Skravletråd for lag AND

Ser det er flere på laget som ikke har skravla enda. Skal vi prøve å få tak i dem? Bare to dager til vekta skal inn, synd om vi bare blir ca halvt lag!
Smørblomst1 har sendt pm til alle som ikke har vært innom enda i går, så hvis det ikke er nok så spørs det om de er så veldig interessert?


Februar-14 mamma ❤️
 
Ja håper alle vil bli med, er jo mye bedre om vi er jevne lag da..
Hva er det som blir deres utfordringer? Jeg har litt halvveis lagt om kosten, men setter inn giret på fredag. Iallfall min største utfordring er godteri, da særlig smågodt. Må mest fokusere på å ikke kjøpe det for skal bare et lite svakt øyeblikk før det ligger i magen. Må kanskje sukkeravvennes? :)
 
Her er det faktisk mat som er største problemet akkurat nå... Jeg er så matlei, så klarer ikke være kreativ og komme opp med sunne alternativer. Er i tillegg sambo i huset som står for matlagingen siden han er hjemme med mini mens jeg studerer, og han er veldig glad i usunne greier... Så er mye drittmat for å si det mildt! :( snopet har jeg allerede kuttet, men i grunn ikke merket noe særlig på vekta enda.


Februar-14 mamma ❤️
 
Smørblomst1 har sendt pm til alle som ikke har vært innom enda i går, så hvis det ikke er nok så spørs det om de er så veldig interessert?


Februar-14 mamma ❤️
Åja! Det er jo supert! Heia smørblomst altså, for en jobb hun gjør med dette!
 
Ja håper alle vil bli med, er jo mye bedre om vi er jevne lag da..
Hva er det som blir deres utfordringer? Jeg har litt halvveis lagt om kosten, men setter inn giret på fredag. Iallfall min største utfordring er godteri, da særlig smågodt. Må mest fokusere på å ikke kjøpe det for skal bare et lite svakt øyeblikk før det ligger i magen. Må kanskje sukkeravvennes? :)
Mitt problem er godteri/søtsaker!
Jeg tenker ikke på kosten, for den er rimelig variert og sunn, og siden jeg fullammer så kommer jeg til å spise det jeg trenger når jeg trenger det (sånn i forhold til tid på døgnet).
Må bare greie å ikke spise snop i uka.
Bris drikker jeg ikke, så den er grei!
 
Nei, jeg trener ikke. Jeg går til og fra skola hver dag stort sett. Føler ikke jeg har overskudd til å trene for tida, er helt peist om dagen..


Februar-14 mamma ❤️
 
Jeg fullammer også så må spise litt mer enn jeg ellers ville gjort, men man bruker jo ca 500 kal ekstra på det så tenker litt at det går oppiopp. Jeg trener ikke,men går trilleturer og har mange bakker i området så blir ganske bra trening ut av det. Ellers tar jeg diverse øvelser hjemme. Du da lykkeT?
 
Da er Birdi lagleder? Er ingen andre som har meldt sin interesse eller hatt noen innvendinger :)


Februar-14 mamma ❤️
 
Da er jeg på plass også!
Har vært og kommer til å bli travel, men skal være med å skravle så godt jeg kan :)
Her er målet å komme ned på ca 60kg, jeg føler jeg har vært flink og lagt helt om kostholdet mitt.
Men jeg sliter med å finne tid til treningen, så jeg har sagt til mannen at jeg ønsker meg tredemølle (deterjolåvoghåpe)
Da er det bare å satse på at vekta jeg har bestillt kommer til første veiedag, hvis ikke så ryker jeg vel ut på første veiing:p
 
Da er jeg på plass også!
Har vært og kommer til å bli travel, men skal være med å skravle så godt jeg kan :)
Her er målet å komme ned på ca 60kg, jeg føler jeg har vært flink og lagt helt om kostholdet mitt.
Men jeg sliter med å finne tid til treningen, så jeg har sagt til mannen at jeg ønsker meg tredemølle (deterjolåvoghåpe)
Da er det bare å satse på at vekta jeg har bestillt kommer til første veiedag, hvis ikke så ryker jeg vel ut på første veiing:p
Krysser fingrene for at vekta kommer, kjipt å ryke på første!


Februar-14 mamma ❤️
 
Da er jeg på plass også!
Har vært og kommer til å bli travel, men skal være med å skravle så godt jeg kan :)
Her er målet å komme ned på ca 60kg, jeg føler jeg har vært flink og lagt helt om kostholdet mitt.
Men jeg sliter med å finne tid til treningen, så jeg har sagt til mannen at jeg ønsker meg tredemølle (deterjolåvoghåpe)
Da er det bare å satse på at vekta jeg har bestillt kommer til første veiedag, hvis ikke så ryker jeg vel ut på første veiing:p

Har du ingen andre du kan låne vekt av? Låne den fra torsdag til fredag eller noe?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte meg ny vekt idag, så er klar til dyst på fredag! Dette blir deilig! Ja det er ingen innvendinger på laglederrollen så da tar jeg den og bruker den som ekstra motivasjon! :)
 
Jeg kjøpte meg ny vekt idag, så er klar til dyst på fredag! Dette blir deilig! Ja det er ingen innvendinger på laglederrollen så da tar jeg den og bruker den som ekstra motivasjon! :)
Så bra! :D


Februar-14 mamma ❤️
 
Ja kjøpte faktisk ny vekt for et par dager siden også men der varierte vekten med 0.5 kg hver gang jeg stod på den, så da går det jo ikke å følge nedgangen like nøye. Idag investerte jeg noen hundrelapper mer og den viser det samme hver eneste gang, så da er det bare å satse på at den viser mindre og mindre som ukene går ;-)
 
Ja, håper på nedgang nå, har 30 kilo for mye på kroppen og det er ikke bra! :( må virkelig ta tak i det nå, ønsker å være normalvektig før neste svangerskap.


Februar-14 mamma ❤️
 
Ja, håper på nedgang nå, har 30 kilo for mye på kroppen og det er ikke bra! :( må virkelig ta tak i det nå, ønsker å være normalvektig før neste svangerskap.


Februar-14 mamma ❤️
Ja da er det jo motiverende å tenke på neste svangerskap. Jeg er ferdig med alle mine (3) og syns det da også er motiverende å prøve å komme litt tilbake til meg selv. Har ca 17kg for mye..
 
Ja da er det jo motiverende å tenke på neste svangerskap. Jeg er ferdig med alle mine (3) og syns det da også er motiverende å prøve å komme litt tilbake til meg selv. Har ca 17kg for mye..
Har et håp om å ikke legge på meg like mye neste svangerskap :p har vært opp og ned i vekt i åresvis nå, verdens verste jojo-slanker... Må bare komme meg ned og holde meg der! Helt håpløst...


Februar-14 mamma ❤️
 
Back
Topp