Skravletråd 9. Mai

Miniinis

Elsker forumet
Lager en skravletråd for i dag også jeg da :)

Hva gjør dere i dag jenter? Jeg har vært å trent i dag, og så skal vi få middagsbesøk av foreldrene mine senere i kveld. Hadde egentlig forhåpninger om å kunne grille, men det ser mørkt ut. Det har sånn smått begynt å regne her nå, og det er vel ikke noe særlig grillvær :(

Her har vi vasket og ordnet i huset :) Så blir det litt TVkos før middagen skal lages. Vi hadde også planer om å grille i dag, men gråvær og regn fører til at det heller blir fiskepinner og hjemmelaget potetmos. Godt det også :)

Idag har jeg tømt barnerommet slik det er klart til opp-pussing :) Deilig!
Mannen he vaska å tørka støv i dag, så er kjempe stolt av han! Når først mannfolk gjør noe så gjør de det ofte med stil :P
Så nå skal vi snart spise middag å se game of thrones :)

Idag har jeg tømt barnerommet slik det er klart til opp-pussing :) Deilig!
Mannen he vaska å tørka støv i dag, så er kjempe stolt av han! Når først mannfolk gjør noe så gjør de det ofte med stil :p
Så nå skal vi snart spise middag å se game of thrones :)
Fint å se at det er flere som har hjelpsomme og flinke menn :)

Har bare lata meg på sofaen hele dagen :) Kvelden går med til å se alle filmene med Honningsvågrevyen, og deretter litt Jane Austen filmer :D Blir aldri lei Stolthet og Fordom serien ♥

Stolthet og fordom, ja. Elsker det!

Vi har både hatt besøk av min søster med samboer som har vasket mine vinduer. Klarer alt så dårlig selv om dagen, og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten gode hjelpere! Etterpå har vi hatt venner på besøk, så hele dagen har gått med til å skravle :) Det er så koselig. Selv om jeg er veldig sliten nå. Derfor er det vannrett på sofaen til en eller annen underholdning:)

Her har vi grillet i regnværet :) Mannen har grillet også har vi spist inne :) Kost oss selv om det har regnet :)

Idag har vi feiret tantegullet mitt som blir 2 år på mandag :) Skjønnaste fantejento <3

Vi har vasket og ryddet hjemme. Montert stellebord og seng:) redebygging på høyt nivå:)

Så koselig da :) gleder meg til å begynne redebyggingen jeg også. Når vi (forhåpentligvis) får vite kjønn på 3D UL så skal jeg gå igjennom klærne etter storebror og se om det er noe vi kan bruke til mini der :)

Back
Topp