Skravletråd for BLÅTT lag :)

Jeg er 29år og mamma til en. Vil ned til før gravidvekt. Begynte for 3uker siden og er ned 5,3kg, har ca.10kg igjen. Så håpet er å få på meg en spesiell kjole til en anledning vi skal i i høst.
Bare så du vet det for fremtiden, vekta skal være fra fredag, ikke torsdag. Kan ha vært litt utydelig formulert i første runde., men vi veier oss hver fredag
 
Jeg hadde laget hele regnearket mitt med lagene klare for å registrere i kveld.

Så ville pcn restarte og jeg glemte i lagre.
Heldigvis har jeg malen. Må bare sette inn alle navnene igjen

Når denne kommer i gang da. Den har stått sånn en stund. IMG_20190823_182223.jpg

Kommet til 5 %nå
 
Jeg hadde laget hele regnearket mitt med lagene klare for å registrere i kveld.

Så ville pcn restarte og jeg glemte i lagre.
Heldigvis har jeg malen. Må bare sette inn alle navnene igjen

Når denne kommer i gang da. Den har stått sånn en stund. Vis vedlegget 306327

Kommet til 5 %nå
Omg. Det suger! Burde vi sendt en pm til de 3 som ikke har levert??
 
Ja, me da får vi som er igjen gjøre en superinnsats

JEg hr ikke startet bra i dag, for å si det sånn...
 
Måtte man gjøre noe mer enn å bare registrere vekt i veietråden? Aldri vært med før..
 
Bare så du vet det for fremtiden, vekta skal være fra fredag, ikke torsdag. Kan ha vært litt utydelig formulert i første runde., men vi veier oss hver fredag

Sjekka vekta på morgenen og den var uendret;) så derfor den sto på torsdag. Trodde det var fredag en dag for tidlig, men så det på morgenen så sjekka, men ingen endring desverre...
 
Sjekka vekta på morgenen og den var uendret;) så derfor den sto på torsdag. Trodde det var fredag en dag for tidlig, men så det på morgenen så sjekka, men ingen endring desverre...
Ingen endring.... Det er fasiten min for se siste to ukene. Kjedelig
 
Måtte man gjøre noe mer enn å bare registrere vekt i veietråden? Aldri vært med før..

Registrere vekt i veietråden hver fredag. Før kl 19. Gjerne før.

Delta i utfordringen om du vil. Ingen må, men det er jo bare for gøy og litt motivasjon for mange. Det laget som vinner den får bestemme hvordan den blir neste uke og det er litt forskjellig som har vært aktuelt oppigjennom krigene.

Heie, dele råd, be om tips, skravle her etter ønske.
 
Jeg er personlig dårlig på utfordringer og det er jo dumt. Jeg slitet med det der med snopefri. Jeg spiser ikke mye. Men litt. Stadig vekk.

Jeg trener ikke heller egentlig. Burde det.
 
Jeg er personlig dårlig på utfordringer og det er jo dumt. Jeg slitet med det der med snopefri. Jeg spiser ikke mye. Men litt. Stadig vekk.

Jeg trener ikke heller egentlig. Burde det.
Last ned en treningsapp. Alt er bedre en ingenting :)
Det med snopet er vanskelig. Der må jeg bare være iskald med meg selv. Problemet er jo at litt stadig vekk, plutselig blir en del uten at man oppdager det.
 
Jeg har ikke lyst å være iskald med snop. Da gidder jeg ikke.

Jeg skal leve litt sunnere, drikke mindre instant kakao, bevege meg mer. Men jeg skal leve sånn. Og jeg vil ikke leve asketisk. Sånn er ikke mitt liv.

Men ja. Trene mer på et eller annet vis mosjonere i alle fall.
 
Jeg har ikke lyst å være iskald med snop. Da gidder jeg ikke.

Jeg skal leve litt sunnere, drikke mindre instant kakao, bevege meg mer. Men jeg skal leve sånn. Og jeg vil ikke leve asketisk. Sånn er ikke mitt liv.

Men ja. Trene mer på et eller annet vis mosjonere i alle fall.
Ser jo den da. Er ikke alt man vil endre på, og noe kos trenger man jo.

Jeg er forøvrig på vei på topptur :D Blir misjonen sin det :D
 
Misjon, mosjon.... Hehe
Hahaha!!!! Fantastisk! Elsker autocorrect :hilarious:

Sitter i bilen med mamma og snakker om neste sommer her. Har nå avtalt Besseggen, Galdhøpiggen og Innerdalstårnet på 14 dager neste sommer. Hardtrening kreves!
 
Hahaha!!!! Fantastisk! Elsker autocorrect :hilarious:

Sitter i bilen med mamma og snakker om neste sommer her. Har nå avtalt Besseggen, Galdhøpiggen og Innerdalstårnet på 14 dager neste sommer. Hardtrening kreves!
Tøft program...

Her tok akkurat mannen med seg lillemor på tur i skogen. Ikke akkurat trim, han skal gå diskgolf-runden og treåringen blir med på tur i skogen. Jeg er hjemme og skal heller vaske og brette klær, slett ikke mosjon men det trengs

Jeg har mulighet til å sette meg på sykkel i kjelleren i kveld. Jeg bare har lite tro på at det kommer til å skje. Min foretrukne form for trening er svømming. Etter sommeren pleier jeg begynne å gå på svømming en morgen i uka før jobb, men nå er svømmehallen stengt for rehabilitering fra 1.8 til uti oktober så det må vente. Svømming er den eneste formen for trening jeg fakrisk liker. Jeg må finne på noe annet da, for jeg bør fjerne et par kg fra magen. Jeg vet man ikke kan punkt-slanke men jeg har for mye rundt livet. Resten av meg er relativt grei, jeg har bare lagt på meg i hovedsak rundt magen. Det er ikke sunt.
Jeg er ikke overvektig, men det er ikke sunt (eller pent, men la oss nå holde fokus på risikoen for arvelig diabetes) med ekstra på magen kombinert med mye søtt og en inaktiv livsstil. Så derfor må jeg endre en del vaner. Det er min motivasjon til å være med her... Mindre søtt, mer bevegelse, som skal gi lavere vekt og mindre midjeomkrets
 
Her går det ikke så mye i trening alla senter. Men mye hverdagsmosjon for jeg ikke har førerkort:bag:
Så er mye gåing til kolektiv transport, henting og levering i barnehagen, til butikken og lufting av hund. Har tenkt og starte og bruke ball, matte og strikker igjen.
 
Back
Topp