Ja ellers blir det rødt kort og trekk i ukepenger
Det vil jeg jo ikke, så da må jeg virkelig skjerpe meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ellers blir det rødt kort og trekk i ukepenger
Stakkars lilleNja.. Han sov 15 min.. Har ikke klart å få han til å aovne igjen etterpå. Så nå er han overtrøtt og enda surere enn før![]()
Mhm det må duDet vil jeg jo ikke, så da må jeg virkelig skjerpe meg![]()
Mhm det må du![]()
90 % av ukelønn trekkesEr det stort trekk i ukepengene forresten?
90 % av ukelønn trekkes![]()
Så flinkKengubarnet kom på 3.plass i hinderløype konkurransen på badeland. Ble slått av en 15 åring og en 14 åring.
Ha ha ehm du utestenges fra bv daHmm jaggu godt jeg ikke har ukelønn dafor skal ikke se bort ifra at jeg kan få noen røde kort Haha
Takk takkSå flink![]()
Huff da, er slitsomtBare fin i kosten som jeg kaller det Haha![]()
Det har du vel klart innen nå?Tror om jeg klarer 42 innlegg før 11 i morgen
Ha ha ehm du utestenges fra bv da
Så gøy! Da ble vel mamma stoltKengubarnet kom på 3.plass i hinderløype konkurransen på badeland. Ble slått av en 15 åring og en 14 åring.
Huff da, er slitsomt
Blir vel grinete også?
Har visst det ser jeg nåDet har du vel klart innen nå?
Min spiser det ja, men ser helst at jeg rensker de for hanSå kjedelig :-/. Her er gubben mer glad i det enn meg. Og jeg spiser en del selv
Alltid stoltSå gøy! Da ble vel mamma stolt
He he nei men du vet det må få konsekvenserHehe det syntes jeg ikke var veldig snilt gjort![]()
Blir vel det med lite energi i kroppenHan er ikke så grinete denne gangen, bare fryktelig trøtt..
Huff så kjedeligNja.. Han sov 15 min.. Har ikke klart å få han til å aovne igjen etterpå. Så nå er han overtrøtt og enda surere enn før![]()