God morgen og grattis med 7 månederGod morgen alle sammenI dag er lillebror 7 mnd! Hjelpes å fort tiden går :O Ønsker dere en fin fin dag
![]()
Ha en flott dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen og grattis med 7 månederGod morgen alle sammenI dag er lillebror 7 mnd! Hjelpes å fort tiden går :O Ønsker dere en fin fin dag
![]()
Risk for blødning så tar ikke sjansenSå kjipt![]()
God morgen og grattis med 7 måneder
Ha en flott dag!
Haha ja husker de tidene og blir flere slike dager til sommeren. Fikk heldivis en grei natt selv om mini syntes 5.45 var en fin tid å våkne på. Fikk dra det ut til nærmere 7 før vi sto opp.Haha heldigden lille har økedag. Spist alt av hud på brystet snart og er umettelig....trøtt? Finnes ikke
![]()
Ja var nesten innstilt på at vi fikk 2. eller 3je valget da førstevalget vårt er en veldig populær barnehage og det så og si bare er barnefamilier herHerlig at det ble førstevalget da![]()
Hadde ikke rundstykker i hus men fristet veldig nåFerske rundstykker med brunost ?
Så ble det dessert?Mannen lovte meg dessert etter middagen.
Nå sitter jeg og lurer på hva han egentlig mente med det![]()
Deilig daHaha ja husker de tidene og blir flere slike dager til sommeren. Fikk heldivis en grei natt selv om mini syntes 5.45 var en fin tid å våkne på. Fikk dra det ut til nærmere 7 før vi sto opp.
Ja jeg var ihvertfall ikke klar for å stå opp 5.45Deilig daå få ligget i senget litt
![]()
fikk lyst på det selv nå;P må begynne å bake igjen men ennå mangler jeg fryser;PHadde ikke rundstykker i hus men fristet veldig nå. Ble speilegg i går kveld
Haha jaaOgså blir du trøtt når hun våkner :O typisk
Det er planenGod morgen
Håper du får litt hvile på dagen?
Har heldigvis fryser men i kombiskap så ikke den største fryseren. Er ganske fullt der nå, må kanskje ta en aldri så liten oppryddingfikk lyst på det selv nå;P må begynne å bake igjen men ennå mangler jeg fryser;P
God morgenGoood morgen folket!![]()