Skravletråd blått lag

Hei jenter!
Jeg ble skikkelig motivert over å lese gjennom innleggene deres! Dette skal vi klare!!
Jeg har og lavt stoffskifte som flere andre her i gruppen.
Jeg heier på oss:)
 
Lavt stoffskifte kan gjøre det vanskeligere å bli gravid:(
Jeg heier på deg <3

Huff da :( Det er ikke så lavt at jeg må ta medisiner for det enda. Jeg må til legen og ta regelmessige sjekk for å følge med på utviklingen. Jeg håper det ikke fortsetter å bli verre, men i følge legen er det ikke noe jeg kan gjøre for å forhindre det. Så får jeg bare prøve å være så sunn jeg kan.
 
Huff da :( Det er ikke så lavt at jeg må ta medisiner for det enda. Jeg må til legen og ta regelmessige sjekk for å følge med på utviklingen. Jeg håper det ikke fortsetter å bli verre, men i følge legen er det ikke noe jeg kan gjøre for å forhindre det. Så får jeg bare prøve å være så sunn jeg kan.
Håper du slipper:)
 
God morgen jenter:)
Hvordan har dere tenkt å forbrenne calorier i dag?
Jeg skal være alene med ungene i dag. Lurer på om vi skal traske litt rundt på senteret og så blir det vel litt leking. Synes det er veldig vanskelig å komme seg ut når det er skikkelig styggevær ute:(
Jeg tar knebøy hver gang jeg pusser tenna og jeg har en boksemann jeg skal prøve å bruke hver dag:)
 
God morgen jenter:)
Hvordan har dere tenkt å forbrenne calorier i dag?
Jeg skal være alene med ungene i dag. Lurer på om vi skal traske litt rundt på senteret og så blir det vel litt leking. Synes det er veldig vanskelig å komme seg ut når det er skikkelig styggevær ute:(
Jeg tar knebøy hver gang jeg pusser tenna og jeg har en boksemann jeg skal prøve å bruke hver dag:)

Jeg går nok igang imorgen. Idag må jeg oppvarte to syke unger, og sliter litt med dårlig matlyst selv. Trøtt er jeg og. :p
Kanskje jeg skal ta meg en liten økt på spinningsykkelen imorgen og så har jeg lyst på grønnsaker og dip. :D
 
Viljestyrken er ikke helt på topp men jeg er litt imponert over meg selv likevel.. spiste kun en muffins i selskap i dag. Kunne tenkt med mer kake... men stod i mot!
 
Jeg var med mellomste i lekelandbursdag i dag, men benyttet ikke muligheten til å løpe rundt der, gitt...

Får se om jeg får gått meg en god tur med yngste i morgen, men vi får se hvordan dagen blir.
 
I morgen skal vi i besøk. Tror det bare blir servert julekaker og da tror jeg at jeg skal klare å stå imot fristelsen. Håper ingen har bakt sjokoladekake eller lignende!
 
Søndagene byr ikke på de helt store poengsummene for min del, om det blir noe i det hele tatt :p

Hva er deres plan for å gå ned i vekt? Jeg trener sånn noenlunde regelmessig, og skal kutte brus og søtsaker i ukedagene. Håper det er nok :p
 
Denne søndagen har jeg vært flink, ingen snop, mye vann og trening. Pleier ikke være sånn i det hele tatt [emoji85] jeg må begynne å trene regelmessig og kutte ned på søtsaker. Burde nok også vært flinkere til å spise mer protein og mindre kjappe karbohydrater
 
Søndag, ikke snopepoeng.
Ikke trening
Mindre mosjon enn vanlig.
Og vann få jeg nesten aldri poeng på.

Min plan er å spise meg mett, men stoppe der. Redusere kraftig på inntak av snop. Og gå lange turer med hund og vogn.

I morgen skal jeg dog til min mor så min tante får hilse skikkelig på min yngste datter, så lite tur da...
 
Oi! Dette var tøft. Nå har det ligget snop på benken i en hel uke som jeg glatt har gått forbi, men idag da jeg vet jeg ikke får lov, DA skal det friste. Helt typisk.
Dårlig start. Jeg hadde tenkt å trene ikveld, men satt halve kvelden inne med fireåringen som ikke fikk sove og etter det var jeg for, vel, tiltaksløs. Håper på bedre tider imorgen. Jeg klarte i det minste å motstå fristelser og jeg fikk i meg 1,5 L vann, så noen poeng ble det jo.
 
Hvordan går det med dere? Er motivasjonen på plass?? Jeg kjenner snop frister, men mest når vi kjører bil av en eller annen grunn.. idag har jeg fått skvist inn både 1 times trening og 45 min tur med hunden..
 
Halvannen time trilletur.

Men svak for rester av julesnop...
 
Hvordan går det med dere? Er motivasjonen på plass?? Jeg kjenner snop frister, men mest når vi kjører bil av en eller annen grunn.. idag har jeg fått skvist inn både 1 times trening og 45 min tur med hunden..

Motivasjonen er ikke der, dessverre, men jeg holder meg unna snop og drikker 1,5 liter vann hver dag. Skal prøve å ta en økt på spinningsykkelen ikveld. Vil trene styrke også.
 
Hvordan går det med dere? Er motivasjonen på plass?? Jeg kjenner snop frister, men mest når vi kjører bil av en eller annen grunn.. idag har jeg fått skvist inn både 1 times trening og 45 min tur med hunden..
Vel.... jeg drikker vann [emoji28]
 
Back
Topp