Skravletråd blå

Her har vi omgangssyken på 4. dagen. Så jeg beklager, men alt av slanking og utfordringer har gått i vasken denne uka. Må bare huske å veie meg i morgen og håpe det holder så jeg kan fortsette en uke til :) Masse lykke til med veiing i morgen alle sammen!
Å nei, så utrolig fælt. Jeg var heldig og slet kun natten (oppkast) og den påfølgende dagen (urolig mage). Det må være tortur :/
god bedring til alle!!
 
Å nei, så utrolig fælt. Jeg var heldig og slet kun natten (oppkast) og den påfølgende dagen (urolig mage). Det må være tortur :/
god bedring til alle!!
Takk! Første gang vi er skikkelig syke alle 3. Det er mye enklere å være hjemme med sykt barn når man er frisk selv.
 
Takk! Første gang vi er skikkelig syke alle 3. Det er mye enklere å være hjemme med sykt barn når man er frisk selv.
Så enig!
Jeg og mannen ble rammet denne gangen, og morgenen etter var det planleggingsdag i bhg. Våre 2 yngste er 2,5 og 1 år :p
Fyyyy f*** altså :p Vi syntes synd på oss selv den dagen! :p
 
Registrert vekt og utfordring. Sykdom hindret meg i å dra mye poeng på challenge, men ned 0.5 mer enn vanlig, så da føler jeg at jeg har bidratt der ;)
 
Fader ass! Drittkropp! Masse vann, oppblåst og opp 0,8. Skikkelig lei meg :/ blir nok wildcard på meg nå.
Kunne noen ha hjulpet meg å regne % fra 88,4 til 89,2. Hodet mitt vil ikke jobbe i dag.
Sorry, laget!
 
Fader ass! Drittkropp! Masse vann, oppblåst og opp 0,8. Skikkelig lei meg :/ blir nok wildcard på meg nå.
Kunne noen ha hjulpet meg å regne % fra 88,4 til 89,2. Hodet mitt vil ikke jobbe i dag.
Sorry, laget!

Hmmm, + 0,9049 trur eg...?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Stemmer, men tror det må rundes opp til +0.9050.

Runda vel ikkje noko opp? Da blir det jo feil resultat da grunnen til at me har 4 desimaler er for å vera sikker..?
 
Da har du kanskje spydd opp masse vekt? Du får se positivt på det sånn :p håper dere er friske snart alle sammen.
Huff ja :p Men gubben mente det som hjalp best var salt chips og cola, så det satt vi og gaflet i oss i går.. Var desperat. Så heldigvis har jeg gått ned litt. Vi får se neste uke når kroppen stabiliserer seg om jeg kan hindre den i å gå opp igjen! Er glad jeg kunne bidra med noen utfordringspoeng på søndag i det minste :)
 
Opp 100 gram. Haha. Må ha funnet vekta mi snart altså. Men fettprosenten har hvertfall gått ned, så egengevinsten er der selv om det hjelper lite for laget :)
 
Runda vel ikkje noko opp? Da blir det jo feil resultat da grunnen til at me har 4 desimaler er for å vera sikker..?
Ja jeg er helt på bærtur. Haha. Blir helt tullete av å være syk så lenge.
 
  • Liker
Reactions: EJ
Runda vel ikkje noko opp? Da blir det jo feil resultat da grunnen til at me har 4 desimaler er for å vera sikker..?
Tusen takk for hjelpen :) :)
I matematikkens verden skal man runde opp eller ned når man fjerner ett desimal, spørs hvilket tall man fjerner. Men det har lite å si her :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Alle har levert :) Er et par som mangler på utfordringen, håper de tallene også kommer med, for Rød har vært flinke både på vekt og utfordring denne uken! :D
 
Kva type utfordring ønsker me denne gongen?
 
Eg har ei veldig travel veka framfor meg, så eg er veldig for plukkliste slik som forrige, evt eit kort treningsopplegg med enkle øvelsar.
Kan godt ta med snop og fem om dagen fast for min del:)
Gjerne ting som kan gjerast saman med barna:)
 
Eg har ei veldig travel veka framfor meg, så eg er veldig for plukkliste slik som forrige, evt eit kort treningsopplegg med enkle øvelsar.
Kan godt ta med snop og fem om dagen fast for min del:)
Gjerne ting som kan gjerast saman med barna:)
Er ikke alle som har barn tror jeg :/ jeg vil gjerne også ha plukk og miks :)
 
Back
Topp