Skravletråd for lag Afrodite

Stillestand på vekta denne uka. :shifty:
 
Jepp, og det vistes også. +1,5 kg. Kroppen holder også på en del vann (håper jego_O) så satser på å være i rute igjen neste uke, uavhengig om jeg er her eller i wildcard;)

Er nok sikkert mye vann, går ikke an å legge på seg 1,5 kg fett på ei uke tror jeg ikke.
 
Men dere, når man trekker seg, blir det regnet med ang vektnedgang som om man ikke har levert? Eller regnes man ikke med i det hele tatt? :)
 
Men dere, når man trekker seg, blir det regnet med ang vektnedgang som om man ikke har levert? Eller regnes man ikke med i det hele tatt? :)
Hvis man sier i fra før fristen (kl 19) og tallene er klare så regnes man ikke med, verken på vekt eller utfordring. Men sier man i fra etter fristen så er man med i utregningen.
 
Beklager på forhånd hvis jeg sørger for at vi mister noen. Sikkert jeg som går. Har lagt på meg. Ikke fett, men masse vann og sikkert mer vann enn vekten egentlig viser, for her våknet jeg til første mens på 1 år i dag ... Jeg legger fort på meg 2-3 kg i vann, så! Huff! :bag:
 
Beklager på forhånd hvis jeg sørger for at vi mister noen. Sikkert jeg som går. Har lagt på meg. Ikke fett, men masse vann og sikkert mer vann enn vekten egentlig viser, for her våknet jeg til første mens på 1 år i dag ... Jeg legger fort på meg 2-3 kg i vann, så! Huff! :bag:
Jeg tror sammenlagt så mister vi nok noen, men det er ikke noen som skal ta på seg skylda :Heartred ikke alt man kan styre her i verden (mensen) :p
 
Er nok sikkert mye vann, går ikke an å legge på seg 1,5 kg fett på ei uke tror jeg ikke.
Nei, det er nok mye veske ja tror jeg. Selv om en del av det også er litt fett er heldigvis ikke alt fett:)
 
Beklager på forhånd hvis jeg sørger for at vi mister noen. Sikkert jeg som går. Har lagt på meg. Ikke fett, men masse vann og sikkert mer vann enn vekten egentlig viser, for her våknet jeg til første mens på 1 år i dag ... Jeg legger fort på meg 2-3 kg i vann, så! Huff! :bag:
Ikke tenk slik:) jeg gikk opp mere enn deg, og var den som gikk ut. Jeg ødela rett og slett for meg selv, og visste med meg selv at jeg kom til å gå opp etter denne uka. Men jeg kommer til å fortsette på wildcard og heier på dere:D
 
Denne uka har ikke gått så bra gitt. Feriegjester så har blitt litt meget med god mat. :facepalm:
 
Og jeg hadde rett, opp 0,5. Var heldigvis ikke verre oppgang enn det, så har klart å begrense inntaket noe i alle fall. Men bleh da!
 
Og jeg hadde rett, opp 0,5. Var heldigvis ikke verre oppgang enn det, så har klart å begrense inntaket noe i alle fall. Men bleh da!
Kjedelig at det ble oppgang da :/ Men tror vi alle har en dårlig uke av og til. Og at det blir litt opp igjen på vekta. Vet ihvertfall jeg har det. Håper du får en bedre uke neste uke :)
 
Kjedelig at det ble oppgang da :/ Men tror vi alle har en dårlig uke av og til. Og at det blir litt opp igjen på vekta. Vet ihvertfall jeg har det. Håper du får en bedre uke neste uke :)

Gjestene reiser i helga, så blir lettere neste uke tenker jeg! :)
 
Jeg vurderer å trekke meg, sliter med å få tida til å strekke til :dead:
 
Håper du har bestemt deg for å prøve å bli med videre
Neeeei, har ikke bestemt meg :sorry: for eksempel akkurat nå sitter jeg her og orker ikke tanken på å fylle ut utfordringen, men da vet jeg at det går utover laget :nailbiting:
 
Neeeei, har ikke bestemt meg :sorry: for eksempel akkurat nå sitter jeg her og orker ikke tanken på å fylle ut utfordringen, men da vet jeg at det går utover laget :nailbiting:
Ah ok skjønner :/ Du må gjøre det som føles rett for deg. Det skal jo tross alt være gøy også :) Kjedelig om det bare blir stress og man mister motivasjonen av det.
 
Ah ok skjønner :/ Du må gjøre det som føles rett for deg. Det skal jo tross alt være gøy også :) Kjedelig om det bare blir stress og man mister motivasjonen av det.
Helt sant at det skal være gøy også :)
 
Hvis man sier i fra før fristen (kl 19) og tallene er klare så regnes man ikke med, verken på vekt eller utfordring. Men sier man i fra etter fristen så er man med i utregningen.
Sier man bare fra til deg at jeg trekker meg? :)
 
Ok, men da trekker jeg meg :) dagene består for tida av jobb og unger, føler rett og slett ikke tids strekker til. Og dermed blir motivasjonen deretter :sorry: men ønsker lykke til til laget, heier på dere! :happy:
Og heier på dere som er på wildcard også :Heartred
 
Back
Topp