Det er noe individuelt, men vet at en del når det er totalfrys må vente 1-3 sykluser før innsettet skjer, særlig ved overstimulering. Ser det er en stund siden innlegget ditt, så håper du fikk mer svar og info fra klinikken din.Hei.Er det noen her inne som vet hvordan fryse forsøk gjøres. Jeg fikk beskjed om totalfrys på eggutak dagen. Kun 1 overlevde og ble fryst ned. Meldte inn mensen for 3 dager siden (offentlig via Helsenorge). Dette er siste forsøket vårt brukt opp alle forsøk når vi får satt inn det siste!
Men lurte på om noen hadde vært igjennom det samme og når fikk dere svar på Helsenorge når det ble total frys og ikke innsett? Så lite info og aner ikke når vi får satt inn. Fikk bare beskjed om totalfrys og 1 ble fryst ned og at jeg ble litt overstimulert for mange egg ut og væske i magen. 15 dager siden eggutak nå.
Genereltsett så skjer frysforsøk både i naturlig og stimulert syklus. Enten tester man etter EL naturlig og får innsett a dager etter EL som egget ble fryst, eller så medisinere man, setter ovitrelle f.eks og setter inn egget a dager etter.
Men lurte på om noen hadde vært igjennom det samme og når fikk dere svar på Helsenorge når det ble total frys og ikke innsett? Så lite info og aner ikke når vi får satt inn. Fikk bare beskjed om totalfrys og 1 ble fryst ned og at jeg ble litt overstimulert for mange egg ut og væske i magen. 15 dager siden eggutak nå.
All tid, smerte, følelser og håp man legger ned i stimuleringsperioden! Føler veldig med deg, og håper dere får noen gode svar på hva de tenker kan ha gått galt. Sender masse varme tanker (og klemmer, om du ønsker det), og krysser fingrene for at 2026 er året deres