Skravletråd en fredagskveld!!!

KathMor

Forumet er livet
Ja jenter, hva skjer? Hvordan har dere det? Har dere funnet helgeroen? Skuldrene har senket seg og beina er på bordet?? [:D][:D][:D]

Da kan jeg skravle med meg jeg! Jeg trives ganske godt i mitt eget selskap etter å som regel sitte med meg selv alene hver kveld *dramtisk spilling på fiolinen i bakgrunnen* [:o][8D]

Nå kommer James snart, weeeheeeeeee blir så koselig det!! Gleder meg til å se fjeset på Emma når hun våkner i morgen, kommer ut og ser hvem som er hjemme [:)]

hehe! du er så søt KAth!

Så heldig dere er som får pappan hjem! hvor lange blir han denne gangen?

her har roen senket seg men Ådne ligger og synger for seg selv... Hvor streng skal en være med 2åringen som synger for seg selv mens han ligger helt stille i ett mørkt rom? ikke klarer jeg vertfall.

Sitter på loftet(siden dekoderen i stua er kaputt).

har blitt en mildere versjon av deg tror jeg[8D] mtp. alene uten mann..
mannen er borte frem til 16. desember, hjemme kun 6dager, som er om 2 uker..
så koser meg alene hver kveld jeg da vettu[8D]
sitter i sofaen med teppe over med, data på fanget og fjernkontrollen i hånda.. [:D]

hehe, så Jamie Walters på tv nå, han var jeg forelska i han...*DÅNE* [:D][:D]

ORIGINAL: *Emma08*

hehe, så Jamie Walters på tv nå, han var jeg forelska i han...*DÅNE* [:D][:D]
¨¨hvem var ikke det!!?!

ingen ben på dette bordet - siden det da blir vanskelig å skrive på blokken som ligger der[8D]

"observerer" at du er litt gira ikveld - glede seg til å få James!!![:D][:D]

Han blir kun 5 dager da... [>:] Men men, han er nå har litt da [:D] Ååhhh som vi skal kose oss i helga altså, deilig å ha han hjemme! Han er ikke kjæresten min for tiden han vettu, mere samarbeidspartneneren... Men sånn tror jeg det er når man er småbarnsforeldre, sånn btw... i en liten periode er det viktigste å være gode samarbeidspartnere [:)] Kjærester får man vare siden [8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ingen ben på dette bordet - siden det da blir vanskelig å skrive på blokken som ligger der[8D]

"observerer" at du er litt gira ikveld - glede seg til å få James!!![:D][:D]

Jeg?? nææhhh?? Høææææ?? hvor?? [:-][8|]

Ja, merker jeg er litt sånn.. Fått nye duracell batterier tror jeg... Jeg hadde vært DRIIIT GØY på byen i kveld jeg, om jeg kan få si det sjøl [8D]

*drømmer om en tur ut på byen med kathmor* Og alle dere andre[8D]

ORIGINAL: *Maik1*

*drømmer om en tur ut på byen med kathmor* Og alle dere andre[8D]

Ja ikveld altså, ikveld hadde JEG vaffal hatt det det gøy [8D] Synes egentlig det er litt trist at jeg ikke heter Trump til etternavn altså, da skulle jeg vel ha flydd hele røkla til OsloTown! Jaggu!! *noterer ned danse på bardisken sammen med maik på to-do-lista - My Bucket List* [8D]

Sissel på skavlan nå, sv1!!! [:D]

ORIGINAL: Vand

Sissel på skavlan nå, sv1!!! [:D]

Takk for å minne meg på for å svitjse over på NRK [:D][:D][:D] Og gleder meg til Sissel om litt!!

Back
Topp