Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff<3 forstår du er litt bekymra. Sender deg en god klem og håper kynnerne roer seg. Ta kontakt med sykehuset. Bedre føre var enn etter snar.Vet det ikke passer seg å bare komme med noe random, men alle mine nærmeste sover ...
Jeg må bare få det ut. Er så redd for premature rier pga kynnerene mine. Startet sånn som dette i uke 23 med N og ble lagt inn med premature rier. De kom for tett til å lage mer enn litt modning. Men likevel. Jordmor har ikke tid til meg før 10. Mars. Skal prøve å ringe sykehuset i morgen når jeg står opp og prøve jordmor igjen.
Beklager syting, men det letter på tårene mine å få det ut en plass
Sant. Stor viljestyrkeJa, jo.. Har ihvertfall bevist at jeg klarer om jeg vil![]()
Det ble en god nattHåper du sover godt![]()
Tusen takkDu er dyktig
Sant, men bare paracet er lite, som sagt fikk de fleste jeg kjenner forte, som jo er noe mer futt enn paracetSom sagt står det i brevet jeg fikk med at ibux og paracet er det beste å ta men det hjelper jo lite når jeg ikke kan ta ubux
God morgenGod morgen jenter![]()
God morgen! Lille F bestemte visst at det var morgen kl6 idag![]()
Huff<3 forstår du er litt bekymra. Sender deg en god klem og håper kynnerne roer seg. Ta kontakt med sykehuset. Bedre føre var enn etter snar.
God morgenGod morgen jenter![]()
Joda men da må jeg jo si at jeg ikke tåler ibux , det glemte jeg jo.Sant, men bare paracet er lite, som sagt fikk de fleste jeg kjenner forte, som jo er noe mer futt enn paracet
Så deilig daDet ble en god natt![]()
Det var vel hyggelig ?God morgen! Lille F bestemte visst at det var morgen kl6 idag![]()