Stille det er her 
Skulle egentlig ha begynt med maten nå, men er utslitt så tenker jeg utsetter det en halvtimes tid
Skulle egentlig ha begynt med maten nå, men er utslitt så tenker jeg utsetter det en halvtimes tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig!Kengubarnet skaper med kjæresten , det får han jo ikke gjort når vi skal til Kiel så da måtte de jo få lov i dag
Takk, det har vi gjortKos dere
Vaske klær
Pakke
Skitur
Joda til en viss gradså utrolig søtt![]()
Hva lager du i kveld?Stille det er her
Takk det får vi nokSå gøy
Håper dere får en knall tur!
Chili og hvitløk marinert scampi med aioli til forrett (hadde mer aioli igjen etter middagen her om dagen som jeg trenger å få brukt opp siden jeg ikke helt vet hvor lenge den holder seg)Hva lager du i kveld?
Is in the airSå koselig!love!!
![]()
Nei :/ polarbrød pizza "æsss" men hun drikker. Jeg har på hun bleie så lenge som mulig nå bare for å se tisse mengden. Den er ikke full enda og skiftet før vi gikk ut 12:15 sånn ca :ODet var jo ikke mye
Men det er da litt.. Vil hun ikke ha noenting?![]()
Så deiligNå stikker vi på skitur, skravles senere
Ja har hatt en herlig dag!Så utrolig koselig da
Fysj, sykdom i hus?Hjelpes... Blitt spydd påbah!
Nei :/ polarbrød pizza "æsss" men hun drikker. Jeg har på hun bleie så lenge som mulig nå bare for å se tisse mengden. Den er ikke full enda og skiftet før vi gikk ut 12:15 sånn ca :O
Hun virker heldigvis i ok formGreit å følge med på det ja..
Det var jo ikke heller mye![]()
Var ikke så glad i det da jeg var yngre men spiser mer nåAldri klart å spise reker