Skravletråd for BLÅTT lag :)

Jeg kjører desverre mye bil. Og har stillesittende jobb. Så jeg må ta i et tak for å få hverdagsmosjonen min
 
Tenkte å prøve en vri av kjøleskapsgrøt.
Dette er innholdet:

Screenshot_20190825-221824_Lifesum.jpg

Veldig spent på hvor lenge den holder meg mett.
Lunch er det 3 husman med baconost og 1 gulrot :)
 
Sliter med søtsug. Sitter på jobb og sloss med meg selv om å ikke ordne en kopp kakao eller grave i skuffen hvor det kan finnes kjeks

Jeg ønsker å leve sunnere. Jeg ser det på ansiktet mitt, jeg merker det rundt livet. Jeg er tyngre nå enn høygravid med eldste, jeg er 14 kg tyngre enn før jeg ble gravid første gang. 5 kg av det var greit. Tilbød kan jeg si at 8 av dem er greit. Men ikke 14. Det er for mye.

Skjerping!
 
Sliter med søtsug. Sitter på jobb og sloss med meg selv om å ikke ordne en kopp kakao eller grave i skuffen hvor det kan finnes kjeks

Jeg ønsker å leve sunnere. Jeg ser det på ansiktet mitt, jeg merker det rundt livet. Jeg er tyngre nå enn høygravid med eldste, jeg er 14 kg tyngre enn før jeg ble gravid første gang. 5 kg av det var greit. Tilbød kan jeg si at 8 av dem er greit. Men ikke 14. Det er for mye.

Skjerping!

Sliter med det samme selv. Det er en skikkelig kamp og kjempe utfordring av viljestyrken.
Jeg gjør det helt sikkert helt feil. Jeg teller ned til lørdagene hvor jeg endelig kan kose meg.
 
Sliter med søtsug. Sitter på jobb og sloss med meg selv om å ikke ordne en kopp kakao eller grave i skuffen hvor det kan finnes kjeks

Jeg ønsker å leve sunnere. Jeg ser det på ansiktet mitt, jeg merker det rundt livet. Jeg er tyngre nå enn høygravid med eldste, jeg er 14 kg tyngre enn før jeg ble gravid første gang. 5 kg av det var greit. Tilbød kan jeg si at 8 av dem er greit. Men ikke 14. Det er for mye.

Skjerping!
Sliter med det samme selv. Det er en skikkelig kamp og kjempe utfordring av viljestyrken.
Jeg gjør det helt sikkert helt feil. Jeg teller ned til lørdagene hvor jeg endelig kan kose meg.

Prøv å drikk et stort glass med vann. Det kan hjelpe bittelitt. Iallefall for meg. Ellers anbefaler jeg bær eller frukt. (Ikke at dere skal spise dere mett på det, men kan hjelpe)
 
Prøv å drikk et stort glass med vann. Det kan hjelpe bittelitt. Iallefall for meg. Ellers anbefaler jeg bær eller frukt. (Ikke at dere skal spise dere mett på det, men kan hjelpe)
Jeg drikker mye vann. Jeg har ei flaske med isvann på pulten hele dagen. Fryser inn to flasker halvfulle med vann når jeg går og har vann på en etter en på dagen, fyller på jevnt og trutt
. Det hjelper. Bare ikke nok.

I morgen kommer ny frukt på jobb så da blir jeg vel å spise noe av det, men... Ja.
 
Jeg drikker mye vann. Jeg har ei flaske med isvann på pulten hele dagen. Fryser inn to flasker halvfulle med vann når jeg går og har vann på en etter en på dagen, fyller på jevnt og trutt
. Det hjelper. Bare ikke nok.

I morgen kommer ny frukt på jobb så da blir jeg vel å spise noe av det, men... Ja.
Søren ikke lett og holde seg i skinnet altså! Men dette greier du!

Jeg er bekymret for dagens trening. Er så sinnsvakt støl etter i går. Men skal greie å få inn 40 min mosjon og 20 trening altså! Gå til og fra bhg er ca 1 time gåing. Og 20 min styrke i kveld går!
 
Små tomater er vel ikke den verste småspisinga jeg kan finne på...

NOE måtte jeg ha, i tillegg til at jeg fylte på vanflaska mi.

Vekta er ikke pen, den er ikke det, så jeg må bare få tatt grep skikkelig denne gangen. Trening har jeg ikke kommet igang med, men noe mosjon blir det, ikke nok og jeg må igang med faktisk trening, jeg bare har motvilje mot den sykkelen i kjelleren og går ikke ut på kvelden. Skal trolig igang å svømme når svømmehallen åpner igjen men det er i oktober
 
Hadde planer om en styrkeøkt før jeg dro fra jobb i dag, i stedet ble det legen og tabletter mot begynnende ørebetennelse mest sannsynlig. Bedre allerede så tenker jeg tar en økt før jeg drar hjem i mra :D Allmenntilstanden ellers er nemlig bra, men øret har vært ille....

