Skravletråd desember 2021

Jeg har så sjukt mye kynnere om dagen atte hjælp:confused:. Noen som opplever at det roer seg igjen? Jeg er 25+1 i dag. Fasan altså
Jeg også!
Har hatt mange hver dag de siste dagene (25 uker i dag), og det begynner å bli litt slitsomt.
Merka ingenting til kynnere de to andre fullgåtte sv.skapene, men denne gangen tar det av :confused:
Kan dessverre ikke berolige deg med at det går over, da det er helt nytt for meg og jeg er midt oppi det akkurat nå :hilarious:
 
Jeg har så sjukt mye kynnere om dagen atte hjælp:confused:. Noen som opplever at det roer seg igjen? Jeg er 25+1 i dag. Fasan altså
Jepp! Noen dager med masse, så et par roligere, og så er det påan igjen! Makan…:bored: :hilarious: Tredjegangs, er nettopp nå bikket til 26+4, og har ikke opplevd så mye kynnere før..
 
Kjenner på mye kynnere, fikk beskjed om å roe tempoet litt og få gradert sykemelding.
 
Jeg har så sjukt mye kynnere om dagen atte hjælp:confused:. Noen som opplever at det roer seg igjen? Jeg er 25+1 i dag. Fasan altså
Hatt mye kynnere i de to tidligere svangerskap, også dette. Frem til onsdag da jeg avslutta skolen. Deretter roer det seg ned betraktelig. Jeg har ikke følt meg stresset over skolearbeidet, men mye mulig kroppen har følt noe annet:eek:
Kjenner de nå også, men ikke like ofte. Og jeg skal sikkert være forsiktig med å juble siden det bare har gått ei halv uke:hilarious:
 
På en måte godt å høre at det er flere som opplever det samme:hungover:. Flere av dere er jo tredjerangs også. Jeg merker også stor forskjell fra første gang. Nå kan jeg få dem når jeg ligger helt i ro på sofaen eller i senga. Det skjedde ikke sist. Jaja., får bare leve med det og omfavne det og:hilarious:
 
På en måte godt å høre at det er flere som opplever det samme:hungover:. Flere av dere er jo tredjerangs også. Jeg merker også stor forskjell fra første gang. Nå kan jeg få dem når jeg ligger helt i ro på sofaen eller i senga. Det skjedde ikke sist. Jaja., får bare leve med det og omfavne det og:hilarious:
Kommer uprovosert iblant. Men oftest når jeg anstrenger kroppen. Eller bare setter meg på do for å tisseo_O…..kan iof være anstrengende nok det.
 
Er det flere som ikke har fått noen nevneverdig stor mage enda?
Satt og så tilbake på bilder fra de forrige sv.skapene mine og jeg var større da enn nå o_O
Nå hadde jeg faktisk klart å holde magen skjult for andre om jeg hadde hatt lyst (noe jeg absolutt ikke vil, jeg har lyst til å strutte stolt rundt med gravidmage :p )
Frøkna ligger sikkert godt og langt bak, i motsetning til brødrene sine da :shy:
Jeg kan godt skjule den , er ganske liten enda
 
Jeg er i tredje trimester i morgen! Hva kan jeg forvente?:hilarious: er førstegangs og har egentlig hatt en problemfritt svangerskap så langt, så spent på hvordan utviklingen går nå de siste mnd:p
 
Jeg har så sjukt mye kynnere om dagen atte hjælp:confused:. Noen som opplever at det roer seg igjen? Jeg er 25+1 i dag. Fasan altså
Masse, masse kynnere! Av aktivitet, hvile, baby beveger seg ... ALT trigger kynnere for tiden :wacky:
 
Jeg er i tredje trimester i morgen! Hva kan jeg forvente?:hilarious: er førstegangs og har egentlig hatt en problemfritt svangerskap så langt, så spent på hvordan utviklingen går nå de siste mnd:p
Det varierer veldig fra person til person. For noen er det liten endring. De har fortsatt lite plager, masse energi og bare koser seg.
Andre opplever at kynnerne kommer for fullt, magen blir større og man begynner å merke at det er fullt i magen. Det blir mindre plass til maten, så man blir mett fort og sulten like fort:hilarious:
Hvis du har lite plager så kan det hende at du fortsetter med det. Og da er det som regel ikke før 2-3 uker før termin at det blir kjipt, og da er det kun fordi magen begynner å bli tung og man er lei:rolleyes:
 
