Skravletråd for lag AND

Hei, ser jeg og er på dette laget! Dette blir spennende! Jeg er 3 barnsmor med ca 15 kg for mye, og da dette dukket opp tenkte jeg at det er nettopp det jeg trenger. Motivasjon til å kutte snopmengden og komme meg mer ut på tur. Jeg kommer også til å redusere karb og øke grønnsaker litt. Kjempekjekt med støtte her da! :)
 
Hei, ser jeg og er på dette laget! Dette blir spennende! Jeg er 3 barnsmor med ca 15 kg for mye, og da dette dukket opp tenkte jeg at det er nettopp det jeg trenger. Motivasjon til å kutte snopmengden og komme meg mer ut på tur. Jeg kommer også til å redusere karb og øke grønnsaker litt. Kjempekjekt med støtte her da! :)
Ja, veldig greit å motivere hverandre :) også hjelper det på med ukesutfordringene :D


Februar-14 mamma ❤️
 
Hvis ingen har sterke ønsker om å være lagleder kan jeg godt være det. Da er det fint hvis alle rapporterer vekt i veietråden istedenfor å sende det til meg. :)
Greit for meg :D


Februar-14 mamma ❤️
 
Hvis ingen har sterke ønsker om å være lagleder kan jeg godt være det. Da er det fint hvis alle rapporterer vekt i veietråden istedenfor å sende det til meg. :)

Flott at noen tar ansvar :D skreiv også i tråden "info om veiedagene" at alle skal skrive det i veietråden :) slik at hvis du eller andre lagledere blir fraværende kan alikevel eg samle inn vekt for laget :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Hva skal dere ha til middag i dag jenter? :)


Februar-14 mamma ❤️
 
Da er vi i gang igjen ja. Skal bli godt å komme igang med en ny runde nå :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Da er vi i gang igjen ja. Skal bli godt å komme igang med en ny runde nå :)
Ja, det syns jeg også! Litt lettere å bli motivert når man skal levere vekt og risikerer å ryke ut ;)


Februar-14 mamma ❤️
 
Hva skal dere ha til middag i dag jenter? :)


Februar-14 mamma ❤️
Ingen plan for i morgen, enda. Har vanligvis ukesmeny, men nå har det vært bursdagsuke og besøk og da ble handling og planlegging noe forskjøvet!
 
Her i huset er både store og små i litt dårlig form. da er det ekstra vanskelig å holde seg unna snop!
Noen som kjenner seg igjen?
 
Her i huset er både store og små i litt dårlig form. da er det ekstra vanskelig å holde seg unna snop!
Noen som kjenner seg igjen?
Ja, dessverre! Men nå har jeg hatt snopefri august og er startet på snopefri september (men det gikk litt skeis i helga :p ). Hjelper betraktelig på når jeg har satt meg et mål om å holde meg unna.


Februar-14 mamma ❤️
 
Ja, dessverre! Men nå har jeg hatt snopefri august og er startet på snopefri september (men det gikk litt skeis i helga :p ). Hjelper betraktelig på når jeg har satt meg et mål om å holde meg unna.


Februar-14 mamma ❤️
Så flink du er! Jeg greide meg godt i august, menså gikk det litt skeis!
 
Ser det er flere på laget som ikke har skravla enda. Skal vi prøve å få tak i dem? Bare to dager til vekta skal inn, synd om vi bare blir ca halvt lag!
 
Back
Topp