Skravletråd for lag Afrodite

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Kihera, 20 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Skjønner :) Viktig med de riktige prioriteringene. Lykke til og så er du velkommen til å være med på en senere runde hvis det passer :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Synd AnneS, men jeg skjønner avgjørelsen. :)

Hvor i alle dager har uka blitt av?? Det ble plutselig torsdag jo. :wideyed:

3. Shortlegs Flørter med forumet

Takk og lykke til videre til deg også :)

4. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Takk ❤️

5. Shortlegs Flørter med forumet

Ja uka har gått kjempefort :O Tror ikke det blir en bra veiing for meg i morgen, men gjort er gjort og spist er spist :p

6. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Blir spennende å se her, begynner å miste håpet om å gå ned noe før amminga er redusert. Den har ikke vært en bra slankekur for meg. :p

Meen, jeg er fornøyd med å stort sett spise sunt de fleste dagene i uka (om enn litt mye :p) og med veldig få unntak er jeg fysisk aktiv hver dag. Kunne vært verre. :hilarious:

• Liker Liker x 1
  7. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Jeg tror jeg skal takke økedøgnene for nedgangen denne uka. Måtte veie meg to ganger, trodde ikke på tallet som stod der. :p

8. Shortlegs Flørter med forumet

Uansett hva grunner er så er jo det kjempebra :D Her ble det oppgang som forventet :/ Så det spørs om jeg går ut i dag.

9. Shortlegs Flørter med forumet

Takket være dere andre to er jeg videre en uke til! Så tusen takk for det :D Så må jeg være mye flinkere den uka som kommer.

• Liker Liker x 1
  10. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Det er hver sin gang;) Jeg skal prøve å finne igjen litt motivasjon jeg, og håpe uken går bra!

• Liker Liker x 1
  11. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Dårlig start på uka! Har skadet hånda og har skikkelig vondt, og kan heller ikke trille tur! Skal ut å gå litt når mannen kommer hjem.

Det verste er at jeg både har spist søppelmat og noen biter sjokolade (mørk riktignok, men fortsatt et lass med kalorier) idag. Ikke bra!

12. Shortlegs Flørter med forumet

Synd med hånda di da :( Håper det ikke er veldig alvorlig.

13. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Bare forstuing, men gjør rimelig vondt. Håper den blir bra igjen kjapt, ikke så lett med bebis og bare ei hånd som funker! :p

14. Shortlegs Flørter med forumet

Nei det vil jeg tro er vanskelig ja :O Ja får håpe du blir kjapt bra igjen. God bedring! :)

15. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Et kraftig overtråkk på trening forrige onsdag som sitter alt for godt igjen her.. Har prøvd på noen turer, men har vondt! Spørs om jeg må roe helt ned! Prøver å passe på maten da..

16. Shortlegs Flørter med forumet

Huff da :( God bedring til deg også! :)

17. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

1540 poeng, og veldig fornøyd med utfordringen! Har fått til veldig mye selv om jeg ikke var fått trent pga ankelen!

Gjenstår å se om følelsen av å ha vært flink vedvarer etter veiing i morgen :p

• Liker Liker x 3
  18. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Så flink!

Skal fylle ut og se hva jeg klarte her, men ble heller dårlig vil jeg tro. Har vært litt familiegreier også så dagene har forsvunnet fort. :wideyed:

19. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

-0,8kg! Hurra!

• Liker Liker x 3
  20. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Ned 0,6 her, overraskende nok! Men har nok spist mindre pga stress hit og dit, og kanskje endelig ammingen begynner å "funke" til annet enn å ha konstant søtsug og være konstant sulten? :p

• Liker Liker x 2

Del denne siden