Skravletråd februar!

Vet det ikke passer seg å bare komme med noe random, men alle mine nærmeste sover ...
Jeg må bare få det ut. Er så redd for premature rier pga kynnerene mine. Startet sånn som dette i uke 23 med N og ble lagt inn med premature rier. De kom for tett til å lage mer enn litt modning. Men likevel. Jordmor har ikke tid til meg før 10. Mars. Skal prøve å ringe sykehuset i morgen når jeg står opp og prøve jordmor igjen.
Beklager syting, men det letter på tårene mine å få det ut en plass
Ta kontakt med sykehuset du:)
Klem til deg❤️

Håper alle har hatt en fin natt:) det har jeg :) men nå for jeg starte dagen på riktig. Har bare ligget sett på nyheter og kost meg med lille gutt

Ta kontakt med sykehuset du:)
Klem til deg❤️
Skal ringe når N sover, men siden det ikke er noen endring så er det ikke akutt. Men trenger noen å prate med :) tusen takk for klemmen ❤️

God morgen.

Ei sprett våken jente i dag. Mellomste. Det er vinterferie, men det er pysjparty i bhg, så dit ville hun.

Rask moegenvask og ny truse hadde hun ordnet før jeg sto opp (hun stakk inn hodet og spurte om det var morgen, jeg svarte ar hun kunne prøve å sove en halvtime til, men det gjorde hun visst ikke) og så var hun klar hun. Frokost kunne hun da spise i barnehagen vel, hun var jo klar!!!

Jaja, vel hjemme har jeg fått på lillesøster klær også, men hun ville visst sove mer. Det vil faren også. Jeg og storebror vil ha frokost vi

Jeg og lillesøster skal på jobb i dag til lunsj for å hilse på, bilen skal på verksted og storebror derfor hos mormor siden mannen tar bilen dit, så triller jeg fra jobb til mamma (ikke så langt) og så venter vi der til bilen er ferdig
God morgen:D
Håper snuppa di får en flott dag med party!
Kos deg på jobben:) første gang du viser fram lillesøster?

I dag er tuppa hjemme, hun våknet i natt og var veldig varm og hadde sånn rastløshet i kroppen som hun pleier å få når hun har feber. Så når ligger hun på sofaen og kler av og på seg, det varierer nok om feberen går opp eller ned. Heldigvis har snekkerne fri i dag sånn at det er bare oss som er her. :)

Litt blanding. Tre fra bhg (ba de fire jentene på kullet, ei kunne ikke), ei av dem er kusina hennes, så kommer trolig da også storebroren hennes da. Også to tremenninger som var syke på bursdagen, om de er friske nå. Og nabojenta.
Blir helt sikkert stas!:D

I dag er tuppa hjemme, hun våknet i natt og var veldig varm og hadde sånn rastløshet i kroppen som hun pleier å få når hun har feber. Så når ligger hun på sofaen og kler av og på seg, det varierer nok om feberen går opp eller ned. Heldigvis har snekkerne fri i dag sånn at det er bare oss som er her. :)
Masse god bedring :) godt at de har fri da

Æsj da:( god bedring til vesla!
Tusen takk :) hun drikker hvertfall og tenkte å se om henne ville ha havregrøt som jeg lager til meg. Sånn ferdig pose hvor man kun tilsetter vann :)

Back
Topp