Skravletråd for lag AND

Så kjipt at vi mistet en allerede på første veiing :(


Februar-14 mamma ❤️
 
Jeg kunne tenkt meg å få strammet opp litt i samme slengen, nå som jeg slanker meg. Noen tips til styrketrening? Spesiellt magemusklene skulle vært trent litt bedre.
 
Jeg kunne tenkt meg å få strammet opp litt i samme slengen, nå som jeg slanker meg. Noen tips til styrketrening? Spesiellt magemusklene skulle vært trent litt bedre.
Anbefaler baseøvelser, da får du tatt "hele" kroppen. Knebøy, markløft, benkpress *kommer ikke på flere akkurat nå* er mange fine forslag til øvelser inne på fitnessbloggen.no


Februar-14 mamma ❤️
 
Da er kvelden kommet på bordet! Oppskjært frukt og grønnsaker pluss dip. :) Drikke blir vann og farris med smak. (Fortsatt sunt? ;) )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Da er kvelden kommet på bordet! Oppskjært frukt og grønnsaker pluss dip. :) Drikke blir vann og farris med smak. (Fortsatt sunt? ;) )


Sent from my iPhone using BV Forum
Åååh, jeg skulle jo handle inn til grønnsaker og dip! Jeg er håpløs på handling....... :p


Februar-14 mamma ❤️
 
Hehe ;) Skikkelig godt! Og så god samvittighet man får :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Her er det ingenting "kos" i dag, så ikke noe galt med samvittigheten i alle fall :)


Februar-14 mamma ❤️
 
Har iPhone 5s. Sjekka fra maskina ogsånn og, men får det ikke til. Er ikke så flink teknisk da, sikkert derfor ;)
 
Skal man fylle inn poeng fra utfordringene hver dag?

Satser dere på å score poeng der jenter?
 
Skal man fylle inn poeng fra utfordringene hver dag?

Satser dere på å score poeng der jenter?

Så lenge du husker alt i hode så trenger du ikke føre hver dag. Eneste kravet er at alt e ført og totalen står der kl 19.00 fredag ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Anbefaler baseøvelser, da får du tatt "hele" kroppen. Knebøy, markløft, benkpress *kommer ikke på flere akkurat nå* er mange fine forslag til øvelser inne på fitnessbloggen.no


Februar-14 mamma ❤️

Takk for tips!
Det var jo mye bra råd inne på den bloggen der:)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Skal man fylle inn poeng fra utfordringene hver dag?

Satser dere på å score poeng der jenter?

Satser på det ja!

Største utfordringen min er å finne tid til trening, med 5 unger alene her i ukedagene.
Men får prøve å gå en tur og trene litt med livegym.
Jeg kjøpte meg fitness60 igjennom bokklubben, men så langt har jeg ikke forstått hvordan
jeg skal feste den på døra, noen andre her som har erfaring med den?
 
Jeg trener ikke på senter men går en times tur minst hver dag, vil det gå under trening? Går fort og helst i tunge bakker så jeg er svett og sliten når jeg kommer hjem :p Begynner fjellturer på mandag, da håper jeg ting går fortere :)
 
Jeg trener ikke på senter men går en times tur minst hver dag, vil det gå under trening? Går fort og helst i tunge bakker så jeg er svett og sliten når jeg kommer hjem :p Begynner fjellturer på mandag, da håper jeg ting går fortere :)

Det vil jeg jo si er trening :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp