Skravletråd for lag Frøya

Konkurranseinstinkt her så laget en oversikt over hva som mangler under utfordring uke 1
- virrehøna (torsdag og totalsum)
- kaffedama ikke ført inn tall på noen av dagene
- Rayne og FrMammamor har ikke ført noe.

Kom ann folkens få tallene på plass innen kl 19 selv om det er null :) husk også vekt på veietråden :)

Jada! Skal få ordnet det. Jeg skal jo uansett regne og sende inn tall til kl 21 :)
Er bare midt i mitt eget personlige pakke helvette..
 
Da har jeg regnet på saken ;)
Skal jeg avsløre hvor mye vi har gått ned? Eller vil dere overaskes? :D
 
Okey damer. Da er resultatet her, vi gjorde det ikke best, men absolutt ikke værst heller!!

Jeg tenker at første uka er en slags test uke. Nå har vi sjekket hva som må til for å gå ned eller holde vekta. Det som er viktig nå, er at vi husker at vi må jobbe hardere for hver uke om vi vil oppnå samme resultat.

Viktigst av alt er at dere er motiverte og klare for nok en hard uke!!

Fortsett godtestopp selv om det ikke er på utfordring. Begynner du å spise sukker og godteri igjen, så vil det bare bli værre senere igjen! Sukker funker litt som heroin sånn sett.

Har du laget deg en matplan og en treningsplan?
Hva legger du vekt på, mat eller trening?
 
Min plan er mer trening :) fikk meg også nettopp fitbit og Lifesum. Håper veldig antall skritt kommer som utfordring då jeg har en jobb hvor jeg går mye så kjekt å fått litt uttelling på det :)
 
Dere må lage ny utfordring jenter :D
 
Mine forslag På trening: 10 000 skritt, knipeøvelser (husker det aldri så kjekk på minnelse), push ups, armheving, knebøy

Forslag mat: 5 om dagen, drikk minst 1,5l vann poeng for ingenting snop,
 
Min plan er mer trening :) fikk meg også nettopp fitbit og Lifesum. Håper veldig antall skritt kommer som utfordring då jeg har en jobb hvor jeg går mye så kjekt å fått litt uttelling på det :)
Vi vandt faktisk! Så vi skal lage utfordring, jeg stemmer også for antall skritt, går masse på jobb jeg og [emoji16]
 
Går Ann å ha pastafri uke og...hvis dere ikke syns den er for drastisk...og ikke spis frityr stekt mat, for junk food står jo ikke på mat lista
 
Mine forslag På trening: 10 000 skritt, knipeøvelser (husker det aldri så kjekk på minnelse), push ups, armheving, knebøy

Forslag mat: 5 om dagen, drikk minst 1,5l vann poeng for ingenting snop,
Supert! Hva med sit-ups også? :)
Også bonus'er hvis man gjør et visst antall hver dag? 40 av hver av de øvelsene for eksempel? Er det mye eller lite?
 
Går Ann å ha pastafri uke og...hvis dere ikke syns den er for drastisk.
Jeg elsker pasta! [emoji85] men spiser alltid fullkornsvarianten. Synes kanskje det er en litt merkelig udfordring. Så heller ingen loff eller andet hvitt brød f.eks [emoji846]
 
Jeg elsker pasta! [emoji85] men spiser alltid fullkornsvarianten. Synes kanskje det er en litt merkelig udfordring. Så heller ingen loff eller andet hvitt brød f.eks [emoji846]
Elsker pasta her og, men bytta ut med squash nå. Merker stor forskjell, mindre stappmett og oppblåst. Men ja smaker ikke like godt
 
Aha, ser jeg også. I en av de gamle udfordringstrådene har de en liste med challenges som man kan gjøre på daglig basis, hvor hver av dem gir 20 poeng f.eks.

Så kunne det stå sånn:
3x10 sit ups
3x10 push ups
3x10 knebøy
2 runder med knipeøvelser
5 om dagen
Vælg fullkorn
Gå 10.000 skritt
Drikk minst 1.5 liter vann

Også kan det gi bonus hvis man gjør er visst antall challenges om dagen :)
 
Aha, ser jeg også. I en av de gamle udfordringstrådene har de en liste med challenges som man kan gjøre på daglig basis, hvor hver av dem gir 20 poeng f.eks.

Så kunne det stå sånn:
3x10 sit ups
3x10 push ups
3x10 knebøy
2 runder med knipeøvelser
5 om dagen
Vælg fullkorn
Gå 10.000 skritt
Drikk minst 1.5 liter vann

Også kan det gi bonus hvis man gjør er visst antall challenges om dagen :)
Denne likte jeg godt
 
Bestem dere og lever til krigssjef.
Jeg skal flytte i dag, så jah
 
Back
Topp