Skravletråd blå

Ja :D glemte jo selvsagt hele greia, og kom på det da jeg skulle legge meg. Men tok med en rask spasertur i leiligheten :p
Det så ut som du lå skikkelig godt an med utfordring, men det ble ikke registerert noe tall fra deg denne uken. Jeg så at vi lå godt an, så jeg sendte ikke noe påminnelse :)
 
Jeg tenkte å legge ut to plukk og miks challenger nå, det er akkurat samme oppgaver, men forutsetningene er annerledes. Kan dere se på de og eventuelt "like" alternativet dere vil ha?
Og gjerne også komme med forslag til oppgaver vi kan bytte ut, nye oppgaver, eller selvfølgelig helt andre forslag til Challenge :)
Skal vi også endre makspoeng på bonus fra 18 oppgaver til 16?
 
Alternativ 1

Velg blant challengeoppgavene. Samme oppgave kan kun gjøres èn gang per UKE, men du kan gjøre så mange utfordringer du ønsker per dag. Skriv tallet på oppgaven du har gjort på utregningen. 25 Poeng per oppgave

1. Spis «5 om dagen» , velg om det er frukt eller grønnsaker

2. Ha sex

3. Gjør 3 * 10 bekkenbunnsknip i løpet av en dag

4. Ta 3 * 10 knebøy og 3* 10 situps i løpet av en dag

5. Gjør en aktivitet ute i minst 30 min (hagearbeid, lek, vindusvask, trampoline, osv)

6. Gå 10000 skritt i løpet av en dag

7. Gå 15000 skritt i løpet av en dag

8. Ikke spis etter kl.2000

9. Gjør noe snilt for en annen person (slipp noen frem i trafikken, gi til veldedighet osv)

10. Hold deg elektronikkfri etter 2300

11. Lag en middag «fra bunnen»

12. Gjør minst 30 min husarbeid

13. Gjør Yoga i 15 min

14. Gjør noe fint og avslappende for deg selv

15. Gjør Yoga i 30 min

16. Gjør 3 * 12 bekkenbunnsknip i løpet av en dag

17. Velg en «One song Workout» og gjør den to ganger

18. Drikk ett glass vann før hvert måltid du har iløpet av en dag
 
Velg blant challengeoppgavene. Samme oppgave kan kun gjøres èn gang per DAG, men du kan gjøre så mange ulike utfordringer du ønsker per dag. MAKSPOENG PER DAG PÅ CHALLENGE ER 150. Skriv tallet på oppgaven du har gjort på utregningen. 25 Poeng per oppgave

1. Spis «5 om dagen» , velg om det er frukt eller grønnsaker

2. Ha sex

3. Gjør 3 * 10 bekkenbunnsknip i løpet av en dag

4. Ta 3 * 10 knebøy og 3* 10 situps i løpet av en dag

5. Gjør en aktivitet ute i minst 30 min (hagearbeid, lek, vindusvask, trampoline, osv)

6. Gå 10000 skritt i løpet av en dag

7. Gå 15000 skritt i løpet av en dag

8. Ikke spis etter kl.2000

9. Gjør noe snilt for en annen person (slipp noen frem i trafikken, gi til veldedighet osv)

10. Hold deg elektronikkfri etter 2300

11. Lag en middag «fra bunnen»

12. Gjør minst 30 min husarbeid

13. Gjør Yoga i 15 min

14. Gjør noe fint og avslappende for deg selv

15. Gjør Yoga i 30 min

16. Gjør 3 * 12 bekkenbunnsknip i løpet av en dag

17. Velg en «One song Workout» og gjør den to ganger

18. Drikk ett glass vann før hvert måltid du har iløpet av en dag
 
Det så ut som du lå skikkelig godt an med utfordring, men det ble ikke registerert noe tall fra deg denne uken. Jeg så at vi lå godt an, så jeg sendte ikke noe påminnelse :)
Nei seriøst??? :( jeg var jo inne og skreiv både vekt og utfordring tidligere i dag. Håper da virkelig vekta kom med hvertfall... *skynde seg inn for å sjekke*
 
Veldig bra Sannheten!
Jeg må sove på det, øynene går i kryss nuh :) Kommer sterkere tilbake i morgen tidlig! =)
 
Hurra for å kunne gjøre samme oppgave flere ganger i uka! :D
 
Ned en kg i dag! Er det ikke typisk :D lykke til videre alle sammen. Håper en fra lag blå vinner :D
Jeg selv reiser til Tyrkia i dag og blir borte i 2 uker. Skal bli godt å drukne sine sorger i sjøvann og Efes :p
 
Ned en kg i dag! Er det ikke typisk :D lykke til videre alle sammen. Håper en fra lag blå vinner :D
Jeg selv reiser til Tyrkia i dag og blir borte i 2 uker. Skal bli godt å drukne sine sorger i sjøvann og Efes :p
Typisk! God tur :D
 
Dagen derpå idag... Første gang ute på fest etter fødselen i går. Og Vipps var man full :p ble kakerester i dag sammen med familien. Så ikke snopefri søndag. Var ikke mulig å takke nei til DEN gulrotkaka :p må se hva jeg kan få gjort idag. Sykt trøtt :p hehe
 
Back
Topp