skravletråd 9 juni

*xsnox86*

Forumet er livet
kunne ikke se noen andre som hadde startet en skravletråd i dag då jeg gjør det jeg. [:D] skal bort i helga så får ikke kommet inn på BV før mandag.. [:(] har blitt litt avhengig av det. hehe. i dag er det varmt å godt her ca 20 grader i skyggen, så blir nok varmt utover dagen. [:D] hva skal dere gjøre i helga da??

Ja i helga bli det å ordne det siste i huset for meg.[:)]For på mandag skal jeg bli innlagt,på termin.Pga av at jeg har svangerskapsdiabetes,så fødselen blir vel satt igang i nærmeste framtid.....gleder meg utrolig[8D]

Hei! Vært på kurs hele dagen om ADHD. Veldig lærerikt.  Har en sønn med den diagnosen da, så det var et foreldretilbud. Fint å møte andre foreldre i samme situasjon.  Sitter å venter på min kjære som ennå er på jobb. Håndverker... Har alt for mye å gjøre.  Men i morgen skal vi kose oss.  Skal i stor dag (bursdag), og vet ikke helt hvor. Vet bare at vi må ha fritidstøy og gode sko. Litt spennende!  Er plaget med bekkenløsning så har fått avtalt at jeg får kjøre egen bil da.  Været har vært hustrig her nord, så håper på bedring i morgen da.  God helg til dere alle!

I dag har det vært sinnsykt varmt, litt skrekk og gru i forhold til hvordan det kan bli...[&:] Beina har hovna opp til dobbel størrelse, og ikke engang svangerskapsshopoholismen overmannet meg på H&M idag! Første gang siden jeg ble gravid at jeg ikke kom ut med pose derfra[8|] I går skrev jeg at jeg kanskje skulle på date, men avlyste... Helt ødelagt etter en dag på jobb[:-] Så vi lurte pappa til å dra innom Mister India på vei hjem, så ble det indisk likevel[:D] Blir ikke lenge her idag, men vi snakkes vel i løpet av helgen! Vi skal bare være hjemme, men det er jo spådd knallvær, så det blir vel ikke særlig mye jobbing[&:][:D]

Magen min er allerede veldig stor, så det blir varmt og tungt nok!! Og så sliten som man blir[&:] Tungpustet og melkesyre i beina før man har reist seg fra stolen!!! Og Verre skal det bli[8|][&:]

Var på stranda i dag med tantebarnet mitt og flere andre. Koste oss masse, men guri malla så varmt da. Bare lå som en stranda hvalross under parasollen. Denne sommeren kan bli artig[:D]

Grue virkelig til varmen slår til... lurer på hva jeg skal ha på meg!!! Ingen av sommerklærne som passer... og de mammaklærne jeg har er for vinterbruk... hmmm må vist på shopping! Men er vel ingen hast for jeg bor jo i Trønderlag!!! Say no more... [&:]

Back
Topp