Skravletråd for GUL lag :)

Hva spiser dere til middag nå for tiden da? :) Syns det er litt vanskelig å komme på middag hver dag, spesielt når det aller meste må modifiseres til lavkarbo. I dag blir det rømmegrøt og spekemat her :)
 
Hva spiser dere til middag nå for tiden da? :) Syns det er litt vanskelig å komme på middag hver dag, spesielt når det aller meste må modifiseres til lavkarbo. I dag blir det rømmegrøt og spekemat her :)
Grønnsakssuppe (fryst ned porsjoner med hjemmelaget)
Bakte rotgrønnsaker med kyllingfilet
Fiskekaker/filet med bygg og grønnsaker
Noen tips fra meg, men kanskje ikke lavkarbo...
 
Grønnsakssuppe (fryst ned porsjoner med hjemmelaget)
Bakte rotgrønnsaker med kyllingfilet
Fiskekaker/filet med bygg og grønnsaker
Noen tips fra meg, men kanskje ikke lavkarbo...
Kan lage alt det på lavkarbo bare med å justere litt på grønnsakene :) Her går det mye i kylling om dagen og jeg begynner å bli litt smålei. Må kjøre på med mer fisk igjen tror jeg :)
 
Hva spiser dere til middag nå for tiden da? :) Syns det er litt vanskelig å komme på middag hver dag, spesielt når det aller meste må modifiseres til lavkarbo. I dag blir det rømmegrøt og spekemat her :)
I dag ble det kjøttboller i karrisaus. Masse brokkoli ved siden av.
Mann og barn fikk gulrot og ris, men det stod jeg over :)
 
I dag ble det kjøttboller i karrisaus. Masse brokkoli ved siden av.
Mann og barn fikk gulrot og ris, men det stod jeg over :)
Nam, det hørtes godt ut :) I morgen reiser vi til foreldrene mine så får se om jeg kan få disket opp noe der. Jeg har liksom mine faste lavkarbo-oppskrifter som går mye igjen, må prøve å utvide horisonten litt. Merker det er en liten utfordring nå som vi kjører eggefritt hjemme.
 
Hvordan går det med alle sammen? :)

Noen som har sniktittet på vekta denne uka og ser at det går riktig vei? :)
 
Hvordan går det med alle sammen? :)

Noen som har sniktittet på vekta denne uka og ser at det går riktig vei? :)
Jeg har sniktittet og det går ikke noe særlig vei :arghh:
Heller oppover. Skjønner ikke egentlig, for jeg er i godt sig akkurat som forrige uke :banghead:

Der da?
 
Går nedover nå, men hadde en dårlig helg sånn matmessig så gikk opp. Så har bare gjort det vanskelig for meg selv. Så vet ikke helt hvordan det skal gå på fredag. Krysser fingrene :)
Så håper jeg at jeg har lært noe av dette :p
 
Jeg har sniktittet og det går ikke noe særlig vei :arghh:
Heller oppover. Skjønner ikke egentlig, for jeg er i godt sig akkurat som forrige uke :banghead:

Der da?
Her går det bra. Går sakte riktig vei. Blir en helg med masse fristelser så gruer meg nesten litt. Skal ha bursdagsselskap fredag-søndag for guttungen :dead:
 
Hvordan går det med alle sammen? :)

Noen som har sniktittet på vekta denne uka og ser at det går riktig vei? :)
Ingen sniktitt, er redd for å bli helt opphengt i vekta og begynne å veie meg hver dag.
Går helt ok. Fokuserer på sunn lunsj og bra middag og ingen godteri i uka. Har vært borte hos venner til middag hver dag til nå denne uka, men ikke spist av godteri som er satt frem. Stolt :) Og lettere å ikke ta enn forrige uke. Det går fremover! Så får vekta bare komme etter hvert...
 
Lykke til!
 
Hei hei :)
Jeg har vært fraværende den siste tiden. Utfordringen går ikke så bra, men jeg har fått til en grei mengde på mosjon. Vekta var veldig lovende på tirsdag, bare 300 gram opp, men den viste det samme i går. Jeg aner altså ikke hvor dette bærer.

Lykke til alle sammen :)
 
Skuffa over dagens tall i dag .-0.7kg. Hadde gått ned mer på onsdag når jeg sjekket, men da har kroppen enten reagert på styrkeøkten eller utskeiielsen med en belgisk vaffel på onsdag :/

Jaja, nedgang er nedgang er vel det som teller. Så håper jeg holder en runde til!
 
Last edited:
Skuffa over dagens tall i dag .-0.7kg. Hadde gått ned mer på onsdag når jeg sjekket, men da har kroppen enten reagert på styrkeøkten eller utskeiielsen med en belgisk vaffel på onsdag :/

Jaja, nedgang er nedgang er vel det som teller. Så håper jeg holder en runde til!
Synes ikke det er så ille jeg!
 
0,1 kg ned denne uka også:bag: Har vel heller ikke gjort store endringene og «slanket meg» denne uka. Men er langt på vei med nye rutiner og om en ukes tid blir litt jobbstress tatt av skuldrene mine som jeg tror hjelper på vektnedgangen...
 
Hvordan funker dette med veiing om man er bortreist? Vi er hos foreldrene mine denne uka og vekten deres er helt på trynet; det må den være :p Kan ikke være mulig å ha gått opp 4kg siden tirsdag morgen når jeg veide meg før vi reiste..
 
Hvordan funker dette med veiing om man er bortreist? Vi er hos foreldrene mine denne uka og vekten deres er helt på trynet; det må den være :p Kan ikke være mulig å ha gått opp 4kg siden tirsdag morgen når jeg veide meg før vi reiste..

Oi! Nei det høres temmelig usannsynlig ut. Jeg vil anbefale at du kontakter krigleder Sara, så får hun ta en avgjørelse på det.
 
Back
Topp