Det varierer veldig fra person til person. For noen er det liten endring. De har fortsatt lite plager, masse energi og bare koser seg.
Andre opplever at kynnerne kommer for fullt, magen blir større og man begynner å merke at det er fullt i magen. Det blir mindre plass til maten, så man blir mett fort og sulten like fort:hilarious:
Hvis du har lite plager så kan det hende at du fortsetter med det. Og da er det som regel ikke før 2-3 uker før termin at det blir kjipt, og da er det kun fordi magen begynner å bli tung og man er lei:rolleyes:
Takk for svar! Da håper jeg det fortsetter som før og at jeg bare kan kose meg utover:p Spent på hvordan det blir med tre mnd større mage, syns allerede den er stor:D
 
Jepp! Noen dager med masse, så et par roligere, og så er det påan igjen! Makan…:bored: :hilarious: Tredjegangs, er nettopp nå bikket til 26+4, og har ikke opplevd så mye kynnere før..
Helt likt her og like langt som deg:rolleyes:
Absolutt alt trigger kynnere, sitte, stå, gå, baby bevegelser :confused:
Sykemeldt nå for og fått beskjed om å la kynnere være pekepinne for hva man kan gjøre og ikke gjøreo_O
 
Helt likt her og like langt som deg:rolleyes:
Absolutt alt trigger kynnere, sitte, stå, gå, baby bevegelser :confused:
Sykemeldt nå for og fått beskjed om å la kynnere være pekepinne for hva man kan gjøre og ikke gjøreo_O
Ja, det er akkurat som om kroppen vil ta det mer med ro denne tredje gangen.. Jeg er egentlig mye sprekere enn i forrige svangerskap, men kroppen bremser det lissom opp. Kjipt, for jeg kunne virkelig tenkt meg å ha litt mer aktivitet i hverdagen. Blir altfor mye stillesitting og jeg får ikke strukket meg ut mtp bekkenleddsmerter fra h…!
Japp!! Kynnerne kommer uansett :hilarious:
 
Ja, det er akkurat som om kroppen vil ta det mer med ro denne tredje gangen.. Jeg er egentlig mye sprekere enn i forrige svangerskap, men kroppen bremser det lissom opp. Kjipt, for jeg kunne virkelig tenkt meg å ha litt mer aktivitet i hverdagen. Blir altfor mye stillesitting og jeg får ikke strukket meg ut mtp bekkenleddsmerter fra h…!
Japp!! Kynnerne kommer uansett :hilarious:


Akkurat sånn her også. Hodet og energien er der, men man føler seg litt låst. Kunne tenkt meg å trent, rydda, vaska gått tur allllt! Men blir liksom liggende for å ikke trigge noe.

leste en gang en eller annen vei at tredje gang vet kroppen hvor man er på vei og at man er gravid så raskt at alt forbedredes mye fortere:hilarious: Kan jo være det er det:arghh:
 
Akkurat sånn her også. Hodet og energien er der, men man føler seg litt låst. Kunne tenkt meg å trent, rydda, vaska gått tur allllt! Men blir liksom liggende for å ikke trigge noe.

leste en gang en eller annen vei at tredje gang vet kroppen hvor man er på vei og at man er gravid så raskt at alt forbedredes mye fortere:hilarious: Kan jo være det er det:arghh:
Ja, det kan hende! Godt vi kan sutre litt sammen som tredjegangs ♥️ De siste ukene nå går nok fort! Høsten pleier, for min del iallfall, å fly unna!
 
Ja, det kan hende! Godt vi kan sutre litt sammen som tredjegangs ♥️ De siste ukene nå går nok fort! Høsten pleier, for min del iallfall, å fly unna!


Ja her også :D fikk plutselig for meg at hun kunne plutselig komme så ryddet på plass babyklær :p
Og i høstmørket og regnet kan man med bedre samvittighet tenne litt lys og nyte sofaen med bedre samvittighet :rolleyes:
 
De siste dagene har kvalmen kommet tilbake om jeg blir for sulten eller sliten. Det kjenner jeg at jeg ikke er klar for:banghead:

Samme her! Trodde virkelig jeg var ferdig med den kvalmen, syntes det holdt med 3 mnd med konstant kvalme på starten av svangerskapet:confused:
 
Noen andre som kjenner voldsomt til spark og bevegelser nesten heletiden så det begynner å bli veldig slitsomt og vondt? Må liksom bare ligge rett ut om dagen. Har ekstremt med kynnere også, og hu lille i magen sparker i overalt i ribbeina oppe og nede, føles som hu ikke har nok plass der inne eller noe:oops:
 
Håper minsten snart sovner slik at jeg kan plante baken godt ned i sofaen og følge med på valgvaken :rolleyes:
Blir et spennende valg i år :excited001

Flere som skal sitte godt plantet foran tv'n i kveld?
 
Back
Topp