Hehe...alt for barnaJa det hadde dettrudde aldri jeg skulle si det, men her er det bare å spise så mye han vil selv om det er natta og mor blir bare glad Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...alt for barnaJa det hadde dettrudde aldri jeg skulle si det, men her er det bare å spise så mye han vil selv om det er natta og mor blir bare glad Hehe
Hehe...alt for barna![]()
Håper du får en god nattskal spise yoghurt også legge meghormonell delux her. sa nettopp at om ikke mannen gjør mer husarbeid vil jeg ikke bo her
haha... se litt glee. N har våt bleie men urin er veldig konsentert. hun er i ok form så følger med
kun spist en smoothie grøt pose i hele dag. sove godt deregod natt
Har alle lagt seg?
Du tok godt i mot megDet får du vel kjære![]()
Ikke enda, men snartHar alle lagt seg?
Du kan gjøre det når jeg sier det er greitNei ikke ennå, men blir nok ikke lenge til jeg legger vekk mobil og iPad tenker jeg.
Blir snart her ogsåIkke enda, men snart
Oj ikke ferdig ennå?Niks
Spiser fremdeles
Må jo det daDu tok godt i mot meg![]()
Det er santHehe ja helt utrolig hva man blir glad for når det gjelder disse barna![]()
Sov godtskal spise yoghurt også legge meghormonell delux her. sa nettopp at om ikke mannen gjør mer husarbeid vil jeg ikke bo her
haha... se litt glee. N har våt bleie men urin er veldig konsentert. hun er i ok form så følger med
![]()
kun spist en smoothie grøt pose i hele dag. sove godt deregod natt
Når drar dere i morgen?Blir snart her også
Du kan gjøre det når jeg sier det er greit
Søta ♡Må jo det da![]()
Ikke jegHar alle lagt seg?
takkHåper du får en god natt