Skravletråd for lag AND

Jeg har en veldig konkurranseinnstinkt, men da mest mot meg selv. Kan bli skikkelig streng mot meg selv, sån at jeg ikke tillater meg selv minste avsteg. Hvordan er det med dere? Kan dere bare tillate dere noe lite og helse dere til det??
Dette skal bli spennende, gleder meg! Har satt målet att gå ned til 68 kg før jul. Det er ca 10 kg. Men ettersom jeg ikke er veldig langt fra normalvekt pleier det å gå tregere å tregere. Håper dette kan hjelpe hvis motivasjonen skulle tryte etterhvert. Håper jeg får stanne lenge nok bare!
 
Vekt levert!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har en veldig konkurranseinnstinkt, men da mest mot meg selv. Kan bli skikkelig streng mot meg selv, sån at jeg ikke tillater meg selv minste avsteg. Hvordan er det med dere? Kan dere bare tillate dere noe lite og helse dere til det??
Dette skal bli spennende, gleder meg! Har satt målet att gå ned til 68 kg før jul. Det er ca 10 kg. Men ettersom jeg ikke er veldig langt fra normalvekt pleier det å gå tregere å tregere. Håper dette kan hjelpe hvis motivasjonen skulle tryte etterhvert. Håper jeg får stanne lenge nok bare!

Jeg kan også være streng med meg selv. Det er egentlig litt sånn enten eller. Noen ting er enklere enn andre da. Nå har jeg bestemt meg for å ikke spise brød og det har jeg lett klart i en måned, men om jeg bestemmer meg for ikke spise noe godteri ryker jeg fortere. Jeg vet at jeg må ha valget og dersom jeg har et aktivt valg er det lettere å ikke bli fristet syns jeg, for da kan jeg tenke "kanskje en annen dag". Ser at vi har ca lik BMI i vekttråden også. Jeg har faktisk også som mål å gå ned 10 kg før jul, og deretter 5 kg til Mars. Har greid det før, så det er egentlig bare å gjøre det! :) Vi greier dette! Heia lag And! ;) Hvis man ikke greier å stanne lenge nok, for vi kjempe som wild cards! :)
 
Da er første uken igang! Og for min del er det en uke med mange fristelser, da lillemor har bursdagsfeiring søndag, onsdag og torsdag!! Litt voldsomt, men syns det fort blir sånn med barnebursdag, voksenbursdag og feiring den ordentlige datoen etc etc.. Jeg skal virkelig prøve å begrense meg til det som er minimum akseptabelt i sosialt lag, så jeg har trua! :-D Lykke til alle sammen!
 
Jeg kan også være streng med meg selv. Det er egentlig litt sånn enten eller. Noen ting er enklere enn andre da. Nå har jeg bestemt meg for å ikke spise brød og det har jeg lett klart i en måned, men om jeg bestemmer meg for ikke spise noe godteri ryker jeg fortere. Jeg vet at jeg må ha valget og dersom jeg har et aktivt valg er det lettere å ikke bli fristet syns jeg, for da kan jeg tenke "kanskje en annen dag". Ser at vi har ca lik BMI i vekttråden også. Jeg har faktisk også som mål å gå ned 10 kg før jul, og deretter 5 kg til Mars. Har greid det før, så det er egentlig bare å gjøre det! :) Vi greier dette! Heia lag And! ;) Hvis man ikke greier å stanne lenge nok, for vi kjempe som wild cards! :)
Blir så sjalu på de som bara kan ta litt å holde seg til det. Jeg fører inn alt i lifesum for å holde koll på karb. Må begrense karb til et absolutt minimum ellers blir jeg sugen på ting hele tiden. Efter en uke mister jeg vanligvis matlysten helt å da er det ikke så vanskelig. Jeg skal ikke ned mer enn 10 kg da jeg fort vil se for mager ut. Liker å ha litt pupper og rumpe :). Lykke til nå damer!!
 
Hva skal dere gjøre idag, da? :) Står trening på agendaen? ;) Eller begynner man ikke før imorgen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Hva skal dere gjøre idag, da? :) Står trening på agendaen? ;) Eller begynner man ikke før imorgen?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg går til og fra skola hver dag, det er min trening :p


Februar-14 mamma ❤️
 
Hva skal dere gjøre idag, da? :) Står trening på agendaen? ;) Eller begynner man ikke før imorgen?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg går turer hver dag med bikkjene :)

Fra mandag er det trening igjen for fullt, har hatt pause denne uken, driver med salg av leilighet, så mye stress :)
 
Flinke dere er :) Nå har jeg nettopp kommet fra en times gåtur i skauen. ;) Deilig! Første gang på sikkert over ett år siden jeg var der sist...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva skal dere ha til middag i dag da?


Februar-14 mamma ❤️
 
Mannen og svigerfar er ute og bygger garasje, og de har bestilt pølse med brød. Tar meg litt jeg også, så håper jeg på grønnsaker og dip ikveld :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Her sitter sambo og spiser SNICKERS rett fremfor meg! Av og til skulle jeg ønske han kunne vise litt mer omtanke :p


Februar-14 mamma ❤️
 
Huska på å veie meg i dag på jobb, men det ble veiing med klær, men før frokost. Jeg er spent på om den vekta er helt rett, for det skilte to kg på denne vekta å vekta vi har på hytta. Spent på å se hva den nye vekta sier, når den omsider kommer :)
 
Levert vekt! Men greide ikke å gjøre det i mitt opprinnelige innlegg. Hvordan får dere til det?
 
Som detta ImageUploadedByBV Forum1410536165.039533.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Back
Topp