Kommer sterkere tilbake.... i morgen :p
 
Har fått låne meg hund de siste ukene, hun var vist gammel og skrall. Har ikke jeg sett noe til, hu har gått såå fint med meg på tur. I dag har vi unnagjort 8km fordelt over to turer:) sykla og henta i barnehagen og fikk 5km der...
 
Små tomater er vel ikke den verste småspisinga jeg kan finne på...

NOE måtte jeg ha, i tillegg til at jeg fylte på vanflaska mi.

Vekta er ikke pen, den er ikke det, så jeg må bare få tatt grep skikkelig denne gangen. Trening har jeg ikke kommet igang med, men noe mosjon blir det, ikke nok og jeg må igang med faktisk trening, jeg bare har motvilje mot den sykkelen i kjelleren og går ikke ut på kvelden. Skal trolig igang å svømme når svømmehallen åpner igjen men det er i oktober


Som en veileder så til meg en gang. Mat er kg og trening er gram. Det er viktig å trene for å bygge muskler. Men maten er den virkelige synderen. Ganske synd. For jeg er veldig glad i mat :laughing002
 
Forøvrig har jeg nå gnagsår ikke mindre en tre plasser på bena. Vondt som bare faen!
Og det verste, er såret under foten.. under for i svarte svingende. Hva er vitsen med det liksom :smiley-angry019 (syte innlegg)
 
Som en veileder så til meg en gang. Mat er kg og trening er gram. Det er viktig å trene for å bygge muskler. Men maten er den virkelige synderen. Ganske synd. For jeg er veldig glad i mat :laughing002
Ja, det vet jeg.

Men jeg er i dårlig form så jeg burde kommet eng i bedre form. Og det er helsefordeler av trening eller mosjon utover det med vekta
 
Forøvrig har jeg nå gnagsår ikke mindre en tre plasser på bena. Vondt som bare faen!
Og det verste, er såret under foten.. under for i svarte svingende. Hva er vitsen med det liksom :smiley-angry019 (syte innlegg)
Huff da. Hørtes ikke godt ut.
 
Ingen snopepoeng i dag heller, men jeg begrenser meg, og for meg er det viktigere enn å nekte meg helt.

Minimalt med mosjon jeg har fått inn også desverre, lite poeng rett og slett. Men om vi ser bort fra utfordringen som jeg ikke sanker poeng på, så synes jeg selv at ejg egentlgi har fått en relativt grei start og er spent på om vekta er enig
 
Jeg ryker garantert... Snuppa har vært syk siden søndag, det har ikke blitt tid eller rom for verken trening eller skikkelige middager. Blitt for mye enkle løsninger og drittmat på farten, spesielt siden jeg jobber turnus også. Kjipt.. Jeg har helt sikkert gått opp i vekt og.
 
Jeg startet i starten av august, så er litt i platå... håper noe slipper før fredag. Veit ikke helt, har så vidt startet og fase inn litt grønt og proteiner etter og ha levd stort sett på shakes. Så må bare kroppen samarbeide :happy8
 
Jeg ryker garantert... Snuppa har vært syk siden søndag, det har ikke blitt tid eller rom for verken trening eller skikkelige middager. Blitt for mye enkle løsninger og drittmat på farten, spesielt siden jeg jobber turnus også. Kjipt.. Jeg har helt sikkert gått opp i vekt og.
Jeg startet i starten av august, så er litt i platå... håper noe slipper før fredag. Veit ikke helt, har så vidt startet og fase inn litt grønt og proteiner etter og ha levd stort sett på shakes. Så må bare kroppen samarbeide :happy8


Ingen fare, det er jeg som ryker i morra.. Med mindre det skjer et mirakel i morra. Så tror jeg at jeg har gått opp en kg.. like før jeg begynner å gråte..

Edig: Sjekka nå. 300gram har jeg gått ned da.. Det er 3 dl vann lissom..
 
Last edited:
Ingen fare, det er jeg som ryker i morra.. Med mindre det skjer et mirakel i morra. Så tror jeg at jeg har gått opp en kg.. like før jeg begynner å gråte..

Edig: Sjekka nå. 300gram har jeg gått ned da.. Det er 3 dl vann lissom..
300 ned er bra.

Jeg er pr i dag 400 opp. 100 opp fra sist torsdag men jeg spratt ned 300 til innveiing. Lov å håpe det går ned til i moegen men reelt ser det ikke pent ut.
. Og i øs pøs plaskende regnvær og tåke og grått og en tung moegen er det en kamp å ikke lage seg kakao til frokost. Isvann. Jeg skal drikke isvann
 
Back
Topp