Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på kvalmen jeg også. Fikk den i uke 6 sist, så om det blir likt denne gangen så har jeg bare 1,5 uke på meg å fungere som normalt. Derfor har jeg begynt å forberede meg også, vasket opp så mye klær som mulig, skiftet på senger, ryddet rom og gjort mye av det som vil bli veldig tungt arbeid når kvalmen er her. På søndag er jeg 5 uker på vei :)Hyppio skrev:
Jeg også ønsker meg kvalmen.. Eh... Dumt å si det.. Men ønsker bare å kjenne jeg er gravid.. Tok en ny test i dag ( fant en i skapet) og den var blitt veldig mye sterkere siden mandag... Men nå skal jeg ikke teste mere... Bare jeg kommer meg over ikm uka mi( denne uken) også ny UL om 2 uker.. Hva ser man egentlig i uke 6??Emani82 skrev:
Jeg også ønsker meg kvalmen.. Eh... Dumt å si det.. Men ønsker bare å kjenne jeg er gravid.. Tok en ny test i dag ( fant en i skapet) og den var blitt veldig mye sterkere siden mandag... Men nå skal jeg ikke teste mere... Bare jeg kommer meg over ikm uka mi( denne uken) også ny UL om 2 uker.. Hva ser man egentlig i uke 6??Emani82 skrev:
Alt bra! :-D Ikke så mye symptomer, men kanskje litt tidlig enda siden jeg er 5uker på vei. Ømme bryster og stikking i magen som kjennes ut som mens smerter og litt luft.. Dere venter på kvalmen sier dere! hm, venter kanskje litt jeg også, men håper jo egentlig jeg slipper unna den da. Er ikke så veldig tung fra før av, og ser helst at jeg slipper og rase ned i vekt! :-)Belive89 skrev: