Skravletråd februar!

Haha heldig:) den lille har økedag. Spist alt av hud på brystet snart og er umettelig....trøtt? Finnes ikke:)
Haha ja husker de tidene og blir flere slike dager til sommeren. Fikk heldivis en grei natt selv om mini syntes 5.45 var en fin tid å våkne på. Fikk dra det ut til nærmere 7 før vi sto opp.

Lurer på om vi drar til nærmeste barnebutikk så kan snuppa få velge ut en ting til lillebror :)

Vi har regnbukse med fleece og uten hjemme så hun kan base i snøen om henne vil det ! :D det er ikke så kaldt

Da har jeg og mini vært oppe siden ca 7, stelt oss, spist frokost og handlet mat for helgen og starten på neste uke. Nå får mini en flaske før jeg lurer på om vi skal ta en aldri så liten tur i finværet. Er jeg heldig så sovner mini på turen:-)

Haha ja husker de tidene og blir flere slike dager til sommeren. Fikk heldivis en grei natt selv om mini syntes 5.45 var en fin tid å våkne på. Fikk dra det ut til nærmere 7 før vi sto opp.
Deilig da;) å få ligget i senget litt;)

Lurer på om jeg klarer å lokke gubben med meg på tur på stranden idag når han skal lufte hunden når han en gang står opp. Har fått oss bæremeis til mini og lyst til å teste den ut. Hvis det ikke blir midt i luren til mini da

Gleder meg til å få matvarene på døra idag :) da har vi mat osv frem til torsdag. Så torsdag må jeg handle nytt :)

Back
Topp