Skravletråd blått lag

Jeg drikker vann, men ikke nok vann. Klart under en liter søndag. Rundt en liter i går, målte ikke akkurat det jeg drakk hos min mor men estimat utfra glassene.
For lite hittil i dag i alle fall.

Prinsipielt pleier jeg ikke styre mye med dette vannet. Det er ingen påvist helsemessige gevinst av å drikke 1-2 liter vann, tvert imot.

Jeg drikker vann som tørstedrikk og gjerne til middag, men presser det ikke i meg utenom.
 
Har alltid drukket mye vann jeg. Drikker rundt 1,5-2 liter i døgnet. Vært sånn siden jeg var barn, så kroppen er vant til det :)
 
Vanligvis drikker jeg altfor lite. To liter syns jeg er overkill, men i hvert fall én bør være ok for kroppen.
 
Kjenner motivasjon svinger veldig. I dag har jeg hatt et sykt sug etter godteri.. jeg har klart å holde meg. Men jeg blir så gretten og grinette av mangel på sukker.. hvordan reagerer dere andre som kutter ut sukker?
 
Kjenner motivasjon svinger veldig. I dag har jeg hatt et sykt sug etter godteri.. jeg har klart å holde meg. Men jeg blir så gretten og grinette av mangel på sukker.. hvordan reagerer dere andre som kutter ut sukker?
Jeg blir også grinete.. sutrer for ingenting og føler at DA fortjener jeg sjokolade, siden verden er så fæl mot meg! Haha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]
 
Har spist vafler på jobb idag, og ble noen twist igår :p

Var på trening igår, og skal idag! Spørs om det blir noe mer før helga. Trenger nok litt restitusjon etter dagens økt. Syns egentlig det er litt tullete å trene hver dag. Må jo være mye bedre med 2-3 ordentlige økter enn 20 min hver dag. Da mister hvertfall jeg motivasjonen med en gang!
 
Litt inspirert av meg selv. :p

Hva hører dere på mens dere trener?

Det lurer jeg også på! Har faktisk tenkt på å spørre om det samme :p

Liker hvertfall sia - the greatest
Og sia - move your body

De gir meg et ekstra lite push på slutten :)
 
Har spist vafler på jobb idag, og ble noen twist igår :p

Var på trening igår, og skal idag! Spørs om det blir noe mer før helga. Trenger nok litt restitusjon etter dagens økt. Syns egentlig det er litt tullete å trene hver dag. Må jo være mye bedre med 2-3 ordentlige økter enn 20 min hver dag. Da mister hvertfall jeg motivasjonen med en gang!

Det er mye med disse poengene som er "tullete", bare vent til challenge kommer med disse vøelsene hvor det i opplegget er lagt inn hviledager for at det skal funke optimalt, men det skal vi IKKE ha nei.;)

Husk bare at det er vekt som vinner krigen ;)
 
Det er mye med disse poengene som er "tullete", bare vent til challenge kommer med disse vøelsene hvor det i opplegget er lagt inn hviledager for at det skal funke optimalt, men det skal vi IKKE ha nei.;)

Husk bare at det er vekt som vinner krigen ;)

Er vel ikke med hviledag fordi hele challengen i en hel måned blir jo ikke tatt :)
 
Er vel ikke med hviledag fordi hele challengen i en hel måned blir jo ikke tatt :)
Vel, Challengen har hviledager ofte, og tidvis har jeg vært med på å fortsette på den samme i alle fall 2-3 uker ;)

Poenget mitt er, man deltar på det man vil poeng og bonuser om det motiverer, dropp om det ikke motiverer
 
Nå er jeg super skuffet. Ingen endring på vekten etter så mye endringer... har trent og spist betraktelig mindre godteri en jeg vanligvis ville gjort.. sukk..
 
Er det min oppgave som lagleder å oppsummere og sånt med utfordringen også?

Krigleder tar utfordringen. Du skal bare samme inn vektresultat, se hvem som har gått ned mest og minst og hva vi har gått ned til sammen prosentvis(?).
 
Vi skal summere utfordringer selv, også sjekker og summerer pr lag kriglederen ja
 
Back
Topp