Skravletråd for Augustmammaer 6. mars

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Da starter jeg ny skravletråd.

I dag skal vi på barselstreff og babysvømmin, så blir litt mindre innom her på dagen. ;)

Drar opp denne igjen jeg så den er på topp til dere jenter våkner. :D I. som sovna kl. 0030 i natt, han våkna kl. 0700 i morges. Den ene dagen storebror begynner senere, og jeg kunne dratt meg litt. :(

Åååh, så typisk da! Håper han sovner tidligere i kveld! :)

Han er på første duppen sin allerede. :)

Deilig det da! :)

Første dupp her å :) har til å med rukket frokost og TO kopper kaffe :)

Vi er ferdige med første duppen allerede :) Nå skal jeg i dusjen, Dennis kose deg på badegulvet også skal vi bort på lunsj :)

Ha en flott dag :thumleft

Kos deg feelunique. :)

Her ser jeg once upon a time nå når mini sover og koser meg med kaffe. ;)

Glemte å gå ut med bikkja i mirges. Nå sover I. Så jeg må drøye litt til. Bra sambo var treg i natt. La seg halv tre, og var sikkert ut med han rett før.

hehe ;) Ja, det var godt :) Glad eg sleppe den "plaga", sia eg har katt ;) Han har forresten blitt veldig flink til ikkje å bruke kattedoen inne :P rensa den i går, og då var det ingenting i den :D

Juk. Kattedo. :P Ga vovsen halvparten av frokosten nå, tror ikke han var så trengende ennå. Eneste han vil på morgenen er å få litt mat. :P

ImageUploadedByBV Forum1362562316.536980.jpg

Nora har fått ny drakt :D
Som dere ser så liker hun den godt ;)

Fine Nora. Hun er sannelig meg lik deg!

nåååå :D Ho blir vanskelig å kjøpe kle til med åra, er så bortskjemt med gode og fine kle ;)

Nå sitter jeg på bussen :p

Ut pg triller og nå ble det dnøstorm. Typisk...

Opp klokka 6 i dag :( Etter x antall kopper kaffe er jeg ennå trøtt..blæ.
Skal straks til legen, fikk innkallelse om å ta celleprøve, har ikke gjort det før. Noen som vet hvordan de gjør det? gjør det vondt?

Back
Topp