Nå står indrefileten i ovnen, med poteter og kremet grønnsaker. Plutslig var helga over gitt.
 
Da har jeg vært på roede-kurs idag! Gått ned 0.7 siden sist og gått inn totalt 37 cm disse 5 ukene!

Blir dårlig med trening denne uka,så gubben skal laste ned 30 days til meg.. Hadde den før,men blitt borte..
Har hvertfall måka snø idag da :)
 
Jeg har gått en times tur i dag - deilig!
 
Planen for dagen var egentlig trening. Men fordi jeg er på dag 2 av syklusen min (bare 3 uker siden siste!!! :scratch) så lot jeg det være. Er så ubehagelig føle at det går igjennom hele tida! :p Er forhåpentligvis bedre i morgen. så da får jeg ta det igjen da!!! ;)
 
Sorry at eg e så fraværende, motivasjon på bunn og det frister bare med sjokolade. Noen tips til å stoppe et veldi søtsug?
 
Søtsug ja.. Te med suketter? Valnøtter? Nutrilettbar?
Gå en tur.. Støvsug.. Få hjerner over på noe annet :)
 
Glemmer bare ut hele skravletråsen jeg. I dag har jeg vært på elixia for første gang på over et år!
 
Så bra :) Åssen gikk det da?
Var kjempekjekt. Merket at det er lenge siden jeg har jogget. Tok intervalltrening på tredemølla og syntes det var ille stress å jogge i 2 minutter - hehe, før jeg ble gravid med Daniel jogget jeg i 30 minutter sammenhengende. Heldigvis vet jeg at det ikke er så vanskelig å komme tilbake der. Må bare bli vår/sommer og Daniel må lære å sovne uten mammaen tilstede :p
 
Håper det går bra med veiing jenter :)

Jeg er veldig fornøyd med 1.2 kg ned og det å se 94 tallet ;)

Nå har jeg spist middag,så skal jeg slappe av før jeg drar på Spenst en tur :) Så er det kos resten av kvelden :)
 
Mangler oppdatering fra sjorven og permanenta.... og fristen har gått ut
 
GRATULERER TIL HAPPYGIRL84 MED MEST NEDGANG, -1.2KG OG -1.23% HELT FANTASTISK
 
Back
Topp