Skravletråd for lag Frøya

Juhu, Godt jobba damer!
Beklager lite aktivitet her inne i den første uka, men med en fullstappet timeplan så har det blitt kun loggføringene som er prioritert.
Gleder meg til en ny uke med enda mere aktivitet. Stå på alle sammen.
Heia heia!
 
Her har det også vært en travel uke!

Skal være litt mer med neste uke!

Så bra utfordring! Gleder meg [emoji106][emoji4]
 
Beklager at jeg ikke har vært så aktiv her inne, men har hatt ganske mye å holde på med. Det har jeg denne uken også, men skal gjøre alt jeg kan. I morgen er jeg borte hele dagen også. Det er kjedelig :/
 
Beklager at jeg ikke har vært så aktiv her inne, men har hatt ganske mye å holde på med. Det har jeg denne uken også, men skal gjøre alt jeg kan. I morgen er jeg borte hele dagen også. Det er kjedelig :/
Prøv å still klokka 15 min tidligere for å ta noen situps, armhevinger og div før du starter dagen helt! Så er du ferdig med det. Også kansje noe før natta?
 
Prøv å still klokka 15 min tidligere for å ta noen situps, armhevinger og div før du starter dagen helt! Så er du ferdig med det. Også kansje noe før natta?

Jeg skal nok rekke det i morgen ettermiddag. Tar med baby på magen og tar som regel alltid hip-thrust da :) er med på knebøyen og han :)
 
Klarte nesten ikke gjør øvelsene idag...Har så sinnsykt gangsperr etter styrketime igår. Føler meg som en stivbeint gammel kjerring her...hehe
 
Kjenner på kroppen at det er lenge siden jeg tok armhevinger sist, måtte justere bilsetet i dag, for skalv sånn i henda når jeg måtte rette dem ut for å holde i rattet
 
kjenner det i bena jeg også gikk tur sammen med mann og hund i går 2 timer og i dag etter jobb gjikk jeg på tur sammen med mann og hund i 2 timer gjett om bena verker så bare i dag har jeg forbrent totalt 3440 calorier og gått 6.8 km og 12000 skritt
 
Tr snart her....Så vekten min blir nok påvirket ved veiing...begynt å merke det allerede....vekt har vært på vei ned hele tiden men nå begynner væske mengden i kroppen å øke....
 
45 min pulsspinn etterfulgt av 45 min hot yoga, hjem, lunch også tror du fader ikke jeg skal være med i badeland også..

Lite skravling fra meg denne uka, Jeg er fortsatt i mitt eget flyttehelvette...
 
Tr snart her....Så vekten min blir nok påvirket ved veiing...begynt å merke det allerede....vekt har vært på vei ned hele tiden men nå begynner væske mengden i kroppen å øke....

Gikk opp i vekt på fredag, 2 kg. Brukt hele denne uka til å gå ned igjen. Ser ut til at veiing på fredag blir helt lik som forrige fredag. Typisk :(
 
Jeg har gjort alt jeg kan for å samle poeng denne uken, men jeg kjenner at i dag er jeg demotivert. Vært mye alene med sønnen på 9 mnd, og har idag kastrert to hannhunder, samboer er borte på jobb til i morgen. Jeg er supersliten..
 
Jeg har gjort alt jeg kan for å samle poeng denne uken, men jeg kjenner at i dag er jeg demotivert. Vært mye alene med sønnen på 9 mnd, og har idag kastrert to hannhunder, samboer er borte på jobb til i morgen. Jeg er supersliten..
Pust! Hva kan motivere deg?
Jeg blir motivert av å vite at all aktivitet hjelper! Og det at du er sliten forstår jeg godt!
 
Pust! Hva kan motivere deg?
Jeg blir motivert av å vite at all aktivitet hjelper! Og det at du er sliten forstår jeg godt!

Akkurat nå ble motivasjonen at jeg veide akkurat nå 500 gram mindre enn fredag :) men jeg tror jeg uansett skal bruke dagen idag på å slappe av og at jeg kanskje får tatt en tur uten barn på trening i morgen, etter samboer kommer i morgen. Jeg tror jeg trenger litt tid nå og at alt med nedgang og kosthold har kostet meg mye de siste ukene, rett og slett.
Jeg hadde veldig lyst til å sette meg ned med sjokolade i kveld, jeg skal ta de poengene i havn i tillegg til noen av de andre. :)
 
Akkurat nå ble motivasjonen at jeg veide akkurat nå 500 gram mindre enn fredag :) men jeg tror jeg uansett skal bruke dagen idag på å slappe av og at jeg kanskje får tatt en tur uten barn på trening i morgen, etter samboer kommer i morgen. Jeg tror jeg trenger litt tid nå og at alt med nedgang og kosthold har kostet meg mye de siste ukene, rett og slett.
Jeg hadde veldig lyst til å sette meg ned med sjokolade i kveld, jeg skal ta de poengene i havn i tillegg til noen av de andre. :)
Ikke spis sjokolade!!!!!
Da må du heller spise en brødskive med prim eller noe annet sånt!

Nå har du gått så lenge uten snop at den sukkertrangen snart gir seg!
 
Kun ned 200 g denne uka... Litt mindre enn jeg hadde håpet, men forventet ikke så mye annet etter en uke med veldig mye god mat :p Skjerpings til uka :)
 
Bra du i det minste gikk ned!
Jeg greide 1.9. Men aner fader ikke hvordan.

Hvordan gikk det med dere andre? Er dere fornøyde?
Ja her skjedde mye rart, var gått ned 0,8 i starten av uka allerede, men så kom pms og væskesamlinger så gikk opp, men så starta jeg å bli syk igår kveld og orka ikke mat og var nede i vekt imorges...så endte på 0,8....forvirrende....
 
Ja her skjedde mye rart, var gått ned 0,8 i starten av uka allerede, men så kom pms og væskesamlinger så gikk opp, men så starta jeg å bli syk igår kveld og orka ikke mat og var nede i vekt imorges...så endte på 0,8....forvirrende....
Jeg målte 94kg i går ettermiddag. Så var ganske nervøs selv.. men etter middag og med masse klær
 
Back
Topp