Skravletråd BLÅTT LAG

Jeg er klar! :) Skal være streng med meg selv nå slik at resultatene må komme :)
 
Her er jeg, du er så flink. Skikkelig inspirerende :)
Her står vekta omtrent stille men deilig å se 95-tallet. :)
Lykke til til dere andre!!
 
Her er jeg, du er så flink. Skikkelig inspirerende :)
Her står vekta omtrent stille men deilig å se 95-tallet. :)
Lykke til til dere andre!!
Tusen takk:) har virkelig blitt bitt av turbasillen:)
I dag fikk jeg en dårlig nyhet, gamle meg hadde trøstespist masse sjokolade. Nye meg tok en fjelltur i øspøs regn... :)
 
Endelig gikk det å komme inn på forumet igjen slik at jeg fikk logget vekten. Dårlig uke her og opp 100g, men tross alt bedre å ryke ut på vekt enn ikke å få levert. Håper du klarer å redde meg i dag "her er jeg"!
 
Endelig gikk det å komme inn på forumet igjen slik at jeg fikk logget vekten. Dårlig uke her og opp 100g, men tross alt bedre å ryke ut på vekt enn ikke å få levert. Håper du klarer å redde meg i dag "her er jeg"!
Godt du fikk levert vekten:)
 
Har vi en plan for neste uke?
I dag har jeg vært på en fjelltur og skal på en til om noen timer:) Det ble salat til middag:)
 
Nå begynner jeg endelig å bli litt friskere her, så håper å få lagt inn litt mer trening neste uke. Har vært svært dårlig på den fronten i det siste.
 
Jeg rakk ikke levere :( Veldig syk unge her, så glemte det like fort som jeg kom på det idag tidlig... Veide meg og har gått opp noen gram, men det regnet jeg med med tanta på besøk :(

Lykke til videre alle sammen <3
 
Har vi en plan for neste uke?
I dag har jeg vært på en fjelltur og skal på en til om noen timer:) Det ble salat til middag:)
Planen er å telle kalorier nøye, samt trene styrke 3 ganger i løpet av uka :)
Håper kroppen snart gir litt slipp :)
 
Jeg rakk ikke levere :( Veldig syk unge her, så glemte det like fort som jeg kom på det idag tidlig... Veide meg og har gått opp noen gram, men det regnet jeg med med tanta på besøk :(

Lykke til videre alle sammen <3

Så synd å miste deg Kakemonster!
 
Jeg rakk ikke levere :( Veldig syk unge her, så glemte det like fort som jeg kom på det idag tidlig... Veide meg og har gått opp noen gram, men det regnet jeg med med tanta på besøk :(

Lykke til videre alle sammen <3
Så synd men sånt skjer. <3
 
Skal vi bli grønne? Er det greit for dere? Så slår vi oss sammen med gul? :)
 
Hei! Jeg snek meg innom! Rødt har vært overlegne hele veien, skal vi satse på å slå dem sammen neste uke som Grønne? [emoji4] jeg er skikkelig klar, det var såvidt jeg klarte meg denne uken pga ingen nedgang! Full skjerpings her [emoji106]
 
Go green!
 
Fikk nettopp en ny dårlig nyhet:( Nå har jeg mest lyst til å grave meg ned, men har heldigvis ikke lyst på sjokolade.... enda...
 
Hold ut her er jeg! <3<3 du er mitt forbilde!!
Det er denne dumme situasjonen som gjør at vi tyr/flykter til mat og man har det bedre der og da, men etterpå er den dårlige nyheten fortsatt der men man er i tillegg deppa og irritert på seg selv.. :(
Men går du på en smell så vit at imorgen er en ny dag og en ny motivasjon kommer. Stor klem.
 
Back
Topp