* Skravletråd - assistert befruktning *

Nei. Har hatt fryseforsøk to sykluser på rad. Spørs hva grunnen er da, det må du spørre om. Er det kapasitet f eks?
Jeg måtte vente 3 måneder. Men det var pga kapasitet. Men var i 2018.

Ja, det er nok sikkert kapasiteten. Det er vel kanskje det som er "aberet" i det offentlige. Skulle si ifra på neste syklus for å få litt mer informasjon. Kan eventuelt høre om muligheten til innsett den syklusen...
 
Er det vanlig å spotte lenge etter progesteronstøtte? Er på CD14 etter negtiv fryseforsøk, men spotter enda. Har allerede hatt eggløsning og venter nå på mens. Kan man spotte gjennom hele syklusen?
 
For dere som har vært på st olavs, hvordan foregår denne prosessen egt?
Vi skal henvises i høst og jeg vil helst ikke google noe mer, vil bare høre deres erfaringer og hvordan dere hadde det gjennom prosessen, om det er flere typer hormoner for grunnen til ivf. Forberedt på at det kan bli en heftig påkjenning på både kroppen og psyken, hvordan var det i forhold til tung jobb, må sprøytene settes til samme tid hver dag, hvordan forklarer man sånn på jobb osv ♡

Hva tenkte du på? Vi ble henvist i 2020.
Tok utredning privat, ble henvist i august 2020. Sendte inn papirene som trengtes, fikk behandlingsplan i oktober 20, begynte på sprøyter når ny syklus startet. uttak i November, fikk ut 15 egg, så ble totalfrys, med innsett i januar -21..

Her gikk det ganske fort og greit, og alt gikk på første forsøk. Sprøytene skal settes til samme tidspunkt hver dag; siden fyremadel helst skal settes før kl 12 hver dag (fikk jeg beskjed om), så valgte jeg å sette dem begge ca kl 11.30 hver dag. Ble ganske ubehagelig etter type 10 dager med stimulering (men jeg hadde jo også en del egg). Blir liksom oppblåst og får litt press i eggstokkene, men jeg greide jo fungere normalt..

Jeg satte bare sprøytene på do ca midt i skiftet mitt, så ikke noe problem der. Ikke noe behov for å si så mye.
 
Hei! Helt ny i forumet her. Jeg har hatt 1 inseminasjon for noen dager siden. Begynte på utrogestan dagen etter, og jeg har nå fått stramming nederst i magen/ smerter, og ømme bryster. Føles som brystspreng av og til. Kjente også en kort intens stikning i går. Er dette bivirkning av medisinen? Går jo helt i surr her når jeg blir usikker på om jeg kjenner på ekte symptomer så tidlig. Har noen erfaringer?
 
Sitter nå og ser på min gamle journal, og ser at de har ratet de innsatte embryoene: BLAST -9, BLAST +9 og FRAG 0 og FRAG 9.

FRAG tror jeg at jeg skjønner hva betyr, det er antall fragmenter ikke sant? Men hva med BLAST -9 feks? Noen som vet?
 
Back
Topp