Skravletråd blå

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Hemmeligfrøken, 24 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Gratulera så mykje :D ❤️ Kryssar fingrane mine for deg ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Vurderer å trekke meg fra hele krigen. Må tydeligvis leve på ekstremt lavkalori for å gå ned som igjen resulterte i amming hver time døgnet rundt. Justerte dermed opp denne uka til rundt 1500 kalorier dagen og har gått opp i vekt. Så tror jeg bare må vente til jeg er ferdig å amme. Denne kroppen suger tydeligvis til seg ALT mens jeg ammer. #grumpy

3. Rødtoppen Hissig Forumet er livet

Jeg må trekke meg fra slankekrigen. Jeg har fokus på helt andre ting i ukene som kommer. Jeg må fokusere på meg selv og mine små og slanking kommer helt i siste rekke pga situasjonen vi er i.

4. Sannheten Forumet er livet

Masse lykke til med alt, håper det løsner for dere snart <3

5. Sannheten Forumet er livet

Husk å levere vekt og tall på utfordring idag :)

6. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Levert no :) Vekta vart dårleg dessverre :(

7. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2015

Har levert!
    Gratulerer til Lillegull!
    Lykke til Rødtoppenhissig! ❤
    Bmc: *klemmepå*

8. her er jeg Forumet er livet Oktoberskatter 2014

sender deg en god klem<3

9. FrøkenElfie Elsker forumet

Er på tur. Tok ikke med vekt. Har ikke funnet noe sted å veie meg. Ser ut som om det blir siste uka :(

10. Sannheten Forumet er livet

Å nei! :(

11. Sannheten Forumet er livet

Hei dere :) Har sendt inn tallene, ganske gode resultater denne uken, både på vekt og på utfordring. Ser at begge lag mister noen denne uken, så uansett om vi vinner så taper vi litt allikevel :/ Har vært hyggelig å ha dere med uansett og ønsker de det gjelder lykke til videre :)

12. Sannheten Forumet er livet

Wow, 5 stykker ut denne uken! Nå er vi 7 igjen på vårt lag, og 4 igjen på Rødt.
    Om ingen kommer med forslag til utfordring denne uken kjører jeg styrketrening all the way pluss trening, mosjon, snop, drikke og 5 om dagen :)

13. Sannheten Forumet er livet

Jeg tuller. Jeg haaaaaater styrketrening. Men dans kanskje? Danse 10 min hver dag f.eks?

14. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2015

Ja, dans! Elsker dans, så det er gøy!
    Sier tommel opp ellers! Har hatt så liten oversikt når jeg har vært på ferie, men i morgen drar vi hjem.
    Jeg er så hjemmekjær, så gleder meg masse :p

• Liker Liker x 1
  15. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Så ironisk å få immunitet akkurat den uka jeg ikke ville ha det :p Jeg visste jeg hadde gått ned en del, så jeg ville bidra til laget. Men følte kanskje dere hadde klart dere like greit uten. Uansett, jeg håper og satser på at dette går bra og at jeg dessverre må trekke meg neste uke. Masse lykke til denne uka!

16. Sannheten Forumet er livet

Du var jo så flink! Gøy å se at løsna skikkelig for deg, men skjønner hva du mener med feil uke :D Krysser fingre og tær, heier på deg!

17. Sannheten Forumet er livet

Gøy :) Kaster ut et forslag etterpå og tror jeg må sette frist til 10-12 imorgen, eller så er jeg redd jeg glemmer det.
    God tur hjem imorgen! Borte bra, hjemme best, og etter den ferien du har hatt så trenger du sikkert ferie etterpå :p

18. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2015

Haha, du har rett. Runder av m feber på 2/3 av barna ❤️
    Får ikke sett, men er all clear fra meg, reiser hele dagen og minimalt m nett!

19. Sannheten Forumet er livet

DET KOM INN FORSLAG FRA RØDT LAG, MEN VIL NOEN KOMME MED FORSLAG TIL DE TO SISTE OPPGAVENE? (JA JEG ROPER)

Husk å levere tallene innen fredag 1900 og skriv FERDIG bak når du er ferdig med å regne ut.

Trening: 5 poeng for 5 min trening, maks 120 poeng per dag

Mosjon: 5 poeng for 10 min mosjon, maks 120 poeng per dag

Snop: 25 poeng for snopefri dag

Plukk og mix challenge

Velg blant challengeoppgavene. Samme oppgave kan kun gjøres èn gang per dag, men du kan gjøre inntil 4 oppgaver per dag.

Skriv tallet på oppgaven du har gjort på utregningen. Makspoeng per dag på Challenge er altså 100 poeng.

25 Poeng per oppgave

1. Lag middag fra bunnen

2. Spis en kjøttfri middag, skriv gjerne hva du spiser til inspirasjon for andre

3. Dans i 10 minutter, alene eller med noen J

4. Drikk 5 glass vann i dag, helst før hvert måltid, gir en god metthetsfølelse

5. Spis 5 porsjoner (150 gram) frukt eller grønnsaker om dagen

6. Gå 6000 skritt om dagen

7. Gå 6000 skritt om dagen, to like oppgaver for de som går 12000 totalt

8. 3 * 10 bekkenbunnsknip ELLER 3 *10 situps i løpet av dagen.

BONUS

Tren minst 180 min mellom søndag og torsdag og få 50 poeng i bonus

Mosjoner minst 60 min hver dag og få 50 poeng i bonus

Hold deg snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus

Gjennomfør 6 av challengeoppgavene og få 50 i bonus

Gjennomfør 8 av challengeoppgavene og få 100 i bonus

Gjennomfør 10 av challengeoppgavene og få 200 i bonus

• Liker Liker x 1
  20. her er jeg Forumet er livet Oktoberskatter 2014

4 timers fjelltur i kategori avansert, høydestigning på 400 m og med en 13 kilosunge på ryggen. Mosjon eller trim?

Del denne siden