Det er så sant! Jeg jobber meg gjennom det samme selv, og hvis jeg ender opp med ED til slutt- så vil jeg måtte jobbe meg gjennom disse tankene jeg også 
Planen er uttak i mars! Men nå er jeg i tvil. Jeg hadde hysteroskopi på onsdag og legen sa at jeg kom til å blø etterpå og at det var stor forskjell på hvor lenge man blødde. I går tok det seg opp litt, ikke helt som en mens, men likevel så mye at jeg lurte på om det kunne være mens. Jeg skal ha mensen om en uke, men vet fra tidligere at jeg kan bli trigget av at det rotes rundt i livmor. Så nå vet jeg ikke om dette er mens eller bare blødning fra hysteroskopi. Aleris sier det kan være begge deler, og at det ikke er unormalt at det kan blø litt mer etter et par dager - men at det bør bli litt mindre igjen innen imorgen. Hvis ikke er det nok mens… Men planen er jo å gå på progynova en uke før mens og så stimulere fra syklusdag 2. Så hvis dette er mens, så er nok forsøket over allerede. Og ekstra kjipt er det jo at neste mens kræsjer med påske… Jeg håper at blødningen roer seg ned, og at dette bare er hysteroskopien, men jeg har en dårlig følelse…