Skravletråd for lag Frøya

Jeg hjelper til med tallene idag. Husk å få inn alt!! mange som er ferdige allerede, kjempe bra. Fant noen regnefeil, har kommentert de, husk å rette de opp :)
 
Vi greide det igjen!! :)
Med god margin! :)

Gratulerer alle sammen! Det laget her er helt rått bra!

La oss alle gi en skikkelig innsats neste uke og se hvor mye vi virkelig kan greie!
 
Vi greide det igjen!! :)
Med god margin! :)

Gratulerer alle sammen! Det laget her er helt rått bra!

La oss alle gi en skikkelig innsats neste uke og se hvor mye vi virkelig kan greie!
Og ekstra stor applaus til deg som hadde størst tap. Da vet jeg hvem min største konkurrent er ;) grattis :)
 
Takk :) Er jo sånn at jeg håper dere skal slå meg alle sammen! For det betyr jo at vi kommer til å vinne gang på gang :)
Eneste nå er å bli frisk....dumme feber...ny rekord på sløvhet idag 738 skritt...kun ligget i senga...hehe
men akkurat idag var det allikevel veldig godt å vær medlem her... da tr kom og dagen startet med å vær sur og lei for å ikke vær gravid...så fikk jeg avsporet meg litt.
 
Eneste nå er å bli frisk....dumme feber...ny rekord på sløvhet idag 738 skritt...kun ligget i senga...hehe
men akkurat idag var det allikevel veldig godt å vær medlem her... da tr kom og dagen startet med å vær sur og lei for å ikke vær gravid...så fikk jeg avsporet meg litt.
Det er jo bra i det minste! Må bli fort frisk så du kan slå deg løs og jobbe hardt igjen :)
 
Fremdeles syk så skritt utfordringen blir det nok dårlig med idag. Ligger i senga og ser Netflix enda. Kun 162 skritt...orker ikke prøve på 10 000. Men skal nok klare alle de andre.
 
vi ruler slankekrigen :-D godt jobba flinke dere er :) er foresten Bellona som vant utfordringen sånn som jeg forsto reglene nå som jeg leste den for 4 gang men de slo fremdeles ikke vår prosent nedgang :-D
 
vi ruler slankekrigen :-D godt jobba flinke dere er :) er foresten Bellona som vant utfordringen sånn som jeg forsto reglene nå som jeg leste den for 4 gang men de slo fremdeles ikke vår prosent nedgang :-D
Seriøst?? Vi er AWSOME!!!!! Fy fader. 3 uker på rad!!
 
Last edited:
Vi er rå!! Ekstra motivasjon for å stå på enda mer neste uke kjenner jeg [emoji106] bra jobba alle sammen!
 
Herreguud. 2 timers sykkeltur i går, 1,5 time trening i sta og tror du fader ikke jeg har greid å love hunden enda en sykkeltur?
Bena mine er gelé allerede..
 
Back
Topp