Skravletråd for Augustmammaer 6. mars

Hva kommenterte du på å? Mannen min som sovna med I.?

Må virkelig henge i skal vi få denne tråden til 200..

Tror det er lettere sagt enn gjort, :P Vi er jo overalt!

Gleder meg litt til det altså. Sambo synes jeg er litt galemattias som er med på dette. :P

Hadde ikke tenkt å si noe til han, men klarre jo aldri å holde noe fra han. Han lo godt når jeg siterte noen av dillemmaene. Synes visst det var en artig tråd. :P

;) I sted foreslå jeg at han kunne ta litt over for meg her inne hvis jeg sovnet før han. Slik at vi kunne holde opp snittet vårt. Det var visst ikke aktuelt. :P

Ja, tror ikke han skjønner hva han går glipp av. :P

Jeg kommenterte til at han sovnet med I, ja ;)

Både jeg og Ø elsker RR, og digger dilemma-spalten :D

;) Var det jeg trodde, men var noen innlegg i mellom. :D De er søte ja, både mann og barn. Han har forøvrig stått opp, og er nå på kveldstur med bikkja. :D

haha;) min kjære er så søt :P haha;P Hna hadde lyst på snop ista, så han sa det høgt og sjekka i skåpa :P og kjem inn i stova og lurer på kor eg har gjømt det:P så eg begynner å le, og han skjønner at det ligger eit eller anna ein eller anna plass:P og eg berre ler, får ikkje fram noke, fordi han står og fiska og fiska : P og eg seeer på han at han er så glad for at eg ler, for det betyr at eg har gjømt unna noke : P

så først seier ge "kjære deg, snopet eg kjøper i skjul ete eg oppi bilen...."
og han "så det ligger masse i bilen?
Meg: nei, som sakt, eg har ete det opp"
og han: kor har du gjømt det store lageret ditt då? :P

og til slutt fortalte eg at han kunne sjå i skapet igjen etter after eighten :P og han sto no og såg, og til slutt måtte eg komme og vise;)

kan hende dokke måtte ha vert der, men eg må no dele likevel eg... kanskje det henter inspirasjon til mer skravling :)

A
Hadde du spist opp alt? Eller er han dårlig på å lete?

Nå er det vel strengt tatt ikke den 6. lenger :p

Ny dag, ny tråd! Død :)

Back
Topp