Skravletråd 9. juni

lenemor

Forumet er livet
Gooood morgen damer!!!(?)

Ville bare ønske dere en herlig dag - håper noen tanker går i min retning, da jeg snart går til skolen og årets eksamen!!

Lykke til med ul i dag snuppå
Lillemor82 - husk å jobbe litt med eksamenen din også!

Vi snakkes i ettermiddag!! [:D]

Lykke til. Det blir sikkert bra å få det overstått[:D]

[:D]Lykke til på eksamen!

hei alle!!
jeg hadde gleda meg i hele dag!! til sambo kom hjem for da skulle vi til byen og hente vogn,seng og sengesette/himmel.....
været er supet og humøret var på topp..lønna godt plassert på kontoen.MEN så ingen penger ut av banken vil[:@]
noe så teit asså...så her sitter vi med noen hundre lapper og håper den J.... streiken blir kortvarig!!!

det er vel bankstreik - de har vel stanset alle transaksjoner og utbetalinger... men jeg tror ikke dette vil vare lenge - "gutta på toppen" blir berørt av sånt noe, så da blir det sikkert tvungen lønnsnemnd...

alle er redde for ikke å ha nok kontanter så da er noen minibanker blitt tømt og andre har blitt stengt rett og slett...
nesten alle butikker tar ikke kort for treminalen er stengt...kjipe greier
men som lenemor sa toppen blir jo berørt så tror ikke d vare så lenge....håper jeg hehe
alt stopper jo opp på en måte....
guri malla penger har mye å si nå til dags!!!

[8|] følger ikke helt med på denne bank-greia jeg gitt [:D] - har hatt mer enn nok å tenke på... og så er det ikke penger på kontoen min allikevel...

Høres deilig ut med flytting når dere gjør det på den måten Ametystia - og ja, det er deilig med sol. Vi er heldige, for nå har vi sol fra den står opp om morgenen, til den går ned... har vært ute og grillet, men måtte flytte oss inn når vi hadde spist, for det kom en litt sur vind. Greit nok - jeg får fremkalt litt bilder (kjempetilbud på elkjøp nå, og jeg har masse bilder liggende på pc'n - og sikkert masse tid til å sitte ute og klistre i album i sommer).. og G får sett fotball [;)]

Back
Topp