Skravletråd for 05. April!

Villkatta

Forelsket i forumet
Setter i gang en skravletråd for en ny dag jeg :)
Hvordan går det med dere?

Da svarer jeg for jeg får ikke sove mere..:)) her går alt helt fint, nervøs for om alt går sin gang;) men det gjør det nok..;) deilig med påskefri noen dager da.. Og vips når denne uken er ferdig er jeg 5 uker alt.. <3 noen som gjør noe gøy i påsken da???;)>

Her er vi bare hjemme i påska og nyter fridagene. I dag skal vi på middag hos svigermor, og jeg tror det ble til at 2 åringen skal ligge over der i natt. Mannen er syk så vi skal nok ingenting i kveld heller. Er det flere som ikke kjenner noe som helst til spiren? Jeg har omtrent ikke ett eneste symptom..

det går bra..går egentlig å venter på kvalmen, for har alltid blitt det før(eller de 2 gangene jeg har vært "ordentlig" gravid da, datteren min og 10 uker på vei)... hadde jo vært kjekt å slippe også da, men det er betryggende å ha symptomer også.. eneste jeg merker litt er en slags ømhet nederst i magen hittil... men hcg stigningen er fin denne gangen, tok enda en ny test for 2 dager siden og da kom begge strekene sterkt frem med en gang jeg hadde tisset på pinnen og jeg har egentlig allerede kommet over milepælen min, snart 5 uker nå

Venter på kvalmen jeg også. Fikk den i uke 6 sist, så om det blir likt denne gangen så har jeg bare 1,5 uke på meg å fungere som normalt. Derfor har jeg begynt å forberede meg også, vasket opp så mye klær som mulig, skiftet på senger, ryddet rom og gjort mye av det som vil bli veldig tungt arbeid når kvalmen er her. På søndag er jeg 5 uker på vei :)

Hyppio skrev:
Venter på kvalmen jeg også. Fikk den i uke 6 sist, så om det blir likt denne gangen så har jeg bare 1,5 uke på meg å fungere som normalt. Derfor har jeg begynt å forberede meg også, vasket opp så mye klær som mulig, skiftet på senger, ryddet rom og gjort mye av det som vil bli veldig tungt arbeid når kvalmen er her. På søndag er jeg 5 uker på vei :)

ja, det er bare å stålsette seg..jeg fungerte heller ikke..kunne ikke gå på cafe med venner engang, selv om den ligger utenfor døra mi..var så kvalm, og ville ikke spy på cafe jeg er 5 uker i morra, da begynner hjertet å slå dere

Jeg også ønsker meg kvalmen.. Eh... Dumt å si det.. Men ønsker bare å kjenne jeg er gravid.. Tok en ny test i dag ( fant en i skapet) og den var blitt veldig mye sterkere siden mandag... Men nå skal jeg ikke teste mere... Bare jeg kommer meg over ikm uka mi( denne uken) også ny UL om 2 uker.. Hva ser man egentlig i uke 6??

Emani82 skrev:
Jeg også ønsker meg kvalmen.. Eh... Dumt å si det.. Men ønsker bare å kjenne jeg er gravid.. Tok en ny test i dag ( fant en i skapet) og den var blitt veldig mye sterkere siden mandag... Men nå skal jeg ikke teste mere... Bare jeg kommer meg over ikm uka mi( denne uken) også ny UL om 2 uker.. Hva ser man egentlig i uke 6??

skal du på UL da? aner ikke hva de ser..har hørt det kan lønne seg å vente til uke 8? vet ikke.. har tenkt å bestille privat UL selv, for å sjekke at alt ser normalt ut..
jeg testet mye jeg også, har fortsatt en igjen:p men det er fordi jeg hadde så himla mange

Ønsker i grunn kvalmen jeg også. Synes det er ekkelt å gå med lite symptomer, blir jo så usikker på om det er noen der inne i det hele tatt. Så kvalm og oppkast, ja takk! Merkelig nok. Angrer nok når den er her men :P

Emani82 skrev:

Sist jeg var gravid var jeg på UL i uke 5+3, da så jeg fostersekk og en liten reke :) Hjertet hadde akkurat ikke begynt å slå, så det kan det jo hende at du ser i uke 6. Det blir spennende :)

Alt bra! :-D Ikke så mye symptomer, men kanskje litt tidlig enda siden jeg er 5uker på vei. Ømme bryster og stikking i magen som kjennes ut som mens smerter og litt luft.. Dere venter på kvalmen sier dere! hm, venter kanskje litt jeg også, men håper jo egentlig jeg slipper unna den da. Er ikke så veldig tung fra før av, og ser helst at jeg slipper og rase ned i vekt! :-)

Belive89 skrev:
Alt bra! :-D Ikke så mye symptomer, men kanskje litt tidlig enda siden jeg er 5uker på vei. Ømme bryster og stikking i magen som kjennes ut som mens smerter og litt luft.. Dere venter på kvalmen sier dere! hm, venter kanskje litt jeg også, men håper jo egentlig jeg slipper unna den da. Er ikke så veldig tung fra før av, og ser helst at jeg slipper og rase ned i vekt! :-)

ikke jeg heller!! så sånn sett kan det være litt skummelt, for jeg har ikke 1 kilo å miste:p men selv om jeg var kvalm sist, så spise jeg hele tiden følte jeg..for det kunne hjelpe litt på kvalmen, og heldigvis kastet jeg ikke opp igjen hver gang, for det hadde vært værre..

Da var jeg kommet hjem fra et uendelig besøk hos svigermor som da også er den eneste som vet om spiren.. Merkelig hvordan hun presiserte å kose med magefettet mitt. Ungen er jo ikke i magen en gang enda! Men bet bare sammen tenna og sto der og lot henne ta på magen min flere ganger.. Denne dama er veldig rar ang barn og graviditet. Hun er steril selv og mannen min er hennes fosterbarn. Men fordi hun ikke fikk være gravid selv, så overtar hun andres graviditet og morsrollen til den nyfødte. Svært frustrerende for meg med disse hormonene i tillegg. Håper hun er flinkere til å finne plassen sin denne gangen..

Back
Topp