Skikkelig barnslig å spise liksomHan har vist igjen funnet ut at det er oppskrytt å spise![]()
Håper det snur snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig barnslig å spise liksomHan har vist igjen funnet ut at det er oppskrytt å spise![]()
Det går vel i perioder
Skikkelig barnslig å spise liksom
Håper det snur snart!
Det er kjipt daJada det gjør det, problemet er vel helst det at periodene med lite mat er lenger og oftere enn periodene hvor han spiser godt..
Det er kjipt da
Hva veide han sist da?Jepp, men skal veie på mandag så får se hvordan det ser ut da![]()
Haha, kresen liten herremannJa det virker som om han syntes det når jeg tilbyr han mat"serr ska jeg lissom ete det der mamma??" Haha
Hva veide han sist da?
Haha, kresen liten herremann![]()
Lille regner jeg med?god bedring!
Huff da, håper natten gjør underverker![]()
Ok da du vanskelige damaDet husker jeg ikkestår på kortet hans men det er på rommet hans
![]()
Ok da du vanskelige dama![]()
Ha ha det er greit for i kveldBeklager jeg skulle ikke være så vanskelig jeg jomen min lille overarbeida hjerne klarer ikke å huske slike ting Haha
Det var supergøySå moro!!
Håper du hadde det gøy!
Ha ha det er greit for i kveld![]()
Hihi, må jo gloate der jeg kan detKlart du måhadde gjort det samme selv
![]()
Ja ellers blir det rødt kort og trekk i ukepengerSupert, skal skjerpe meg og håper på bedre tider fra i morgen av![]()
Uff. Håper formen kommer segHan er litt varm og slakk![]()