Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp :/ hun har stoppet å kaste opp. Matlysten er ikke der enda, men håper den kommer snart![]()
Jøss, skikkelig sovedyr!Trur småen er litt trøtt for tiden jeg.. på onsdag tok han kvelden kl 17, spiste 2 ganger på natt og stod opp 7.30. Torsdag var vi på ikea så da sov han jo mesteparten av bilturen og litt på ikea, våknet kl 6 i går men sov igjen 2 timer på morningen så sov han fra 12-15 og tok kvelden kl 16.45 i går.. våkna ikke en eneste gang i natt, våknet kl 7 og har nå sovet i 45 min allerede...
Klart du måÅååja. Det må jeg johaha
Klart du måÅååja. Det må jeg johaha
Så kjedeligUff, bra det ikke var mere da
Her har han hatt to ganger, så sov han en time. Oppe igjen nå, men er superslakkog plutselig varm og snørrete
![]()
Hehe, du er så søtJeg tåler fint å tape, utad. Men hater det innerst inne og jeg vet at jeg kan vinnemen det gjør bare at jeg prøver hardere neste gang
![]()
Så gøy da,er barns gjevngamle?Familietur men ei venninne og hennes fan skal visst også
Pent vær?Det gjorde vi men mye folk
Ja de er kompiserSå gøy da,er barns gjevngamle?
Strålende sol utePent vær?
Hva skal dere i kveld?
Da er det greit å holde seg unnaJeg syns den var sikkellg kvalmende. Den kommer nok ikke inn i vårt hjem med det førstehaha!
Så kjedeligtuppa mi puster og peser og Er fryktelig tett ...
Så flott hun er i bedre formGod morgen !frøkna sto opp 08:00 blid som ei sol. Ikke kastet opp siden 15:00 igår så lover bra. Pappaen er på jobb idag... Knall vær ute idag
men dressen hennes er i bhg
tenkte vi skulle ut å spise en god lunsj etterpå bare jeg og henne
![]()
Greit å holde seg unna jaRisk for blødning så tar ikke sjansen![]()
Besøke min niese på 11 månederTakk for dethva skal du i dag da?