Skravletråd for lag Frøya

var syk på mandagen med feber og omgangs og den hang litt etter i på tirsdag så i dag har jeg fått ryddet huset etter noen dager med sykdom og slapphet etter feberen :)
 
Her går det i rydding, pakking og bæring, så føler jeg svetter av meg flere kilo :p
 
Denne uka går det litt trått synes jeg! Klarte ikke helt finne motivasjon i utfordringen, lillebror er syk så han holder meg våken hele natta så har litt lite energi på dagen! I tillegg kom mensen denne uka, så har ikke kjempetrua på veiinga i morgen! [emoji85]
 
Her ble det dessverre ikke godt resultat. Hadde gått ned 100 gram i går tidlig, men så kom det kasta på meg ett eller annet med feber i tillegg. Så idag har jeg + kilo. Slikt skjer og kan ikke gjøre noe med det nå.
 
heldigvis tatt av litt...men nada med trening og lite mosjon, skal fikse oppi alt før frist. Har bare vært i en slags sjokk tilstand hele uken. Var til utredning på mandag...gikk ikke bra....mannen hadde dårlige verdier og ble satt til å ta vurdering om vi ville ta ivf...så mildt sagt tanke kjør her...blir ivf nå...muligens oppstart neste syklus... så tviler på jeg vinner slankekrigen...men er bare å hive meg ut hvis jeg blir gravid...som jeg virkelig håper på
 
Søren, jeg hadde skrevet feil på poengutregningen. Skulle hatt 895 i stedet for 795. Det er for sent å rette opp i det nå vel?
 
Folkens... Dette går ikke!
Vi som lag har ikke gått ned i vekt, vi har faktisk gått 200gram OPP i vekt denne uka!

Eneste vi kan håpe nå, er at noen har gjort det mye verre en oss!
Men nå må det skjerping til. Hva har skjedd denne uken for at det har gått så galt?


Jeg for min del har gitt meg selv litt sjokolade forrige helg, og har kansje ikke vært like flink på å velge sunt pålegg, samt spist mye større porsjoner en vanlig. Dette skal definitivt skjerpes inn denne uken!
 
Folkens... Dette går ikke!
Vi som lag har ikke gått ned i vekt, vi har faktisk gått 200gram OPP i vekt denne uka!

Eneste vi kan håpe nå, er at noen har gjort det mye verre en oss!
Men nå må det skjerping til. Hva har skjedd denne uken for at det har gått så galt?


Jeg for min del har gitt meg selv litt sjokolade forrige helg, og har kansje ikke vært like flink på å velge sunt pålegg, samt spist mye større porsjoner en vanlig. Dette skal definitivt skjerpes inn denne uken!
Jeg tror essensen er å finne en balanse som passer for hver enkelt, jeg. Mange har nok sikkert og prøvd, og kanskje kom ikke resultatet likevel! Kanskje det er bare å fortsette med god jobb? For det tror jeg mange gjør.
 
Søren, jeg hadde skrevet feil på poengutregningen. Skulle hatt 895 i stedet for 795. Det er for sent å rette opp i det nå vel?
Er dessverre for sent.
 
Jeg tror essensen er å finne en balanse som passer for hver enkelt, jeg. Mange har nok sikkert og prøvd, og kanskje kom ikke resultatet likevel! Kanskje det er bare å fortsette med god jobb? For det tror jeg mange gjør.
Jeg tror ikke du motiverer folk ved å skrive slik du gjør. Og husk at dette er litt for morro også, ikke blodig alvor.


*mumle noe om at jeg har så gale konkuranseinstinkt at det ikke ligner grisen! *

Skal roe det litt ned ;)
 
Fader åsså! Fått treningsnekt av legen inntil et sår har grodd sammen...
 
Ikke så mye å skrøyte av på treningsfronten....kun spinning idag. Hode har vært for fullt av alt med oppstart av ICSI neste uke. Håper ikke hormonsprøytene påvirker vekten fra neste uke av
 
Back
Topp